• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. mertq
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    M
    • Profil
    • Takip Edilenler 14
    • Takipçiler 4
    • Konu 3
    • İleti 366
    • En İyi 138
    • Tartışmalı 9
    • Gruplar 0

    mertq

    @mertq

    196
    İtibar
    460
    Profil Görüntülemeleri
    366
    İleti
    4
    Takipçiler
    14
    Takip Edilenler
    Katılım Tarihi: Son Çevrimiçi Zamanı:

    mertq Takip etme Takip Et

    mertq tarafından gönderilen en iyi iletiler

    • RE: DV2027 Sohbet Odası

      Grubun yaş ortalamasına baktığımızda evli barklı, çocuklu ve 30lu yaşları geçmiş, geçmeye yakın insanlar görüyoruz. Umarım bütün büyüklerim güzel bir gelecek kurabilir ve çocuklarının geleceğini garantine alabilir.

      19'una yeni girdim bende, neredeyse sizlerle aynı hayali taşıyorum. Hatta size söz büyük bir göçmen şirketleri kurup büyük bir holding yaratacağım. Farklı sektörlerde şirketleri tek bir çatı altında toplayıp ticarete, borsaya ve sanal dünyaya yön vereceğim.

      Bir çoğunuz mutlu huzurlu bir aile istiyorsunuz, hepimizin istedikleri farklı. Yeter ki hiçbir zaman, umudunuzu kaybetmeyin. İstediklerinizi Alacaksınız. okuyun, bu size ilham olsun
      20104203-c4a6-4691-8867-ce0a1bb5113f-image.png

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      M
      mertq
    • RE: DV2027 Sohbet Odası

      @Onur-AKYILDIZ Adminlerin bu adama bi onur madalyası falan vermesi lazım.
      Hatta bak senin için tasarladım.
      ChatGPT Image 6 Şub 2026 03_20_39.png

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      M
      mertq
    • RE: DV Başvuru Ücreti Resmileşti! (1$) - Eylül 2025

      1 dolar yerine 10 Dolar ve pasaport şartı olsaydı çok iyi olurdu ya. Mahallenin kekosu bile çekilişe başvuruyor 😃

      Gündem içinde yayımlandı
      M
      mertq
    • RE: DV2026 Sohbet Odası

      Yüreğinde Amerika sevdası olan herkese günaydın

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      M
      mertq
    • RE: DV2027 Sohbet Odası

      Ümidini yitirenlerden olmayın.
      image.png

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      M
      mertq
    • RE: Ücretli Green Card Çekiliş Başvurusu (One Big Beautiful Bill Act - Mayıs 2025 Yasa Tasarısı)

      250 Dolar asgari ücretin yarısı. Gitmeyi kafaya koymuş biri için verir, umarım ücretli olur. rakiplerim azalsın.

      Gündem içinde yayımlandı
      M
      mertq
    • RE: DV2026 Sohbet Odası

      @MakeUSAGreatAgain Bu arada konuyu uzatmak gibi olmasın hocam, saygı çerçevesinde konuşuyorum.
      Atlantis hocam burada ne kadar haklı olsa da Türkiye'de bunun 10 katı zorluk yaşadığını hepimiz biliyoruzdur.

      b3f97fb6-1680-4737-ad5e-316576be413e-image.png

      Aynı veya daha büyük sorunlar ülkemizde mevcut, hemde çok büyük bir oranda. Bizim yurtdışına çıkış amacımız, ülkemizde ki düzenin bozuk olmasından. Orada da bozuk olabilir ama bizim kadar değil.

      Daha az sorun yaşadığımız, stressiz ve geçim derdi olmayan (daha az olan diyebiliriz.) bir ülkeye gitme amacımız var.

