Ne çok taktınız bu söylenenleri ya umursamayın boşverin
her sene yeni umutlar hayallerle başvuru yapıyoruz sonuçta
hak edene çıksın inşallah. Hayal kurmaya devam arkadaşlar 
arizmend tarafından gönderilen en iyi iletiler
-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Umarım hak edip gerçekten gidecek olana çıkar. Keyfi başvuru yapanlara deli oluyorum. Herkese bol şans
-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@doguStone ahahahah alıştım hocam artık sıfır heycanla akşamı bekliyorum. benimki hobi oldu artık

-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Emrah-Borazan oyyyyy allah göstermesin ya bir 11 sene daha beklemek çok zor olur

-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Cumartesi ya batacağız ya çıkacağız

-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Kuruduk be kardeşim açın artık siteyi

-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
- Başvurumu bekliyorum sabırsızlıkla :)) mayısın kaçında açıklanıyor tam olarak 7 si diye hatırlıyorum

- Başvurumu bekliyorum sabırsızlıkla :)) mayısın kaçında açıklanıyor tam olarak 7 si diye hatırlıyorum
-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@SUAT-GUNAY takım ayrı gc ayrı bitirdi bizi valla. Dediğiniz gibi gc çıkması daha büyük şans bizim için hahahaha
-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Arkadaşlar günaydın nasılsınız? Gc mülakatında açıköğretimden lise mezunu olanlara sıkıntı çıkarıyorlarmış. Geçen sene arkadaşıma çıktı ve mülakatta sen yüzyüze eğitim görmedin diyerekten ekstra bir evrak istemişler o evrakla mülakatı geçti ve şu an amerikada. Evrakla ilgili bir bilgim yok acaba bu diploma olayıyla ilgili bilgisi olan var mı?
-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Cycraft daha yolun başındasınız hocam
Şaka bir yana benim kadar sürmeyedebilir yani bakarsınız size çıkar şans tamamen. Eskiden açıklanmasına 1 hafta kala heyecan basardı şu an hiç bişi yok yani rahatım gayet. Hayırlısı bakalım ilk defa başvuru yapan varsa ve ona çıkarsa forumda görünmesinler lütfen ağır hakaretler alabilirler hahaha
arizmend tarafından gönderilen son iletiler
-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Bu karara karşı dava açacaklardır ama faydası olacağını zannetmiyorum
-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Hadi geçmiş olsun herkese
-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
nisanda başlasa keşke başvurular

-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Umutsuzluğa kapılmayın arkadaşlar başvuruya devam ediyoruz yok iptal falan

-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Sanırım çarşamba kehaneti gerçek olacak

-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Umarım pasaport zorunluluğu gelir ya :)))
-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@heyysanadiyom benim ABD sevdam küçüklüğümden beri var hocam. Filmler olsun oyunlar olsun hep büyülemişti beni. 18 yaşıma girer girmez direkt GC başvurularına başladım ama çıkmadı hala
Hayırlısı bakalım denemeye devam. -
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
İyi dilekleriniz için teşekkürler arkadaşlar. Benden daha kötüleri var
Yılmadan devam elbet bir gün beeee 
-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Kuruduk be kardeşim açın artık siteyi

-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Eee ne yapıyorsunuz yaaa site açılmamış hala herkes onu bekliyor dört gözle
