• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. abdsimsek
    3. İleti
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    A
    • Profil
    • Takip Edilenler 1
    • Takipçiler 1
    • Konu 0
    • İleti 47
    • En İyi 26
    • Tartışmalı 0
    • Gruplar 0

    abdsimsek tarafından gönderilen iletiler

    • RE: DV2024 Sohbet Odası

      @waterman @Müberra-Dikici deprem olduğu gün 5 günlük bebeğimizle evden çıktık. Bir de 16 aylık oğlum var. Eşim yeni doğum yapmıştı ve 12. Kattan inene kadar çok zorlandık. Öğlen k depremde zaten bina tamamen pert oldu.

      Evet 1 dakikada neredeyse kıyameti yaşadık. Hele ki asıl vahim durumu evden çıktıktan sonra yaşadık. Kıyamet anını 2. Depremde dışarıda gördük.

      Parayla alınabilecek hiç bir şeyin sahibi aslında biz değilmişiz. Cebinde paranız var su yok,ekmek yok,mama yok,yakıt yok,yok,yok,yok.

      Anlatmak istediğim oradaki yaşadıklarımız değil aslında; parayla alınabilen her şeyimiz orada kaldı ve artık değeri yok.
      Geriye aklımızda sadece anılarımız,yaşadığımız güzel şeyler kaldı.
      Evet para için çalışıyoruz,kazanmaya da mecburuz ama para kazanırken de hayatımızı bir şeyler için satmayalım demek istiyorum.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      A
      abdsimsek
    • RE: DV2024 Sohbet Odası

      Hayırlı pazarlar herkese, depremde her şeyimizi kaybettik ve forum daha bugün ilk kez aklıma geldi o günden beri. Daha yeni yeni toparlandık. Öncelikle Allah kimseye böyle bir şey yaşatmasın.
      İnanın hiç bir şeyin değeri yokmuş özellikle para ile alınabilen şeylerin. O günden sonra 6 Şubat sabahından sonra hayata karşı bakışım o kadar değişti ki size tavsiyem sadece her şeyin kıymetini bilin. Yediğiniz yemekten tat alın, çiçek görürseniz koklayın,sevdiklerinizle ailenizle vaktinizi dolu geçirin çünkü ben rehberimden insanlar sildim vefat ettiği için. Eğer hayalinizde gitmek varsa sadece bir çekilişe bağlı kalmayın her yolu deneyin. 88 saniyede hayatımız o kadar değişti ki ; yapmam dediğim bir çok şeyi o günden beri mecbur yaptım. Sağlığınızın kıymetini bilin ve hayatta her an herşeye hazırlıklı olun.

      Hayırlı pazarlar...

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      A
      abdsimsek
    • RE: DV2024 Sohbet Odası

      @UgurOral kalktı o site artık çalışmıyor.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      A
      abdsimsek
    • RE: DV2024 Sohbet Odası

      @cemyaman hocam herkesin hakkında hayırlısı olsun. Kaderde varsa gidiliyor. Çıkmadığını mi üzüleyim ya da dün akşam izlediğim videoda altına yapılan yorumlara mi bilemedim. Kart eve mi geliyor dersin,gidince iş bulamazsak devlet işsizlik maaşı veriyor mu dersin, basvurdum ama çıkarsa gider miyim Allah bilir diyen mi istersin ne ararsan var.
      Gerçekten gitmek isteyene ve bu işi hakkıyla araştırıp hazırlık yapana çıksa bana çıkmasa bile çok koymaz.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      A
      abdsimsek
    • RE: DV2024 Sohbet Odası

      @waterman yanlış anlamayın amacım sizle tartışmak kesinlikle değil. Sosyal konut projesine başvurular başladığı günden 3 gün sonra başvurular şimdiden 1 milyonu geçti diye haber yapılmıştı ve başvurular halen devam ediyordu. Birşeye başvuru devam ederken geçilen bir sayı servis edilebilir bence.

      Zaten şu kadar başvuru oldu dememiş, başvuru 1 milyonu geçti demiş. Bu sitenin Türkiye'deki gibi yandaş medya gibi bir haber yapacağını pek sanmıyorum fakat inşallah haklı çıkan siz olursunuz.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      A
      abdsimsek
    • RE: DV2024 Sohbet Odası

      @waterman neye göre net yalan haber dediniz. Ben kendimce bunu doğru olabileceğini birkaç parametreye dayandırarak az önce yorumda paylaştım. Doğru ya da yanlış birşey diyemem ama bir gerekçe göstererek sonuca varmaya çalıştım. Siz neye dayanarak net yalan haber dediniz merak ettim.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      A
      abdsimsek
    • RE: DV2024 Sohbet Odası

      @yenihayaletadam yalan haber olacağını hiç sanmıyorum. Geçen hafta Melih Beye yanıt verirken kabaca bir hesap yaptım.

