Merhaba. Şöyle bir sorum var. Mesela ben bekarken ds doldurduktan sonra , evlenirsem intervyu tarihi belli olduktan sonra , mail atıp ds'i açtırtıktan sonra karımı da ds eklersem benim sıram yani intervyu tarihi değişir mi? Teşekkürler.
Abdullah 1 tarafından gönderilen iletiler
-
RE: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
-
RE: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Merhaba. Şöyle bir sorum var. Mesela ben bekarken ds doldurduktan sonra , evlenirsem intervyu tarihi belli olduktan sonra , mail atıp ds'i açtırtıktan sonra karımı da ds eklersem benim sıram yani intervyu tarihi değişir mi? Teşekkürler.
-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@ayvalik10 Başkan onu alıntı yaparak yazdım zaten bu meajı gucarslana atmıştım. Sonra diğer odalara kopyala yapıştır yaptığım zaman farkettim. İstemeden oluşan şeyler için çok pardon. Kötü niyetim yok. Hepiniz değerlisniz arkadaşlar
️
️ -
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
meerhaba. Ben ds260 formuyla ilgili sorucaktım. Ben türkmenistan vatandaşıyım türkiye örenci vizeyle ikamrt rtmekdeyim. Ben ds 260 foldurduğum zaman mülakat yeri türkmenistandaki abd elçiliği olarak gösterebilir miyim. Rica etsem cevaplarsanız sevinirim. Çünkü bazıları nerde ikamet rdyosan orsyı göstericen sonra dosya taşıyacan gibi bişeyker söylendi. Bu doprumu acaba.
2. Sorum ise benim yaşadığım şehrin adı değişti şimdi green card başvuru formunda yeni adını mı yazayım yoksa eski adıyla mı debvam edeyim. Geçen senelerde çğnkü eski adıyla yazmıştım. Eskiden serdardı şehrin adı şimdi kia dı ise Gyzylarbat oldu. Teşekkürlergucarslan gucarslan
-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Fatihk-0 teşekkür ederim. Dsrısı bsşımıza inşallah
-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Beyler ben green card başvuru formunda foto mu 602*602 olarak yüklemişim. Sıkıntı olur mu. Photo tool ve green card başvuru formundan geçti
-
RE: Ds260 sorunuYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@crazycells meerhaba. Ben ds260 formuyla ilgili sorucaktım. Ben türkmenistan vatandaşıyım türkiye örenci vizeyle ikamrt rtmekdeyim. Ben ds 260 foldurduğum zaman mülakat yeri türkmenistandaki abd elçiliği olarak gösterebilir miyim. Rica etsem cevaplarsanız sevinirim. Çünkü bazıları nerde ikamet rdyosan orsyı göstericen sonra dosya taşıyacan gibi bişeyker söylendi. Bu doprumu acaba.
2. Sorum ise benim yaşadığım şehrin adı değişti şimdi green card başvuru formunda yeni adını mı yazayım yoksa eski adıyla mı debvam edeyim. Geçen senelerde çğnkü eski adıyla yazmıştım. Eskiden serdardı şehrin adı şimdi kia dı ise Gyzylarbat oldu. Teşekkürler -
RE: Greencard başvururken yanlışlıkGreencard Loto Başvurusu Soruları içinde yayımlandı
Merhabalar. Nasılsınız? Arkadaşlar brn Türkmenistan vatandaşıyım. Benim şöyle bir sorum olacak. Brnim doğduğum şehrin adı değişti ve ben bundan önceki başvurularım da eski adını yazmıştım. Eski adı Serdar şimdi ki adı Gyzylarbat oldu. Şimdi doğduğum şehiri Gyzylarbat olarak yazayım mi?
