• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. yakup budakci
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    • Profil
    • Takip Edilenler 0
    • Takipçiler 0
    • Konu 0
    • İleti 84
    • En İyi 18
    • Tartışmalı 0
    • Gruplar 0

    yakup budakci

    @yakup budakci

    27
    İtibar
    126
    Profil Görüntülemeleri
    84
    İleti
    0
    Takipçiler
    0
    Takip Edilenler
    Katılım Tarihi: Son Çevrimiçi Zamanı:
    Konum Izmir Yaş: 34

    yakup budakci Takip etme Takip Et

    yakup budakci tarafından gönderilen en iyi iletiler

    • RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)

      Herkese merhabalar, bugün sabah 8:30 da görüşmem vardı ve sorunsuz bir şekilde tamamladım. Nasıl geçtiğini yazacağım ancak bir sorum var. İlk evrak teslimindeki görevli arkadaş fotoğrafımı aldı sonra tekrar geri verdi ve görüşmeyi yapan memur fotoğraf istemedi. Bu normal bir durum mu bilen varsa yazabilirse sevinirim.

      Öncelikle doktor randevum 15 şubat tarihindeydi. Kuzenimde kalacağım için ve herhangi bir sorunla karşılaşırsam telafi için vaktim olsun diye erkene almıştm. İlk etapta ciğer filmi çekilip kan veriyorsunuz ve sonuçlar ile birlikte doktor muayenesi için aşağı yukarı 1-1.5 saat sonra geri çağırılıyorsunuz bu boşlukta kahvaltınızı yapıp çay kahve içebilirsiniz. Hemen doktorun binasının yanında cafeler mevcut. Sorunsuz bir şekilde sabah 9:30 da olan doktor randevum 12:30 gibi bitti.

      Bugün sabah 8:30 daki görüşmem için 7:30 gibi konsolosluğun önünde sıraya girdim. Randevu saatine göre çağırdıkları için çok erken gitmenize gerek yok biraz soğuk oluyor, bir ara soğuktan ayaklarım uyuştu :). 8:45 gibi içeriye girdim. İlk girişte görevli arkadaş evlilik cüzdanı, nüfus kayıt örneği, adli sicil kaydı ve askerlik durum belgesi istedi. Bunları verdikten sonra turistik vizelerin yapıldığı bankolardan ayrı olarak sol arka tarafta göçmen vizeler için ayrılmış 4 adet banko bulunuyor bu sabah 2 tanesi aktifti. Biraz bekledikten sonra 9:30 gibi sıra numaram yandı ve şaşırtıcı şekilde hızlı bir mülakat oldu. Görevli bayan vereceğim bilgilerin doğruluğu için yemin ettirdi ve parmak izimi aldıktan sonra birkaç soru sordu. Sorular;

      Eşimin adını söyledi ve kim olduğunu,
      nerede ve ne zaman tanıştığımızı,
      ne zaman evlendiğimizi,:
      Amerika'da nerede yaşayacağımızı,
      eşimin ne iş yaptığını ve nerede yaşadığını , (kendisine oturum izni aldığımızı ve yaklaşık 2 yıldır Türkiye'de birlikte yaşadığımızı söyledim)
      daha önce evlilik yapıp yapmadığımızı sordu. Sorulara cevap verirken bir yandan da bana ilk girişte verdiğim belgeleri uzatmaya başladı. Sadece pasaportum kaldı ve tebrikler, vizenizi işleyip pasaportunuzu adresinize göndereceğiz dedi. Benim şaşırdığım nokta üzerinde günlerce uğraştığım belgelerin hiç birini sormadı (bunun sebebi bütün dosyaları sisteme yüklemiş olmamız olabillir) hatta götürdüğüm dosyaya, destekleyici belgeler bakılmadı bile. 9:30 gibi başladığım görüşmem 9:45 gibi sonuçlandı. Umarım herkesin bu şekilde sorunsuz ve hızlı geçer. Sorusu olan arkadaşlar yazabilirler memnuniyetle yanıtlarım 🙂 Herkese başarılı süreçler ✌🏻

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      yakup budakci
      yakup budakci
    • RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)

      Herkese merhaba, 5 dakika önce interview date mailimi aldım. 25 Şubat 2025 saat 08:30 da. Bekleyen herkesin en kısa zamanda mail alması dileğiyle. Sadece paylaşmak istedim. 🙏🏻 Soru olarak da, NVC ye yüklediğimiz belgelerin orjinalleriyle birlikte destekleyici belgeleri götürüyoru o kadar değilmi?

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      yakup budakci
      yakup budakci
    • RE: B1/B2 Ziyaretçi Vizeleri Mülakat Deneyimleri ve Görüşme Detayları

      Merhaba, abim için turist vize randevusu alırken konsolosluğu İstanbul seçmiştik ancak sonraki dönemde Ankara'da boşluk olunca tarihi öne çektik. DS160 formunda belgeleri teslim edeceğimiz yer İstanbul yazıyor ama mail ve şifre ile giriş yapınca randevunun Ankara olduğu yazıyor. Herhangi bir sorun olur mu ?

      Ziyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
      yakup budakci
      yakup budakci
    • RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)

      @enayt anladım hayırlısı olsun vizenizi de sıkıntısız bir şekilde alırsınız inşallah

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      yakup budakci
      yakup budakci
    • RE: B1/B2 Ziyaretçi Vizeleri Mülakat Deneyimleri ve Görüşme Detayları

      @alihan1314 teşekkürler 🙂

      Ziyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
      yakup budakci
      yakup budakci
    • RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)

      @Samet-Ünlü Tamamdır çok teşekküre ederim.

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      yakup budakci
      yakup budakci
    • RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)

      @tubfrdmn Evet malesef çok uzun sürüyor. Benimde eşim orjinal Amerikan belki sürece bir faydası olur diye düşündük ama bekleyeceğiz gibi duruyor. Evrak teslimini Haziran 2023 de yapmıştık daha yeni approve oldu. Bakalım en kısa zamanda bekleyen herkes için olumlu sonuç olur umarım.

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      yakup budakci
      yakup budakci
    • RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)

      @yasmin982 evet

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      yakup budakci
      yakup budakci
    • RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)

      Arkadaşlar merhaba, biz şuan NVC belge yükleme aşamasındayız. Eşimin ve joint sponsor olarak eşimin annesinin belgelerini yükledik ama hem bazı ekstra belgeler istediler hemde eşimin annesinin belgelerini submit etmemize rağmen, missing yazıyor. Ayrıca eşim içinde 'Please submit every 2023 W-2, 1099, and Schedule form' diye bir ibare var, 'Schedule' derken neyi kast ediyorlar onu da anlamadık. Yakın zamanda belge yüklemesi yapan birisinin yardımcı olma şansı varmıdır acaba? Bütün işlemleri kendimiz avukatsız yapıyoruz. Eğer yardımcı olabilecek birisi varsa çok sevinirim.

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      yakup budakci
      yakup budakci
    • RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)

      @luchadora anladım. Geçen arkadaşın biri yeni mali yıl başlangıcında süreçler hızlanabilir gibi bir şey yazmıştı, umarım öyle olur. Beklemeye devam inşallah bekleyen herkes için en kısa sürede sonuçlanır..

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      yakup budakci
      yakup budakci

    yakup budakci tarafından gönderilen son iletiler

    • RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)

      @gulsah123 yok hiçbir vize almadan direkt olarak geçiş yaptım. Amerika vizenizle transit olarak geçebiliyorsunuz.

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      yakup budakci
      yakup budakci
    • RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)

      @ElifÖzdemir merhaba ben geçen hafta almanya üzerinden geldim bir sorun yaşamadım.

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      yakup budakci
      yakup budakci
    • RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)

      Herkese merhabalar bugün Amerika’daki 2. günüm. Ülkeye girişte herhangi bir sorun yaşamadım. Uçuş biraz uzun o kadar. Benim sorum; şuan greencard ve ssn number için herhangi ekstra bir şey yapmam gerekiyormu? Yoksa adresime gelecekmi?

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      yakup budakci
      yakup budakci
    • RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)

      Herkese merhaba, grev nedeniyle iptal olan uçuş yüzünden eğer bir aksilik daha olmazsa yarın gidiyorum. Diger vizelerdeki gibi Seyahat sağlık sigortası yaptırmam gerekiyormu? ve Yurtdışı çıkış harç pulunu banka uygulamasindan aliyorum galiba. Geçerlilik tarihini ne kadar yapmam gerekiyor?

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      yakup budakci
      yakup budakci
    • RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)

      Herkese merhaba, ulkeye hangi eyaletten girdigim farkedermi? Frankfurt orlando ucusu iptal oldu. Yeni ucus frankfurt-newyork-orlando olucak. Giriste bir sorun yasarmiyim?

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      yakup budakci
      yakup budakci
    • RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)

      Herkese merhabalar, bir aksilik olmazsa pazartesi günü taşınıyorum. Şuan Türkiye’de sigortam olmadığı için aylık 775₺ genel sağlık sigortası borçlanmam oluyor. Bugün görüştüğüm arkadaş yurtdışi adres kaydı yaptığınızda bu otomatik borçlanma duruyor dedi. Gittiğim zaman adres kaydımı nerden yaptırabilirim? Konsolosluktan mı oluyor? Bilen varsa, yazabilirse sevinirim. Teşekkürler

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      yakup budakci
      yakup budakci
    • RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)

      @dreamyy @Olkan-Oflaz-0 dediği gibi otelde bırakmanız daha mantıklı olur sizin için .

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      yakup budakci
      yakup budakci
    • RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)

      @dreamyy sabah erken saatlerde açılıyor diye biliyorum 7:30-8:00 civarı.

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      yakup budakci
      yakup budakci
    • RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)

      @Seher-Aydın merhabalar, evet eski bir uygulama artık dijital olarak sistemde gözüküyor. Benim pasaportumla birlikte gönderdikleri küçük bir parça kağıdın üzerinde yazıyor.

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      yakup budakci
      yakup budakci
    • RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)

      @side merhabalar, çok teşekkür ederim. Eşim kendi işini yaptığı için Türkiye’de yaşarken de gelir beyanı anlamında sorun yaşamadık. Ek gelir kaynağı olarak arabanızdan ya da evinizden bir geliriniz olması gerekiyor diye biliyorum. ( Kira geliri gibi) Tam emin olmadığım için net bir şey söyleyemiyorum.

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      yakup budakci
      yakup budakci