      Geçen yıl başvuru yaparken " başvuru nasıl yapılır" videosunun izlenme sayısı 33 bindi şu an aynı video 530 bin izlenmiş. Bu kişi her yıl video paylaşıyordu. Sadece yorumlarını yeniden eskiye diye sıralarsak yorumların hemen hemen hepsi bu yılki başvurulara istinaden yapılmış.

      En basitinden bu sitenin adminlerine sorsak en fazla yeni üye kaydı bu yıl olmuştur eminim.

      Diğer youtuberlarin videolarına baktığınızda ( daha önce hiç paylaşım yapmayan) en az izlenen 40 bin izlenme almış.

      Twitter'da su an adı aklıma gelmeyen bir kişinin videosu 2.5 milyon izlenmisti 1 ay önce. Hatta gerçek mi diye tekrar tekrar baktım.

      Tüm sosyal medyada karşıma çıkan gc videolarinin yorum ve izlenmelerine baktım kabaca hesap bu yıl en az 1 milyon dedim geçen hafta. Fazlası da çıkacaktır. Şu an memlekette haberi olmayan mezarda yatanlar..

      Yapacak birşey yok. Nasipte varsa gidilecektir. Ben buna inanıyorum. Tek uzuldugum şu olur; öylesine başvurup hak yeyip gitmeyen kişilerin olmasıdır.

      Herkesin hakkında hayırlısı olsun inşallah.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      A
      abdsimsek
    • RE: DV2024 Sohbet Odası

      Geçen haftaki mesajımda söylediğim gibi DV2024 e Türkiye'den başvurusu sayısı 1 milyonu geçmiş.

      Eki 28, 2022  /  Amerika

      Türkiye'den Green Card Başvurusu 1 Milyonu Geçti!

      Türkiye'den Green Card Başvurusu 1 Milyonu Geçti!

      Türkiye’den ayrılıp yurtdışında yaşamak isteyenlerin sayısı giderek artıyor. En çok tercih edilen ülkelerin başında ABD geliyor. Bu nedenle bu sene rekor düzeyde Green Card başvurusu gerçekleşiyor.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      A
      abdsimsek
    • RE: DV2024 Sohbet Odası

      @melihguney bizim Trump da ülkesini biraz düşünseydi,geleni geçeni doldurmasaydı bugün bu forumda çoğumuz yoktu.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      A
      abdsimsek
    • RE: DV2024 Sohbet Odası

      @melihguney umut fakirin ekmeği misali hocam. Hakkımızda hayırlısı olsun inşallah. 🤗

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      A
      abdsimsek
    • RE: DV2024 Sohbet Odası

      @melihguney hocam ben 300-350 bin başvuru olur öngörüsüyle çok iyimser yaklaşmışsınız. Benim şahsi tahminim minimum 1 milyon civarı olacaktır.
      Facebookta greencard yazıp sadece gönderilere baktığınızda bu yıl ilk kez başvurmak isteyen ve bununla alakalı soru soran kişileri göz ucuyla yuvarlak hesap toplasanız zaten 200 bin kişi çıkar. Twitterda greencard beğenilerini de dikkate alın. Ayrıca twitter ya da facebook kullanmayıp başvuranlar var. İnstagramdaki greencard başvuru sayfalarının gönderi beğenilerine bir bakın. Üzerine bizim gibi her sene rutin başvuran 200 bin kişiyi ekleyin.
      Söylediğiniz rakam çok iyimser.
      Yalnız benim inancım şu; kısmetinde gitmek varsa tüm dünya başvursa gidersin. Evet hatalı başvuran çok ama çok insan var. Burada üzücü olan çıkanın gitmemesi ya da vize almasına engel hatalar yapıp başkasının hakkını almasıdır.

      Bir diğer konu da özellikle instagram yorumlarında gördüğüm şu; çoğu kişi tr den çıkmadan yapacağı masrafları bilmiyor.
      Oraya gittiğinde yapacağı masrafları bilmiyor. Dolar 18.60

      Çıkması çok çok düşük bir piyango,çıksa da vize alması ayrı bir piyangoya çok bel bağlanması da insanların 6 mayıs 2023 psikolojisi için çok doğru değil.

      Herkesin hakkında hayırlısı olsun arkadaşlar.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      A
      abdsimsek
    • RE: DV2024 Sohbet Odası

      Arabayla geçerken gördüm resmini çekemedim. Green card fotoğrafı çekilir diye cama yazı yazmış fotoğrafçı.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      A
      abdsimsek
    • RE: DV2024 Sohbet Odası

      @Programmer hocam bilgileri yüklemek için demedim. En aşağıya gelindiğinde submit yapmaya gerek yok. Bilgileri girmek için demo şekilde el alışkanlığı olsun diye paylaştım. Bilgileri yazarsınız,aklınıza takılan noktaları araştırırsanız diye paylaştım. Gerçek başvuru sayfasına gelindiğinde form tanıdık olur mantığıyla paylaştım. Kim nasıl yararlanmak isterse yararlanir.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      A
      abdsimsek
    • RE: DV2024 Sohbet Odası

      Arkadaşlar herkes için hayırlısı ne ise o olsun. Acele etmeyin,dikkatli doldurun.
      Hatta formu doldurmadan önce aşağıda linkini verdiğim siteden başvuru formunun demosunu doldurun.

