An itibariyle gc açıklanması plakalara düşmüştür askerdeki gibi şafak saymaya başlıyorum atarsa Osmaniye canı gönülden isteyen herkese nasip olsun inşallah 

Servet Koyunci
@Servet Koyunci
Servet Koyunci tarafından gönderilen en iyi iletiler
-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Chromium atarsa ığdır diyelim hocam askerden sonra 2. Şafak saymam oluyor bu inşallah size bize canı gonulden isteyen herkese çıkar
-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Herkese merhaba aklıma bir soru geldi başvuruyu yaptım ama başvuruyu yapmadan önce e devletten yapılan hatalı yazılan isim soyisim düzeltme kısmında soy ismimin kimlikte yanlış yazılmış son harfi değişimi için başvuruyu yaptım gc başvurusu bittikten sonra soy isim icin onay geldi olurda kazanırsak bundan dolayı bir sorun yasarmiyim?? Eski soy isim koyuncı yenisi koyuncu teşekkür ederim şimdiden
Not evliyim eşimin adinada başvurdum dolayısıyla onunda soy ismi değişti
Servet Koyunci tarafından gönderilen son iletiler
-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@nsercan bir yandan iyi olur sadece isteyenler başvurur diğer yandan bu maddi zorluk içinde o kadar para vermek yorucu olur
-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Merhaba herkese 4. Kez kazanamadık eşimle beraber tiktokta gezerken şöyle bir video gördüm bu seneki başvuru ücretli olacak diye varmı aslı astarı acaba
-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Abilerim ablalarim kardeşlerim iyi akşamlar herkese bu bitmeyen geri sayımda kafamı dağıtacak bir sürü konu düşünmeye başladım yoksa sıyıracağım az kaldı
️
️ şimdi bir soru...
Nargile bağımlısı bu kardeşinize olurda şans yüzüne güldü vs GC çıktı gittiğimde nargile satılan yer kolay bulabilirmiyiz yoksa giderken yanımızda götürmeli miyiz veya uçakta gitmesinde bir problem cikarmi ?? Derdini seveyim dediğinizi duyar gibiyim kusura bakmayın

-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@memo8083 teşekkür ederim bilginiz için
-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Hopes1 e devlet üzerinden başvuru yaptığımız için herhangi bir evrak göremiyorum sistem üzerinden nüfus müdürlüğüne gitsem acaba evrak verirlermi
-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Herkese merhaba tekrardan zaman daraldikca içimde korkular olmaya başladı hayırlısı olur umarım...
Sorum şu ki ben ve eşim başvuruyu yaptıktan sonra e devlet üzerinden ism ve soy isim inde yazım yanlışı olanlar için düzeltme başvuru açıldı benim soy ismim koyuncı idi bunu koyuncu yaptık olurda kazanırsak ben veya eşim bu konuda nasıl bir sorun yaşayabiliriz ve çözümü ne olabilir acaba teşekkür ederim şimdiden..
-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Chromium atarsa ığdır diyelim hocam askerden sonra 2. Şafak saymam oluyor bu inşallah size bize canı gonulden isteyen herkese çıkar
-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
An itibariyle gc açıklanması plakalara düşmüştür askerdeki gibi şafak saymaya başlıyorum atarsa Osmaniye canı gönülden isteyen herkese nasip olsun inşallah


-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Recep-Hatun merhaba Recep bey polis memuruyum görev gereği yaşadığımız bazı sorunlardan dolayı savcılık makamı tarafından kasten yaralama şeklinde açtığı dosyalar var halen devam etmekte olurda ceza verirse bu konuda ondan sıkıntı yaşar mıyım endişem bu
-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Arkadaşlar merhaba mesleğim gereği mahkemelerim var halen dava surecindeyim olurda bunlardan birinden ceza alırsam green card çıkarsa tabi adli sicil kaydi bozulacağı için elenme sebebim olurmu anlatabildim mi bilmiyorum ama