Bu sene de çıkmayan arkadaşlara tavsiyem şudur; hayallerinizden hiç bir zaman vazgeçmeyin. Son nefesinize kadar hayallerinizin peşinden koşun. Hayallerinizden vazgeçtiğiniz an öldüğünüz andır. Benim geçen sene 7. başvurumda çıktı, 50 yaşın üzerinde bir kişi olarak ailemle beraber ABD'de yeni yaşamımı kuracağım.
koc2022 tarafından gönderilen en iyi iletiler
-
RE: DV2023 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@T-C-Kubilay-Dikici Orada verdiğiniz mücadelenin karşılığını mutlaka alıyorsunuz, ama bu durum TR de garanti değil, anahtar düşünce bence budur, herkese iyi şanslar, umarım en çok isteyenlere çıkar.
-
RE: [Arşiv] DV2022 (2022 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@darkside Bu haber anlattığına göre turist vizeleri için olduğu anlaşılıyor, göçmenlik vizesiyle ilgili değil, içiniz rajat olsun, DV2022 süreci aksamayacak gibi gözüküyor
-
RE: [Arşiv] DV2022 (2022 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Merhaba arkadaşlar - Sanırım büyük gün 29 Temmuz. Mülakat mailleri ay sonu cuma geliyordu değil mi?
-
RE: [Arşiv] DV2022 (2022 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Umutlar DV2024'e devretti. DV2024 (2024 Green Card Lotosu) Aşamaları başlığını kim açacak bilmiyorum ama bir an önce açılsın ve başlayalım kaldığımız yerden. Umarım bu forumda bulunan ve benim gibi mülakat alamayan tüm arkadaşlara bu sene çıkar. Hayallerinizden hiç bir zaman vazgeçmeyin.
-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Evet maalesef, 20 yıldır uygulanan kural benim kazanmama denk geldi ve kural değişti, CN çok iyi garanti derken DS260'ı erken dolduran gitti, biz gidemedik. İyi dilekleriniz için teşekkürler. Umarım size de şans güler. Selamlar
-
RE: [Arşiv] DV2022 (2022 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@gucarslan Çok teşekkürler bilgiler için.
Bu arada süreci imzama taşıdım:) -
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@sadikcagan Her yasta mantiklidir, ABD’ de yas kavrami yok gibi
-
RE: [Arşiv] DV2022 (2022 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@UzakyolSurucu Merhaba - Sağlık muayenesine gitmeden 2 doz Sinovac ya da 2 doz Biontech olmak gerekiyor, aksi takdirde sağlık muayenesi yapmıyorlar. @smartcells den aldığım bilgiye göre de sağlık muayenesi olmadan mülakat'a gidilebiliyor, vizeniz onaylanırsa sonradan sağlık muayenesi olup, sağlık raporunu elçiliğe teslim ediyorsunuz, bundan sonra vizeniz pasaportunuza basılıyor, ancak burada tek sorun bu işleri 30 Eylül 2022'ye kadar bitirmek, ama herhangi bir aksilik durumunda vize onaylansa bile sağlık raporu olmadığı için vize alamıyorsunuz, hakkınız yanıyor.
-
RE: [Arşiv] DV2022 (2022 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@buttafuoco Evet var, ben de bekliyorum. Sadece beklemek gerekiyor, olumsuz bir durum olmayacak, herkes mülakata girecek eminim.
koc2022 tarafından gönderilen son iletiler
-
RE: B1/B2 Ziyaretçi Vizeleri Mülakat Deneyimleri ve Görüşme DetaylarıZiyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
Merhaba - Ben de herkese faydası olması açısından son B1/B2 vize görüşmemi anlatayım:
Ben üniversiteden mezun olduğumdan itibaren ABD vizesine sahiptim. İlk gidişim J1 vizesiyle "exchange instructor" olarak 1 yıl ABD de kaldım, TR de 2 yıl kaldıktan sonra sonra yüksek lisan için gitme planıyla F1 vizem oldu, gittim, ancak yüksek lisansa başlamadan geri döndüm (üniversitenin bana hazırlık okutmak istemesinden ve benim buna bütçemin olmamasından kaynaklanan nedenle).
