Sevgili forumdaşlarım,kardeşlerim.Bir şeker Bayramda geldi catti.Hepimizin Bayramını kutlar sağlık,esenlik ve mutluluklar dilerim.
clourpoint
@clourpoint
clourpoint tarafından gönderilen en iyi iletiler
-
RE: DV2021 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
-
RE: DV2021 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Hey gidinin dünyası.18 Ay Askerlik yaptim bu kadar şafak saymamıştım.Demekki çok sıkılmışız,ortam bizi bayağı germiş.Ayrıca şafak bu gün istanbul
-
RE: DV2021 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@mexido kardeşim bende yakınlarımdan kimseye söylemedim.neden söylemedin dersen gc çıkmassa en yakınlarımın maytap geçmelerini istemiyorum.ben hatta bir tık ileri gidip konsolosluk işleri ve hazırlıkları yapıp uçağa binmeye son bir kaç gün kala hatta son gün söyleyip vedalaşmak istiyorum.çünkü yakın çevrem hiç bir şeyi bana mubah görmez devamlı tekerime çomak sokarlar.benim gibi olup düşünen var olabilir veya başka sebebeplerdende olabilir.herkesin düşüncesini bilemeyiz.saygı duymalıyızda.vallahi ben böyle yapacağım.benim için en hayırlısı bu hatta bazılarınında hiç haberi bile olmayacak.onlara ters köşe gol olacak

-
RE: DV2021 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@ibrahimasar ibrahim tekrar aramıza hoşgeldin.babamın rahatsızlığı 1 degilki kardeşim.şimdi de kalp eklendi.bu yıl benim için çok zorlu geçecek.bir de kolon kanseri var.Allahım şifalar verir inşallah
-
RE: DV2021 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Forumdaşlarım dün 14 mayis sabahi babami kaybettim.öyle vakti kasabamızın mezarlığına defnettik.Annem rahmetli ise oda geçen yıl 5 kasım aksam 20.00 sırlarında vefat etmişti.her ikisininde yaşlılıktan yana bir sürü sağlık sorunları vardi.Allahım gani gani rahmet eylesin.Nurlar içersinde yatsınlar.Haklarını nasıl öderiz bilemem.gc ciksa bile babamın sağlık sorularından dolayı her halde gidemezdim.hayat her şeye rağmen devam ediyor.Allah hepimize hayirlar eylesin..
-
RE: DV2021 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Vallahi ibrahim bizim neye bindigimizin bir önemi kalmadı nasılsa devletimiz bize biniyor.ha ha

-
RE: DV2021 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Arkadaşlar anlıyorum süre azaldı baskı arttı stress çok.50 yıllık hayatımda bildiğim tek doğru şey herşeyin boş olduğu.sonumuz 5metre kefen.kalp kımak kolayda tamiri uzun zaman alıyor.bence değmez.Amerikaya gitsekde kalsakta hayat bir şekilde devam ediyor.seçim sizin....
-
RE: DV2021 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Forum eski günlerine dönmüş çok şükür.Arkadaşlar bir şeyi merak ediyorum.rüyasında case number ını gören varmı?benim başımdan şöye bir şey geçti.geçenlerde uykumda numaram bana gösterildi.8144.bana göre bu numara hiç bir şey ifade etmiyor.benim için bir anlamı yok bu sayının.işin tuhaf yanı güya konsolostukta mülakata gitmişim.görevli dosya numaramı soruyo bana.bende bilmiyorum diyor önündeki bilgisayara bak diyorum.adam beyaz sarışın bir amerikan .bakıyor bana ekramı gösteriyor.8144.tak uyanıyorum.bana çok saçma geldi.dalga geçmeyin .konu olsun muhabbet olsun diye yazdım.kötü ve alaycı bir yorum istemiyorum bakın baştan söyleyeyim.....konuya fazla kaptırdık galibakendimizi
-
RE: DV2021 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Arkadaslar gunaydin.şafak 09 memleketim Aydin.
-
RE: DV2023 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Arkadaslar hepinize iyi geceler.sonuçların açıklanmasına 12 günden az kalmis.Biz,bu yıl ayri bir stres daha yaşıyoruz.Ikiz kızlarım bu yıl 8 sınıfta ve haziranda Lgs sınavlarılar var.Gc den pek umutlu olmasamda insallah kızlarım guzel okulları kazanırlar.Bu yil Lgs ve üniversite sinavina girecek cocuklarimiza simdiden sinavlarinda basarilar diliyorum.
clourpoint tarafından gönderilen son iletiler
-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Witch-Lilith, içinde söyledi: DV2027 Sohbet Odası
Ben ne dedim pasaport gelecek dedim dimi !!! Bu adam görüntüleri sızdırmış ve pasaport giriş yeri ve para ödeme yeri var 03:55 saniyeye bakın. Sızmışşşş.
Bu ya çok tehlikeli,yada fake bir pdf hazırlamış.nasıl siteye girmiş ve test adında başvuru yapmış anlayamadım.Bu gerçekse bence suç işlemiş gibi.pasaport tamamda ödeme 1$ başvuran adına tüm aile fertlerini kapsamıyor görünüyor.Eşler birlikte başvurmada 1$+1$-2$ ödeyecek galiba çocuklara ödeme yok olarak anladım.siteye girebilen varmı?
-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@diablo_ercan, içinde söyledi: DV2027 Sohbet Odası
Trump yine bir şeyler deniyor.


Hemen bu günden spora basliyorum

-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@heyysanadiyom Alabiliyorsunuz. Bazı ülkeler daimi ikamet,çeşitli oturum vizeleri almak için yeşil pasaportlara vize vermiyorlar.bordo pasaport gerekiyor.
-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Arkadaslar pasaportları yazıcıdan taratacaktim.birsey ogrenmek istiyorum.Memur emeklisi olduğundan yeşil pasaportlarimiz önceden vardı. Mayıs ayında da tum aile fertlerine bordo pasaporta almistim. Pasaport şartı gelirse sizce hangisiyle basvursam daha iyi olur. Ona göre taratacaktim
-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Forumda bazı arkadaşlar basvuru esnasinda pasaport zorunlulugundan bahsetmis.Pasaport şartı daha önceki yıllarda bir ara vardı. Bu yıl içinde geldimi?
-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Fotoları www.idphoto4you.com adresinden yüklemeye çalıştım.fotoları 4 tane yanyana altlı üstlü yüklüyor bunu nasıl tekli yapabilirim?
-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Sitede bir hala gelisme yok 17 side geçti saat farkı sabahi bekliyelim. Belki bir olumlu sonuç görürüz.
-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Ah ulen Trump. Ortalığı gene karistirdin.nasıl çıkacağız bu işin içinden. Ődemeyi nasil yapicaz.

-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@ayvalik10 1$ ödemeyi nasıl yapıcaz acaba bilgin varmı? dijital Bankacılıkan pek anlamıyorum.
-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Herkese selamlar.Başvuruda ki bu gecikmenin sebebi hakkında bilgi verebilecek birisi varmı? tşkler.