      Diversity Visa (Green Card) Lottery Form, Photo and Help

      Diversity Visa (Green Card) Lottery Form, Photo and Help

      Increase your chances to win the USA green card lottery with free DV Lottery form trial, correct photo maker, and other useful information and insights

      Allah yardımcımız olsun 🙂

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      A
      abdsimsek
    • RE: DV2024 Sohbet Odası

      @Lossantosdy hayır açıklanmadı muhtemelen bu akşam 20.00 dan sonra açıklanacaktır.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      A
      abdsimsek
    • RE: DV2024 Sohbet Odası

      @denizci10 hocam kuzenim cincinnati'de 75 bin dolara KFC bayiiligi devraldı. 17 bin dolar civarı devir masrafları,yenileme,tadilat masrafları çıktı. Kira içinse 3 ay peşin verildi. Toplamda 120 bin dolar tutmadı yaptığı masraf. Artımız Cincinnati'de akrabalarımız var dolayısıyla hem yol gostereni vardı hem de kalacak yeri. Şu an sorunsuz işliyor fakat aman aman bir para bırakmadığını söyledi. Devraldığı kişiden aldığı raporlara,vergi ödemelerine bakınca o kişinin beyan ettiği ciroları nedense yapamadı. AVM girişinde stand kiralayıp baskı tişört de sattığını ve standın restauranttan daha iyi para kazandığını söyledi. Devir alınabilen yerler var. E2 vizesine uygun 100-150 bin dolara yerler var. Buna en az yüzde 25 de masraf eklenirse yaklaşık bir tutar ortaya çıkar eger amaç oraya bir şekilde kapak atmak ise. Tavsiyem tecrübe sahibi olunmayan bir işte işletmeyi ne kadar işletebilir orası da muamma..

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      A
      abdsimsek
    • RE: DV2024 Sohbet Odası

      @diablo_ercan dediğim gibi yaşayacağımız yere karar verdikten sonra ancak böyle bir hamle yapabiliriz. Biz de gidersek orada 3 aile olacağız. Diğerleri Florida ve Detroit'te. Bir araya gelip bir karar vereceğiz kısmetse.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      A
      abdsimsek
    • RE: DV2024 Sohbet Odası

      @diablo_ercan aynen doğru tespit sizden geldi. Greencard alınca hiç masraf yapmayacak,sadece uçağa binip gideceğini ve devletin iş bulacağını sananlar var. Sosyal medyada çok okudum hele bir çıksın hallederiz diyenler.

      Arabamla beraber birikmiş biraz param var ederi 27 bin dolar. Eşim devlet memuru ve istifa edip bırakacak. Oraya gittiğimizde yaşayacağımız yere karar verirsek evimizi satıp ( 140 bin dolar) kiradan da kurtuluruz diyoruz.

      Orada başımızı sokacak bir ev alacak,gittiğimde araba alacak beni yaklaşık 6 ay idare edecek imkanımız olmasına rağmen halen acaba yeter mi diye düşünüyorum. Hakikaten bunu isteyen,greencard işine gönül koymuş kişilerin başvurması ve gidebilecek kişilerin başvurması aslında önemli olan. Pasaport kısmı da bunu ayikliyor bir nebze. 10 bin dolarla giden de tutundu mu orada evet tutundu. Bu yıl bu rakamın yeteceğini sanmıyorum artık.

      Benim karşı olduğum şey şu; hele bir çıksın bakarizcilar.

      Ama artık bu yıl da çıkmazsa E1 vizesi ile adım atacağız kısmetse. Her yıl böyle çıkmasını beklemek ömürden çalıyor. Bence artık piyango çıkmasını beklemektense somut adım atılmalı.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      A
      abdsimsek
    • RE: DV2024 Sohbet Odası

      @Lossantosdy hocam yanlış bir yaklaşım. Gitmek senin kaderinde varsa gidersin ama pasaportla başvurarak ama pasaportsuz başvurarak. Şans dediğimiz şey aslında kısmettir. Benim düşüncem bu. Daha önce de dedim 2018 de 4 arkadaştık biz başvururken hiç greencard nedir bilmeyen arkadaşımız bana da başvurun dedi. Başvurduk ve sadece ona çıktı. Şimdi orada. O yüzden 1 milyon kişi de basvuracaksa başvursun kısmet kimeyse ona çıkacak.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      A
      abdsimsek
    • RE: DV2024 Sohbet Odası

      @Bulliv o çok iyi,hayırlı olsun inşallah. Sanırım çip olayı çözüldü. Bizim pasaport yaklaşık 2 ayda geldi. Bir çok kişinin de geç geldi. İnşallah kimse mağdur olmaz. Sonuçta herkes kendi nasibini yer.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      A
      abdsimsek
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3