• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. aemte
    3. En İyi
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    A
    • Profil
    • Takip Edilenler 1
    • Takipçiler 1
    • Konu 0
    • İleti 131
    • En İyi 70
    • Tartışmalı 0
    • Gruplar 0

    aemte tarafından gönderilen en iyi iletiler

    • RE: [Arşiv] DV2023 Mülakat Deneyimleri

      Nasıl üzüldüm anlatamam.Eminim herkes aynı şekilde üzgündür.Forumun böyle bi etkisi var.Burda herkes kendi hikayesini yazıyor ama etkisi herkesin içine işliyor

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      A
      aemte
    • RE: DV2024 Sohbet Odası

      Efekt harika olmuş,herkesin dileklerinin gerçekleşeceği yeni bir yıl diliyorum🎄🎄🎄

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      A
      aemte
    • RE: [Arşiv] DV2023 (2023 Green Card Lotosu) Aşamaları

      Sevgili @gucarslan iyiki varsınız.İyilik paylaştıkça çoğalır.Sayenizde bu forumda karşılıksız iyiliğin en güzel örneği sergileniyor. karşılıksız iyilik yapanların çoğalması dileğiyle

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      A
      aemte
    • RE: DV2024 Sohbet Odası

      Mottomuz ZIPLAYIN 👍

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      A
      aemte
    • RE: ABD'ye Yeni Taşınmış Göçmen Olmayan Kişilerin Tecrübeleri

      @denizci10 hayallerimiz bizi ayakta tutuyordu ,o bile kursağımızda kaldı.Gün geçmiyor ki ülkede yeni bi felakete uyanmayalım.Depremden birkaç gün önce yazmıştım,neolur 2023 güzel geçsin diye.Her sabah bugün kötü bişey oldu mu diye haberlere bakmak beni çok yordu.Artık hayalde kuramıyorum,gc çıkarsa şunu yaparım bunu yaparım diyordum,notlar alıyordum.Tüm enerjimi kaybettim😔😔

      Amerika Birleşik Devletleri'nde Yaşam içinde yayımlandı
      A
      aemte
    • RE: [Arşiv] DV2023 Mülakat Deneyimleri

      Ozaman burdan şu sonuçmu çıkıyor; konsolosluk görevlisi ,ilk giriş belgesine ve kazandıktan sonra doldurduğumuz ds260 formuna ,mülakat günü bakıyorlar

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      A
      aemte
    • RE: DV2024 Sohbet Odası

      Forum sayesinde birçok konuda fikir sahibi olduk gerçekten.Birde diyorum ki forum söyleşi günleri olsa.Mesela Amerikadaki bir Türk emlakçı yeni gidecekler için sektörü anlatan zoom toplantısı yapsa.Gidince bizleri neler bekliyor vs .Youtube videolarının yetersiz olduğu aşikar.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      A
      aemte
    • RE: [Arşiv] DV2023 Mülakat Deneyimleri

      @Erkan-Gürsoy detaylı yazınız için çok teşekkür ediyorum.Her cümlesi yol gösterici.Yeni hayatınızda çok mutlu olmanızı diliyorum

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      A
      aemte
    • RE: DV2024 Sohbet Odası

      Herkese mutlu yıllar diliyorum

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      A
      aemte
    • RE: [Arşiv] DV2023 Mülakat Deneyimleri

      @ariassacro tebrikler,yeni hayatınızda mutluluk ve bol şans dilerim

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      A
      aemte
    • RE: DV2024 Sohbet Odası

      @Selly, içinde söyledi: DV2024 Sohbet Odası

      @debbieLA77 bize en son elektrik faturası sadece 1000 TL geldi 😢 öyle fırınmış ütüymüş çok çalıştırmıyorum ütüyü en fazla 5 dk çalıştırıp hemen kapatıyorum tek parça en fazla iki parça ütülüyorum. genelde çocuğun okul kıyafeti ve eşimin iş kıyafeti ütüleniyor o kadar. fırın desen ayda 2 veya 3 kere kullanıyorduk hatta bazen hiç kullanmadığımız zaman oluyor. tv arada açıyoruz. Bu ay ise tam tersi fırın çok çalıştı yandık ne gelir bilmiyorum 😢

      1000 tl elektrik faturası demek ,elektrik nasıl çarpar sorusunun cevabı gibi olmuş🤣

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      A
      aemte
    • RE: DV2024 Sohbet Odası

      @ethsea, içinde söyledi: DV2024 Sohbet Odası

      güzel ülkemden umudumu her kaybettiğimde hayallerimi yeşertmeye geliyorum bu foruma.
      Benim eyalet seçimim '' deniz kenarı olsun, farketmez '' mantığıyla gelişecek. Egeliyiz izmirliyiz, turistik tatil bölgelerine hep 1saat altında ulaşmaya alışmışız. Deniz görmeden yaşayamayız. 😃
      Düzeltiyorum: Okyanus 🙂

