• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. anilcangokben
    3. İleti
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    • Profil
    • Takip Edilenler 2
    • Takipçiler 0
    • Konu 2
    • İleti 151
    • En İyi 72
    • Tartışmalı 0
    • Gruplar 0

    anilcangokben tarafından gönderilen iletiler

    • RE: DV2022 Bekleme Odası

      Ufak bi soru sorup tekrar kaybolucam

      Her sene fotoğrafçıya gidip çektirirdim vesikalığı. Bu sene hala vakit bulamadım. Geçen seneki fotoğrafı kullanmayı düşünüyorum.. fikriniz nedir?

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      anilcangokben
      anilcangokben
    • RE: DV2021 Bekleme Odası

      @Ryback Anladım o zaman değişiklik yokmuş teşekkür ederim sağolun

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      anilcangokben
      anilcangokben
    • RE: DV2021 Bekleme Odası

      Merhaba eskilere yenilere. Askerliğimden dolayı uzun zamandan beri takip edemiyorum. Şuan Şafak 45 aklıma greencard geldi 🙂 çok takip edemedim köklü değişiklik varmı? Yoksa beklemeye halen devam mı?

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      anilcangokben
      anilcangokben
    • RE: DV2021 Bekleme Odası

      Merhaba şuan askerdeyim. Çok fazla takip edemiyorum normal olarak. Köklü veya büyük bir değişim var mı şuana kadar? Herkese iyi forumlar

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      anilcangokben
      anilcangokben
    • RE: DV2021 Bekleme Odası

      @gizemb şubatta askerim 🙂 sayacağım tek şafak asker şafağı sanırım..

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      anilcangokben
      anilcangokben
    • RE: DV2021 Bekleme Odası

      @Hyller Her şey gibi... herkes gibi.. sizde boşverin. Nasıl ve kime çıktığını yıllardır tartışılıyor. Henüz cevabını bulamadık bunun... Lakin bize çıkmadığı kesin.. Bu hayatta kazanan tarafta olamadık ama olsun.. Hayırlı forumlar başarılar

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      anilcangokben
      anilcangokben
    • RE: DV2021 Bekleme Odası

      @haymatlos_ hayırlısı olsun abi artık hiç düşünmüyorum gc ı . Bir kere düşünerek o hatayı yaptım bir daha düşünmem dedim öyle gidiyor

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      anilcangokben
      anilcangokben
    • RE: DV2021 Bekleme Odası

      @haymatlos_ aynen öyle abi bende cpa için uğraşıcam ama 4. başvurum benim gc için. Bir yandanda burdada ele alınabilecek bir şeyler yapayım diye uğraşıyorum

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      anilcangokben
      anilcangokben
    • RE: DV2021 Bekleme Odası

      @haymatlos_ aynen abi. Mali müşavir adayı olma yolunda ilerliyorum bakalım

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      anilcangokben
      anilcangokben
    • RE: DV2021 Bekleme Odası

      @haymatlos_ aynen öyle abii 🙂

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      anilcangokben
      anilcangokben
    • RE: DV2021 Bekleme Odası

      Bu gün ayın 26 sı.. Kdvlerin son günü kesinlikle relax olacak dimi :)))

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      anilcangokben
      anilcangokben
    • RE: DV2021 Bekleme Odası

      @ayvalik10 valla haklısın Fatih abi

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      anilcangokben
      anilcangokben
    • RE: DV2021 Bekleme Odası

      @Arden günaydın sorunsuz relax ne demek? Ben hiç öyle bişey yaşamadımda

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      anilcangokben
      anilcangokben
    • RE: DV2021 Bekleme Odası

      @haymatlos_ bence kafanıza hiç takmayın. Anımsatıcı kurun 6 mayıs a o zaman hatırlarsınız. Unutun gitsin

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      anilcangokben
      anilcangokben
    • RE: DV2021 Bekleme Odası

      Sevgili arkadaşlar tüm yazılanları okudum Allah sohbetinizi artırsın epeyde tebessüm ettim. Ama gerçekten böyle yapmayın Mayıs ayında çok üzülürsünüz... üzülürüz hatta. Başvurduğunuz aklınıza bile gelmesin.. Ben tam bi travma yaşamıştım ve nedense siz güzel insanların bunu yaşamasını istemiyorum. Cfnumber da algoritma aramak bu seneye mahsus sanırım... Ben size önceki senelerden ip ucu vereyim.. Aklınızdan 1 den 100 e kadar sayı tutun ve bilgisayardan random 1 den 100 e kadar katılımlı bir çekiliş yapın. Eğer tuttuğunuz rakam bilgisayardaki çekiliş ile aynısı olursa tebrikler :)))) yüzde 1 şansınız tuttu demektirrr

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      anilcangokben
      anilcangokben
    • RE: DV2021 Bekleme Odası

      @azadi olmaz olur mu var :)) Epeydir köşeden bi yerden okuyorum yazılanları. Ben tamamen keyfi gidicem çocuk falan boş hikaye :)) bir çiçekle bir bahar geçmez diyenlerdenim 🙂

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      anilcangokben
      anilcangokben
    • RE: DV2021 Bekleme Odası

      Geçen sene mayıs ayını bekleme aşamasında bi furya vardı 🙂 Çıkma şansını yüzde 1 olarak görülüyodu ve aklımızdan 100 den 1 e kadar bir sayı tutup daha sonra bilgisayardan random 1 den 100 e kadar sayı çekilişi yapıyorduk. Eğer aklınızdaki sayı ile bilgisayarın random çektiği sayı tutarsa Greencard ı kazanırcasına seviniliyordu :))
      Umarım bu sene yine o durumlara düşmeyiz :))

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      anilcangokben
      anilcangokben
    • RE: DV2021 Bekleme Odası

      Başvuruların bitmesi beni nedense üzdü..... Bu hayatta her şey bitiyor. Aşklar.... Sevgiler.... Başvurular..... her şey bitiyor. Herkese başarılar...

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      anilcangokben
      anilcangokben
    • RE: DV2021 Bekleme Odası

      @WhoCares problem değil çok çok bol şanslar. Umarım sıkıntısınız başvuru sürecini atlatırsınız

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      anilcangokben
      anilcangokben
    • RE: DV2021 Bekleme Odası

      @WhoCares hocam beni etiketlediğiniz için cevap veriyorum size. Demek istediğinizi çok anlayamadım lakin neden üzerinize alındınız? Direkt olarak size söylenen bir şey göremedim ben? Bol şanslar.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      anilcangokben
      anilcangokben
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 1 / 8