• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. arifcinar
    3. İleti
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    A
    • Profil
    • Takip Edilenler 1
    • Takipçiler 0
    • Konu 0
    • İleti 19
    • En İyi 6
    • Tartışmalı 0
    • Gruplar 0

    arifcinar tarafından gönderilen iletiler

    • RE: Amerikan Kara, Deniz ve Hava Kuvvetlerine Katilmak

      Merhabalar.. @Richmond @tfnsylmz surekli yazdiklarinizi takip ediyorum. Greencardi ile gelmeme az kaldi. Geldigimde orduya basvuracagim active duty olarak benefitler ve vatandaslik icin. Hazirlik icin playstore Dan ASVAP test uygulamalari buldum oradan calisiyorum, ingilizcem yetersiz bu arada. ordu basvurusu oncesi hazirlik icin Sizin tavsiyeleriniz nelerdir ?

      Adalet ve Güvenlik içinde yayımlandı
      A
      arifcinar
    • RE: [Arşiv] DV2020 (2020 Green Card Lotosu) Asamalari

      @bolatmali tesekkurler hocam 🙏

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      A
      arifcinar
    • RE: [Arşiv] DV2020 (2020 Green Card Lotosu) Asamalari

      @crazycells Iyi aksamlar oncelikle. Kcc den evrak mailini aldim. nufus kayit ornegini edevletten cikarayim dedim fakat annemin kayitinda sag olum kisminda kapali kayit yaziyor. Nedeni ise annem ikinci evliligi yapti ve iki gun once esi vefat etti sanirim o yuzden kapali kayit gozukuyor. Simdi Ben kcc ye bu sekilde nufus kayit ornegini gondersem bir sikinti yasarmiyim.? Yada direk nufus aile yerine sadece aile secenegimi secip esim ve cocugumun gozuktugu secenegi secip yollasam olurmu?

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      A
      arifcinar
    • RE: [Arşiv] DV2020 (2020 Green Card Lotosu) Asamalari

      @crazycells kcc ye mail attim ama bana degisimi olmuyacagi tarzinda msj geldi be yapsam bilemedim. Kcc nin cevabi bu;
      Thank you for your inquiry.

      KCC does not have the ability to retrieve or make changes to the data that was provided on the original entry to the lottery.

      Please complete the DS-260 form with the correct information. Once received at KCC, the information will be included in your case file for review.

      In order for the Kentucky Consular Center to assist with inquiries regarding a specific Diversity Visa (DV) case, you must provide the Principal Applicant's full name, complete case number, and date of birth in the following format (MMDDYYYY) as entered on the original entry. Please remember that the Kentucky Consular Center does not have the authority to tell you whether or not your specific case will be disqualified. Only a consular officer can do that at the time of your visa interview. Do not send any paper documents to the Kentucky Consular Center.

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      A
      arifcinar
    • RE: [Arşiv] DV2020 (2020 Green Card Lotosu) Asamalari

      @crazycells evet en guvenilir o sekilde olucak gibi peki kcc ye nasil bir mail yazmam lazim case numaram isim soyisim ile giris yapip mailimi degistirmek istedigimi mi soylemeliyim?

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      A
      arifcinar
    • RE: [Arşiv] DV2020 (2020 Green Card Lotosu) Asamalari

      @crazycells hocam ben çekilişte verdiğim epostami kontrol ettim case numarasını direk sayfaya kopyaladı onda sorun yok fakat ds260 formuna emailimi kabul etmiyor geçersiz hatası veriyor? Ne yapmalıyım sonuçta o e-posta ile iletişim kuracaklar.

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      A
      arifcinar
    • RE: [Arşiv] DV2020 (2020 Green Card Lotosu) Asamalari

      @jinglebells denedim hepsini ama emailimde tire ve ust tire kısmı var oradanmı skıntı cıkartıyor anlamadım. birde baska aklıma takılan bedelli askerlik yapanlar no isaretlesin denmiş fakat 21 günde olsa askerlik yaptı gözüküyor onun için evet secersek o bölüme türkçe isimlerinimi yazmak gerekir örneğin hava er eğitim tugayı gibi?