      Aynen ılıman hava, deniz olmalı,hareketli bi şehir olmalı,akşamları dışarıya yürüyüşe güvenli çıkılabilmeli,yüksek katlı ev olmalı,evde çamaşır makinesi olmalı bla bla bla diye uzuyor listem🤣🤣🤣

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      A
      aemte
    • RE: DV2024 Sohbet Odası

      @berolika, içinde söyledi: DV2024 Sohbet Odası

      @hadi-BE, içinde söyledi: DV2024 Sohbet Odası

      @berolika, içinde söyledi: DV2024 Sohbet Odası

      @hadi-BE, içinde söyledi: DV2024 Sohbet Odası

      @Atlantis00, içinde söyledi: DV2024 Sohbet Odası

      @berolika Ah şurada bir helikopter turu yapmak 🌃

      Ben geçenlerde yapmıştım. Hatta video da çektim bak 😂😂

      Of of of of şehrin güzelliğine bak 😍 Birkaç dakika bile yetti hayaller alemine... Kaç para bi helikopterle NY turu ulenn 😂

      Gözümde İstanbul gibi. Gider 3-5 gün kalır memleketime (California 😏) dönerim.

      Ben doğma büyüme İstanbullu olduğumdan olsa gerek NY beni bir çekiyor kendine yalan yok 😃 GC çıksın da tek derdimiz bu olsun inşallah 🙂

      Aynen bende istanbulda büyüdüm.Metropol kalabalık hareket seviyorum ben.Ama geçinmek için iş lazım.Oyüzden öncelik iş nerde biz orda

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      A
      aemte
    • RE: DV2024 Sohbet Odası

      Güzel bir video massachusetts ile ilgili.izlemenizi tavsiye ederim

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      A
      aemte
    • RE: DV2024 Sohbet Odası

      @çakıl gidenler burda deneyimlerini yazınca ben çok moral buluyorum.Daha da cesaretim artıyor.Bende şöyle yaparım böyle yaparım diye notlar alıyorum🤭🤭

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      A
      aemte
    • RE: DV2024 Sohbet Odası

      @clourpoint, içinde söyledi: DV2024 Sohbet Odası

      eyalet lotosunda 45 Simge Kutlu (Massachusetts)yarın için sunum hazırlıyor. 44için varmı isteyen?

      Merakla bekliyorum ,masa şu bu o seti🤣.ortanca oğlum burayı istiyor,tam bi üniversite bölgesiymiş,çok iyi üniversiteler varmış.Artık bizde soğuktan donarız oralarda

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      A
      aemte
    • RE: [Arşiv] DV2023 Mülakat Deneyimleri

      Tebrikler,yeni hayatınızda mutluluklar dilerim

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      A
      aemte
    • RE: ABD'ye Yeni Taşınmış Göçmen Olmayan Kişilerin Tecrübeleri

      @Alper-Bayram başınız sağolsun😔😔

      Amerika Birleşik Devletleri'nde Yaşam içinde yayımlandı
      A
      aemte
    • RE: DV2024 Sohbet Odası

      @diablo_ercan 🤣🤣

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      A
      aemte
    • RE: [Arşiv] DV2023 Mülakat Deneyimleri

      @cemalerhan, içinde söyledi: DV2023 Mülakat Deneyimleri

      Herkese günaydın..bugün mülakatımiz vardı. yemin ettikten sonra nereye gideceğimizi sordular. houston dedik. bütun evraklarimiza bakıldı sonra bankodaki bay bize beklememiz gerektiğini söyleyerek iceri gitti. başka bir bayan ile gelerek bilgisayardaki ekrana baktılar sonra bize siz ilk basvuru yaparken yani kasım 2021 deki başvurunuzda eşiniz ve kızınizı yazmamissıniz dediler ve red cevabı veriyoruz dediler. bizde lütfen bakin biz 23 yıllık evliyiz hiç böyle bir şey olabilor mi. her yerde kendimizi eşimizi ve kızımızı yazarak ekledik ve belirttik. ben ne doldurduğumu çok iyi biliyorum dedim. zaten nufus kayıt örneği ve evlilik cuzdani ve fotokopisi elinizde dedim. hem ds 260 formu doldurdukhem kendim hem esim icin dedik. yani nasıl olur bu. bu zamana kadar hiçmi gorülmedi. hem doldurmamaız imkansız dedik. bize isterseniz avukat tutabilirsiniz dediler. bir sinir ile çıktık. bence bu tam bir mazeretti. tüm belgelerimiz bankada yüklü hesabımız bile vardı. bir bahane ile bizi elediler. bu kadar kolay mı ya. biz o doktorlar 780 dolar ve bugün 660 dolar odedik. üstelik yol ve kalacak yerleri saymıyorum bile. yazık inanın çok yazık. çok üzgün ve sinirliyim.

      Aaaa bu ne ya şaka falan mı.Çok geçmiş olsun

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      A
      aemte
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 1 / 4