      İyice araştıran, gitmiş görmüş olan adam anlar.
      Son olarak tekrardan belirtmek istiyorum, yanlış anlaşılma olmasın. Türkiye'nin %80'i apt*ldır. O yüzden bu ülkenin sorunları bitmez.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      M
      mertq
    • RE: DV2027 Sohbet Odası

      Selamlar herkese. yakında zamanda yeni bir yasa tasarısı teklifi sunulmuş. Green Card Başvuru ücretleri 250 Dolar olması teklif edilmiş. Eğer Bu başvuru oranını büyük oranda düşürecekse, ve gerçekten green card isteyen vatandaşlarımızın şansını arttıracaksa ben 250 Dolar öderim. Buna değer.
      a96610de-30de-4b4c-83aa-5ee685972cfb-image.png

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      M
      mertq
    • RE: DV2027 Sohbet Odası

      Seneye bu aylarda güzel bir haber alma işi, Allah'ım nasip et.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      M
      mertq
    • RE: DV2027 Sohbet Odası

      İlk başvurumda 18'ine yeni girmiştim. şimdi 19'um. 20 yaşına girmeden Amerika Kapısını açabilirsem tüm kaderim değişir. Forumda yaşça büyüklerim var. Geneli mutlu ve huzurlu bir yaşam için ailesini alıp gidiyor. Benim amacım ise şirket kurmak ve büyük bir holding yaratmak.

      Umarım hepimiz hayallerimize ve arzularımıza kavuşuruz. 2026 yılı hepimiz için mutlu ve huzurlu ve çekilişi kazanmış bir yıl olarak geçer umarım.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      M
      mertq

    mertq tarafından gönderilen son iletiler

    • RE: DV2027 Sohbet Odası

      Burada ki dostlarımızla New York'da kahve içeceğiz Elbet bir gün.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      M
      mertq
    • RE: DV2027 Sohbet Odası

      @Emre-Kurtulmuş Hocam alabilirim ama şuan değil, biraz daha zamanı var. Şuan başvurursam maddi manevi yetersiz kalırım, Zamanı gelince alma ihtimalimin aşırı yüksek olduğunu düşünüyorum.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      M
      mertq
    • RE: DV2027 Sohbet Odası

      GreenCard çıkmazsa tek seçeneğim WAT veya O-1 Yetenek vizesi ile gitmek kalıyor. Bakalım, önümüzdeki 1-2 sene içerisinde.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      M
      mertq
    • RE: DV2027 Sohbet Odası

      @mertcank34 Dv27 atlanması mümkün olabilir hocam. ne zaman başlatıp yetiştirecekler, DV28 ile başlarlar artık. Hayırlısı neyse o olsun.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      M
      mertq
    • RE: DV2027 Sohbet Odası

      Ümitsiz değilim, hatta gruptaki en genç kesimden biri olarak çok fazla ümitliyim ve planlarım var.
      Fakat savaş varken, amerika daha da göçmen almakla uğraşmak istemez, bu bekleme süresi muhtemelen uzayacak. Ben olsaydım muhtemelen böyle yapardım.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      M
      mertq
    • RE: DV2027 Sohbet Odası

      Bu DV Çekilişlerin durdurulması, O-1 veya EB gibi vize türlerinde de sorun yaratıyor mu? O-1 Yetenek vizesine başvurmayı düşünüyorum

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      M
      mertq
    • RE: DV2027 Sohbet Odası

      buradaki forumdaş üyelerle New York'da bir kahve içmek vardı şimdi.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      M
      mertq
    • RE: DV2027 Sohbet Odası

      @Ekto-Oktan Aynen öyle, önce bir giriş yapmak lazım, kahve ve tatlı kolay iş 😅

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      M
      mertq
    • RE: DV2027 Sohbet Odası

      @Ekto-Oktan Sizinle New York'da bir kahve içelim hocam. Ben ısmarlıyorum :).

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      M
      mertq
    • RE: DV2027 Sohbet Odası

      @mahmutceliker Çok teşekkür ederim hocam. Sağ olun.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      M
      mertq