• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. Peace4
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    P
    • Profil
    • Takip Edilenler 0
    • Takipçiler 0
    • Konu 0
    • İleti 18
    • En İyi 5
    • Tartışmalı 0
    • Gruplar 0

    Peace4

    @Peace4

    9
    İtibar
    48
    Profil Görüntülemeleri
    18
    İleti
    0
    Takipçiler
    0
    Takip Edilenler
    Katılım Tarihi: Son Çevrimiçi Zamanı:

    Peace4 Takip etme Takip Et

    Peace4 tarafından gönderilen en iyi iletiler

    • RE: DV2024 Mülakat Deneyimleri

      @yakt05 merhaba vizeniz hayırlı olsun. Mail order için dışarı çıkan benim 🙂 oradaki durum tam olarak şöyle oldu; 330 USD çekim başarılı oldu ve sıra nımarası verildi arada beklenmeksizin hem eşim hem de kızım için de aynı şeyi yapınca banka işlemi şüpheli görerek kartımı güvenlik gerekçesi ile askıya aldı. Mail order açma işlemini mülakattan önce gerçekleştirmiştim ama şüpheli işleme düşebileceğimi tahmin edemedim. 🙂 neyse ki hızlıca banka ile görüşerek sorunu çözdüm ve vizemiz onaylandı. Herkese başarılar dilerim.

      Bu vesile ile burdan mülakata gireceklere de tam olarak nakit usd yanlarında getirmesinin daha hızlı ve kazançlı olacağını belirtmek isterim.

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      P
      Peace4
    • RE: Amerika'da Uber Eats, DoorDash ve Pizza Delivery Yapmak

      UberEATS ve doordash e temporary license ile kayıt oldum. ama background check yüzünden ikisine de başlayamadım. Bu konuda tecrübeli ve yardım edebilecek bir arkadaşımız var ise çok memnun olurum. çünkü gittikçe komplike olmaya başladı en basit şey bile

      Ulaşım içinde yayımlandı
      P
      Peace4
    • RE: Göçmen Vize ile ABD'ye ilk giriş

      @caglaror Selamlar, Online access code bahsedilen sanırım.

      Aynısı benim de başıma geldi. kayıt sırasında gelen maillerde bu yönlü bir bilgi yok.

      bu arada 14 şubat ucsis ödemesi yapmıştım. 19'unda detroit giriş yaptım. 28'inde SSN geldi. GC bekliyorum şimdi. umarım hızlıca o da gelir.

      İlk girişte bekle süreleri biraz uzayabiliyor. Sakin kalmakta fayda var. Uçuş yorgunluğu vs. eklendiğinde işkenceye dönüşebilir 🙂

      Herkese bol şans dilerim.

      Ekran görüntüsü 2024-03-10 051348.png

      Yolculuk içinde yayımlandı
      P
      Peace4
    • RE: Amerika'da Ehliyet Almak

      Herkese Merhaba,

      Ohio'da yazili sinavi gectim. Driving skill teste girmeden bir hafta icinde temp driving license postaladilar. Cok da isime yaradi. bulundugum bolgede 1.5 ay sonraya gun veriliyordu cunku. neyse

      aradan gecen zaman sonra driving skill testi de gectim. ama kalici driving license vermediler. I 797 numarali bir form getirmem gerektigi elimdeki GC vizesi ile teslim edemeyeceklerini soylediler. geleli iki ay oldu GC (kart) henuz postalanmadi. Ucsis'i aradim bu numarali form temelde GC (kart) sayilir beklemen gerekiyor yapacak bir seyin olmadigi belirtildi.

      Bu arada driving skill testden sonraki 60 gun icinde kalici driving license icin bavuru yapilmasi gerektigi de belirtildi.

      Bilgilerinize

      Güncelleme 04/25/2024

      Hiçbirşey söylemeden başka bmv ye gittim pasaporta bakıp kalıcı ehliyeti kargoya verdi 🤦‍♂️

      Bir kez daha anladık ki bu memlekette birinin dediğiyle hareket edilmiyor 👍

      Ehliyet ve Araba içinde yayımlandı
      P
      Peace4
    • RE: ⚖️ 🇺🇸 USA - Hukuk Egitimi ve Avukatlik - Baska Ulkelerde Alinan Hukuk Egitiminin Denkligi

      Tüm meslektaşlara selamlar,

      Şubat ayı itibari ile ohio'ya giriş yaptık. İstanbul'da 10 yıl çalışıp, kendi ofisimi açtıktan sonra hayat bizi buralara sürükledi. Umarım herkes için en iyisi olur.

      Malum aldığımız eğitim, misyon herşey çok farklı. O nedenle mutfakta pişmek adına comunity college'dan paralegal sertifikası almakla başlamak hem ekonomik hem de işin özünü anlama açısından daha iyi olacaktır diye düşünüyorum. Sonra JD mi olur LLM mi olur ona bakarız artık

      kıymetli @saulgoodman 'ın da yorumları çok kıymetli olacaktır.

