• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. Abdullah 1
    3. Tartışmalı
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    • Profil
    • Takip Edilenler 5
    • Takipçiler 2
    • Konu 1
    • İleti 33
    • En İyi 1
    • Tartışmalı 5
    • Gruplar 0

    Abdullah 1 tarafından gönderilen tartışmalı iletiler

    • RE: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) Aşamaları

      Merhaba. Şöyle bir sorum var. Mesela ben bekarken ds doldurduktan sonra , evlenirsem intervyu tarihi belli olduktan sonra , mail atıp ds'i açtırtıktan sonra karımı da ds eklersem benim sıram yani intervyu tarihi değişir mi? Teşekkürler.

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      Abdullah 1
      Abdullah 1
    • RE: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) Aşamaları

      Merhaba. Şöyle bir sorum var. Mesela ben bekarken ds doldurduktan sonra , evlenirsem intervyu tarihi belli olduktan sonra , mail atıp ds'i açtırtıktan sonra karımı da ds eklersem benim sıram yani intervyu tarihi değişir mi? Teşekkürler.

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      Abdullah 1
      Abdullah 1
    • RE: DV2024 Sohbet Odası

      @gucarslan abi merhaba. Abi benim pasaport uzatılmış pasaport 2024ün sonuna kadar ben onunla ds 260 doldurabilir miyim. Veya yeni pasaport çıkartarak mı dolduruyum ds 260 çünkü dsib açılması 20-30 güna arasıymış o aralıkda hızlıca pasportumu yenileyip mi başvurayım yoksa eski yanı daha zamanı olan pasportla başvurup mülakat aşamasında yeni ve eski pasaportumu götürsem sıkıntı olur mu teşekkürler

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Abdullah 1
      Abdullah 1
    • RE: DV2024 Sohbet Odası

      Arkadaşlar ben yüksek lisans öğrencisiyim geçen youtubda bi aarkasaş 19 yaşomda green mülakatonda ap ye kalmoş ssponorluk istemişler ı bilmem ne formu. Benim durumum da da böyle şey olur mu yaşıım 27

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Abdullah 1
      Abdullah 1
    • RE: DV2024 Sohbet Odası

      Merhabalar ben Abdullah 27 yaşındayım yüksek lisans öğrencisiyim geçen yıutubda video gördüm çocuk 19 yaşı dayımıl sponsorluk istemişler green card mülakatında bizden de isterler mi sizce ı bilmem ne formunu doldurması için ap bırakmışler bilgisi olan var mı

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Abdullah 1
      Abdullah 1
    • 1 / 1