Ben Amerika’ya 2.5 sene once tek basima cok isteyerek ve severek yerlestim. Turlu zaaflarini gormeme ragmen bugun burayi hala en az ilk gunki kadar sevdigimi soyleyebilirim. Sansim da varmis, genelde guzel tecrubelerim oldu.
Son 1 senedir Turkiye’den haberleri takip edememeye, ilk defa bu yaz da Turkiye’yi ozlememeye basladigimi fark ettim.
Hicbir zaman yerlerini dolduramayacagim seyler ailem ve birkac eski dostum. Ailemi vatandas olur olmaz yanima alabilmeyi umuyorum. Yakin dostlarimin da bir yol bulup buraya tasinmasi mumkun olursa Turkiye benim icin diger guzel oldugunu dusundugum ama ziyaret etmedigim bir grup ulkeden farksiz olacaktir diye tahmin ediyorum.
Benim icin ailem ve sevdiklerim neredeyse evim orasi sanirim.