      Adalet ve Güvenlik içinde yayımlandı
      P
      Peace4

    Peace4 tarafından gönderilen son iletiler

    • RE: Kebap için kuyruk yağı

      yağı değil de geçen gün costco'da kuyruğun kendisini buldum. yakınlardakine bir bakabilirsiniz 🙂

      ps: epey pahalıydı

      Mutfak ve Yemek içinde yayımlandı
      P
      Peace4
    • RE: USCIS Immigrant Fee Ödeme (ekran görüntüleriyle)

      @TheEcot bize posta yoluya basili kartlar geldi 3 hafta icinde. Oncesinde numarayi ogrenmek istedigimizde sozlu bilgi verilmedi ofis tarafindan. 90 gunu tamamlamak uzereyiz GC gelmedi ama bir turlu onu bekliyoruz

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      P
      Peace4
    • RE: ABD-Türkiye Arası Para Transferleri

      @ayvalik10 teb de benden cebteteb gibi alıyodu masrafı son transferde niyeyse saçmaladı🤷‍♂️

      Bankacılık içinde yayımlandı
      P
      Peace4
    • RE: Amerika'da Uber Eats, DoorDash ve Pizza Delivery Yapmak

      @EasternStar 2.5 aylık 🤐

      Ulaşım içinde yayımlandı
      P
      Peace4
    • RE: Amerika'da Uber Eats, DoorDash ve Pizza Delivery Yapmak

      UberEATS ve doordash e temporary license ile kayıt oldum. ama background check yüzünden ikisine de başlayamadım. Bu konuda tecrübeli ve yardım edebilecek bir arkadaşımız var ise çok memnun olurum. çünkü gittikçe komplike olmaya başladı en basit şey bile

      Ulaşım içinde yayımlandı
      P
      Peace4
    • RE: ABD-Türkiye Arası Para Transferleri

      @misty 30K dolar için TEB 6K TL masraf talep etti

      Bankacılık içinde yayımlandı
      P
      Peace4
    • RE: Amerika'da Ehliyet Almak

      Herkese Merhaba,

      Ohio'da yazili sinavi gectim. Driving skill teste girmeden bir hafta icinde temp driving license postaladilar. Cok da isime yaradi. bulundugum bolgede 1.5 ay sonraya gun veriliyordu cunku. neyse

      aradan gecen zaman sonra driving skill testi de gectim. ama kalici driving license vermediler. I 797 numarali bir form getirmem gerektigi elimdeki GC vizesi ile teslim edemeyeceklerini soylediler. geleli iki ay oldu GC (kart) henuz postalanmadi. Ucsis'i aradim bu numarali form temelde GC (kart) sayilir beklemen gerekiyor yapacak bir seyin olmadigi belirtildi.

      Bu arada driving skill testden sonraki 60 gun icinde kalici driving license icin bavuru yapilmasi gerektigi de belirtildi.

      Bilgilerinize

      Güncelleme 04/25/2024

      Hiçbirşey söylemeden başka bmv ye gittim pasaporta bakıp kalıcı ehliyeti kargoya verdi 🤦‍♂️

      Bir kez daha anladık ki bu memlekette birinin dediğiyle hareket edilmiyor 👍

      Ehliyet ve Araba içinde yayımlandı
      P
      Peace4
    • RE: USCIS Immigrant Fee Ödeme (ekran görüntüleriyle)

      @lumos Yanıt için çok teşekkür ederim. Ucsis üzerinden add case yapıp GC'nin ne aşamada olduğunu öğrenmeye çalışıyorum açıkcası. giriş yaptıktan 2 hafta sonra SSN geldi. Ama GC'den ses seda yok. açıkcası bu da beni biraz endişelendiriyor.

      Biyometrik randevusu da normal sürecin bir parçası olduğunu okumuştum. Lazım değil ise peşinden koşmam elbette 🙂

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      P
      Peace4
    • RE: USCIS Immigrant Fee Ödeme (ekran görüntüleriyle)

      @lumos Selamlar, giriş yapalı. 1.5 ay oldu ama hala online access code ve biometrik randevusu gelmedi. bu konuda tavsiyesi olan var mıdır?

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      P
      Peace4
    • RE: ⚖️ 🇺🇸 USA - Hukuk Egitimi ve Avukatlik - Baska Ulkelerde Alinan Hukuk Egitiminin Denkligi

      Tüm meslektaşlara selamlar,

      Şubat ayı itibari ile ohio'ya giriş yaptık. İstanbul'da 10 yıl çalışıp, kendi ofisimi açtıktan sonra hayat bizi buralara sürükledi. Umarım herkes için en iyisi olur.

      Malum aldığımız eğitim, misyon herşey çok farklı. O nedenle mutfakta pişmek adına comunity college'dan paralegal sertifikası almakla başlamak hem ekonomik hem de işin özünü anlama açısından daha iyi olacaktır diye düşünüyorum. Sonra JD mi olur LLM mi olur ona bakarız artık

      kıymetli @saulgoodman 'ın da yorumları çok kıymetli olacaktır.

      Adalet ve Güvenlik içinde yayımlandı
      P
      Peace4