-
RE: ds260 formu nasil doldurulur?Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Merhaba iyi günler. Şöyle bi sorum var. Ds 260 doldurdupun zaman. Çocukların birş 21 yaş altı ikisi ise 21 yaş üstü olırsa. Forumda çocukların hepsini mi belirticez yoksa 21 yaş altı olan çocuğu belirtip mülakata da onu mu götürücez. Cevaplarsanız sevinirim. Baktım buradakı videoya istediğim cevabı alamadım videoda
-
RE: DS160 formunu mülakattan önce güncellemek mümkün mü?Ziyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
@tufank reis formu açtırmadan direk götürsemm mülaakat zamanında iiki paasaportu da versem daha sağlıklı olmaz mı. Çünkü nr bileyim formu açtırma bişgileeerii güncellemede fln başşşkka bir ahat yaparım baaaşımaa iş açarım diye korkyorum o yüzdden görevliye mi versem diye ddüşşünyorum. Sizce nnaaasııl olur
-
RE: DS160 formunu mülakattan önce güncellemek mümkün mü?Ziyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
@crazycells konsolosluktaki görevli ne diye soruyor acaba yeni pasaportla ilgili. Benim mesela 24ün sonuna kdar süresi var ama yeni pasaportumla gelmek istiyorum. Görevli pasaportu sorduğu anda ikisini de veriyim. Yoksa görevli sormazsa bile yeni pasaportum benim bu. Ds 260daki bilgilerimi güncellemek istiyorum mu diyecem. Nasıl oluyor acaba açıklık getiri misniz hiç bir detayı atlamak istemiyorum teşekkürler
-
RE: DS160 formunu mülakattan önce güncellemek mümkün mü?Ziyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
Merhaba iyi akşamlar. Arkadaşlar buhün bi video izledim yotubeden. Bi arkadaş diyor ki , pasaportunuz eski yani mülakata doluyorsa ve ya hiç yoksa. Ds doldurdugunuz zaman other travel document veya eski yani daha dolmamış pasaportla doldurulabilir dedi. Buraya kadar ok. Ama arkadaş diyor ki mülakat zamanı açıklamdıktan sonra kccden ds açtırmanız lazım ve kendiniz pasaport bilgilerini güncellemen lazım diyor. Bu doğrumu acaba. Ben mülakata gittiğin zaman förevliye güncelletebiliyordun diye biliyordum. Teşekkürler. Cevaplardanoz sevinirim çünkü benim durumum öyle
-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Merhaba arkadaşlar. Abdnin gren card için verdiği mülakatları yanı sıra numaralarını nerden bakabiliriz. Link atabilir misiniz. Ve telegrem grubuna da katılmak istiyorum yönüyücilerden rica ediyorum beni de telegram grıbuna katabilir misiniz
-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Arkadaşlar merhaba. İnşallah mayısta ds 260 doldurduğum zaman benim pssport 2024 bitiyor olacak o yüzden ds260 pasaport numarayı girmeyim yeni pasaportumla mülakata gelsem olır mu
-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Arkadaşlar ben yüksek lisans öğrencisiyim geçen youtubda bi aarkasaş 19 yaşomda green mülakatonda ap ye kalmoş ssponorluk istemişler ı bilmem ne formu. Benim durumum da da böyle şey olur mu yaşıım 27
-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Merhabalar ben Abdullah 27 yaşındayım yüksek lisans öğrencisiyim geçen yıutubda video gördüm çocuk 19 yaşı dayımıl sponsorluk istemişler green card mülakatında bizden de isterler mi sizce ı bilmem ne formunu doldurması için ap bırakmışler bilgisi olan var mı
-
RE: [Arşiv] DV2022 (2022 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@Not_Born_Yesterday teşekkür edrim çoktan beri cevap almaya çalışyordum Allah razı olsun
-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@gucarslan inşallah olucağız mayısta. İnancım tam bu konuda
-
RE: [Arşiv] DV2022 (2022 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Merhabalar ben türkmenistan vatandaşıyım benim pasaport 2024de bitiyor. Bna bu mayısta çıkarda eğer ki çıkacak inşallah, ben elimdeki psaportla başvurursam mülakattan önce de pasaportumu değiştirip gelsem olur mu böyle bir şekilde yani eski pasaport ve yeni psaportla mülakata girebilir miyim. Ve benim 2024e kadar olan pasaportumla ds 260 formunu doldurduğum anda benim pasaportun bitiş süresine 6 ay kalması gerkiyor diyolar da bu doğrumu bilgi verebiliri misiniz bu konu da. Nasıl bir yol haritasaını izleyiyim 2. Soru da ben ds 260 formunu doldurucağım zaman eski pasaportumu hemen değiştirip yeni paaportla başvursam olur mu çünki ds 260 formunun açılması 20-30 gün diyolar da o arda hemen pasaport yenilesem olur mu