Bundan sonra TR'de yeni bir şube açan bir ABD firmasında çalışmaya başladım, bundan dolayı çok fazla B1/B2 vizesiyle ABD'ye sehayat ettim, yaklaşık 2 yada 3 adet B1/B2 vizem oldu, en son B1/B2 vizem ise Kasım 2025 de bitti. Şu anda TR'de yeni bir firmada danışman olarak çalıştığım için uluslararası fuarlara katılacağımdan vize yenilemesi yapmak istedim. Önce mülakata girmeden vize yenileme hakkım olduğuna dair sonuç çıktı, ancak pasaportum konsolosluğa gittiğinde mülakata gitmem gerektiği sonucu çıktı, 2-3 hafta içerisinde mülakat randevusu alabildim ve geçen ay mülakata gittiğimde hayatımda ilk defa vize reddi aldım.(Üstelik pasaportumda yeni Almanya dan alınmış hala geçerli Schengen vizesi vardı)
Vize görüşmesinde çok kalabalık olduğu için İngilizce yapanlar çok beklemiyordu, ben de bunu tercih ettim. 13 numaralı sırada sarışın bir kadın konsolos bana yaklaşık 30-40 adet soru sordu,görüşme 15-20dk. sürdü, şu anda çalıştığım işimin bütün deteylarına kadar sordu, şimdiye kadar hiç bir mülakatımda 2-3 sorudan fazla bir soru hatırlamıyorum. Bu reddin bana göre nedenlerini şöyle sıralayabilirim:- Önceki vizemle hiç ABD'ye gitmedim. (Bunu bana ısrarla sordu ve pandemi v.s. diye cevap vermiştim)
- Herhangi bir seyahat planım yoktu. (Fuar olursa gideceğim dedim)
- DV2022 case number 5XX4 ile kazananıyım, ama mülakat sırası gelmeyenlerdenim (Covid döneminden dolayı) (Bunu mülakatta sordu)
Bana göre bu 3 nedenden dolayı vize alamadım, o nedenle seyahat planı mutlaka olması gerekiyor.
Konsolosluktan bir arkadaşım aracılığıyla aldığım bilgiye göre konsoloslukta yoğunluk olduğu için ABD'den takviye ekip gelmiş ve red oranları çok yüksekmiş.
Tabi ki tekrar başvuracağım 1-2 ay sonra.
-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Frei Bence mülakatı yapana kadar, göçmen vizenin pasaporta basılana kadar çalışın, sonra iş yerinizi 3 ay öncesinden bilgilendirebilirsiniz, bu 3 ay içerisinde de gitme planlarınızı yaparsınız ve gidersiniz.
-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@HayallerimveBen Ekonomik olarak en uygun eyaletler TX,FL, GA
-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@sadikcagan Her yasta mantiklidir, ABD’ de yas kavrami yok gibi
-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Hatice-Nur-Dogan universite diplomasi varsa zaten lise diplomasina gerek yok.
-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@T-C-Kubilay-Dikici Orada verdiğiniz mücadelenin karşılığını mutlaka alıyorsunuz, ama bu durum TR de garanti değil, anahtar düşünce bence budur, herkese iyi şanslar, umarım en çok isteyenlere çıkar.
-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@neoseptik TR den ABD'ye araba götürmek çok mantıklı değil, arabanızı burada satacağınız fiyata orada çok iyi bir araba alabilirsiniz.
-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Bahadır-Çepken
DV2022 kazananiydim, ds260 formunu Agustos ayinda gonderdigim icin mulakat gelmedi, o zamana kadar boyle bir sey yasanmamisti