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      A
      arifcinar
    • RE: [Arşiv] DV2020 (2020 Green Card Lotosu) Asamalari

      Ds260 formunda email adresim çekilişte vermiş olduğum adresi kabul etmiyor." email address is invalid.verify the format is correct." Uyarısı veriyor ne yapmalıyım?

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      A
      arifcinar
    • RE: Sağlık Sektöründe Meslek Edinmek

      @knnrn teşekkürler yorumunuz için. Buradan almam gereken bir belge sertifika yada çalıştığımı gösteren yazılara gerek olurmu ?

      Sağlık Sektörü içinde yayımlandı
      A
      arifcinar
    • RE: Sağlık Sektöründe Meslek Edinmek

      @knnrn merhabalar benimde bir sorum var ? Bu yılki greencard talihlisiyiz.Lise çıkışlı anestezi teknisyeniyim 8 yıllık devlet görevindeyim. Ayrıca onlisans sağlık kurumları işletmeciliği diplomam var sizce geçerliliği varmı yada onerebileceginiz bir yol ?

      Sağlık Sektörü içinde yayımlandı
      A
      arifcinar
    • RE: [Arşiv] DV2020 (2020 Green Card Lotosu) Asamalari

      @muhtaradana teşekkür ettim sağolun..

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      A
      arifcinar
    • RE: [Arşiv] DV2020 (2020 Green Card Lotosu) Asamalari

      merhabalar.. ds 260 formunu daha doldurmadım. bir kaç sorum var?
      1_lise diploması yerine mezuniyet belgesi gecerli olurmu?( lise diplomam anestezi tek. ve ben lise diplomam ile 8 yıllık devlet memuruyum. normalde önlisans diplomam var fakat başka branş(sağlık kurumları işletmeciliği). illa lise diploması görnek isterlermi ?
      2_formu eşim ve çocugum için doldurma aşamasına nasıl geçiliyor. yani kendiminkini doldurdum submit ettim ve yolladım. sonra yeniden case no ile bir daha giriş yapıp yeniden mi dolduruyoruz?

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      A
      arifcinar
    • RE: Green Card için Mali Geçim Kanıtları

      @crazycells teşekkür ederim cevabınız için. birde facebook grubuna yazdım ama cevap bulamadım. ds260 formunda askerlik durumuna bedelli 18gün yapanlar ne yazmalı ?

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      A
      arifcinar
    • RE: Green Card için Mali Geçim Kanıtları

      merhabalar.. öncelikle bu yıl ki talihlileri kutluyorum.Ben de kazananlar arasındayım. eşim ve bir çocuğumla görüşmeye gidiceğiz ve bütün döviz altın eşimin hesabın da olması bir sorun yaratırmı kendi hesabımı giderlere kullandıgımızdan eşimin hesabına birikim yaptık. orada görüşmede ''senin hesabında para yok tek eşinde var'' diye red yermiyiz?

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      A
      arifcinar
    • RE: DV2020 Sonuç Odası

      @esranboylu yerleşim yeri olarak fikirlerinizi alabilirmiyim. eşim ve 1buçuk yaşında bir çocuğum da olucak.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      A
      arifcinar
    • RE: DV2020 bekleme odası

      @frozen teşekkürler inceleyeceğim

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      A
      arifcinar
    • RE: DV2020 bekleme odası

      Case'24,binlerde ilk kez basvurduk sizce olma olasılığı nedir?

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      A
      arifcinar
    • RE: DV2020 Sonuç Odası

      @esranboylu case number 24binde daha başlamadım doldurmaya hemen yapmali miyim ?

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      A
      arifcinar
    • RE: DV2020 Sonuç Odası

      Merhabalar ilk kez başvurduk eşimle ve kazananlardan biriyiz.. herşey gönlünüzce olsun

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      A
      arifcinar
    • 1 / 1