20 Nisan 08:30 için Hong Kong'dan mülakat mailimi aldım. Çok stresli bir süreç umarım herkes için hayırlısı olur, çok emek verdik.Her şeyin güzel olması dileğimle
Merve Güven tarafından gönderilen en iyi iletiler
-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Merve Güven tarafından gönderilen son iletiler
-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@Mert-A Evet bende de öyle oldu tekrar 2NL gelmedi,sadece mail gelmişti Ankara'dan. Talep etmiştim KCC'den ama 2NL'de Hong Kong adresi değişmedi.
-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@elfdvc Thank you for your inquiry.
KCC has completed your reassignment request from Hong Kong to Ankara. For more information, please contact the Embassy/Consulate at [email protected].
In order for the Kentucky Consular Center to assist with inquiries regarding a specific Diversity Visa (DV) case, you must provide the Principal Applicant's full name, complete case number, and date of birth in the following format (MMDDYYYY) as entered on the original entry. Please remember that the Kentucky Consular Center does not have the authority to tell you whether or not your specific case will be disqualified. Only a consular officer can do that at the time of your visa interview. Do not send any paper documents to the Kentucky Consular Center.
Bana böyle bir mail geldi kcc tarafından ardından Ankara'ya mail gönderdim otamatik mesaj gönderdi ve navigatore yönlendirdi.Biraz stresliyim açıkcası bu nedenle sormak istedim

-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@elfdvc Merhaba, ben Ankara'ya mail attım sonra otomatik mesaj gelidi sizi de navigatore yönlendirdi mi ? Navigatore de yazmam gerekli mi ? Cevaplarsanız çok sevinirim

-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@Sibel-Apaydın Çok sevindim adınıza, sanırım bende mail atacağım çok kararsız kaldım

-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@Sibel-Apaydın Teşekkür ederim çok, inşallah

-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
20 Nisan 08:30 için Hong Kong'dan mülakat mailimi aldım. Çok stresli bir süreç umarım herkes için hayırlısı olur, çok emek verdik.Her şeyin güzel olması dileğimle

-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@hiafamily Bende sizinle aynı durumdayım şu an, eğer 2Nl gelmeden değiştirirsek mülakatımızı geç mi alırız diğer adaylara göre bunu da merak ediyorum. Ama net bir cevap da bulamadım.
-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Berke-Bektaş 27 yaşında ilk başvurumda kazandım