@RyanSnowace, içinde söyledi: DV2027 Sohbet Odası
@SERHAT-TARHAN bağırtma kanka ya, rüyanda sana çıktı diye bu kadar ümitleniyorsan hayatında daha çok üzülürsün. Hayallerle yaşayanı gerçeklerle
Hepimiz bir hayal kurduk ve bu sürece böyle başladık. Kimilerimiz 10 yılları başvuru sürecinde devirdiler, bazı forumdaşlarımız bu 10 yılı Amerika'da geçirdiler. Hepimiz için farklı şekilde başladı ve farklı şekillerde gelişti ama ortak bir şeyimiz var, bizleri aynı paydada buluşturan yollarımızı kesiştiren bir şey; umut. Hayallerimiz, planlarımız, daha iyi bir gelecek arayışımız... Umut aşağılanmayı, alaycı bir üslupla karşılanmayı hak etmiyor.



