• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. FUAT ARI
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    • Profil
    • Takip Edilenler 4
    • Takipçiler 1
    • Konu 1
    • İleti 117
    • En İyi 24
    • Tartışmalı 6
    • Gruplar 0

    FUAT ARI

    @FUAT ARI

    32
    İtibar
    251
    Profil Görüntülemeleri
    117
    İleti
    1
    Takipçiler
    4
    Takip Edilenler
    Katılım Tarihi: Son Çevrimiçi Zamanı:

    FUAT ARI Takip etme Takip Et

    FUAT ARI tarafından gönderilen en iyi iletiler

    • RE: [Arşiv] DV2022 Mülakat Deneyimleri

      Merhaba Arkadaşlar,

      Bugün itibari ile randevu saatimiz ve günümüz belli olmuştur. Aşağıdaki mail ile status durumumuz değişmiştir. Mülakata İngiltere'de 4 Martta gireceğiz. Fakat kafamda bir ton soru işareti var Allah yardımcımız olsun.

      Gelen mail.
      You have received this email notification to inform you that you have updates available at https://dvprogram.state.gov/ESC. Please log in using your confirmation number from your original application to complete further processing.

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      FUAT ARI
      FUAT ARI
    • RE: [Arşiv] DV2022 Mülakat Deneyimleri

      Merhaba Arkadaşlar,

      Yaşadığım deneyimi anlatayım istedim. Bunlar Londra da sağlık muayenesine girecekler için önemli olduğunu düşünüyorum.

      24.02.2022 de Londra Visa Medicals de sağlık muayenesine girdik. yetişkin için 330 paund küçük çocuklar için (12 yaşın altı) 140 paund ödedik. Muayene yaptılar. aşılarımızı kontrol ettiler. aşı eksikleri buldular. yetşikinler için 2 kovid aşısını mevcuri tutuyorlar. Türkiyede nasıl bilmiyorum. 04.03.2022 tarihinde de Londra da mülakata gireceğiz inşaAllah. aşılar mülakata yetişmiyor. dolayısıyla mülakattan sonra göndereceğiz aşı kayıtlarını. GP de aşılarınızı ilk geldiğinizde kayıt ettirmenizde fayda var. Çünkü gerekli gereksiz size aşı vurmaya çalışıyorlar. Dolayısıyla ilk olarak kayıt yaptırmakta fayda var elinizde aşı proofları varsa. Bunların dışında genel itibari ile sağlık muayenesi güzel geçti. Biz tercüman ile girdik. İngilizcesi orta seviye olanların tercüman tutmasına gerek yok diye düşünüyorum.

      Selamlar
      Herkese başarılar

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      FUAT ARI
      FUAT ARI
    • RE: [Arşiv] DV2022 (2022 Green Card Lotosu) Aşamaları

      Merhaba Arkadaşlar,

      Eşimle Ankara anlaşması ile İngiltere'ye gelmiş bulunuyoruz. Mart 2021 den beri. Ankara anlaşması eşimin üzerine. İngiltere'de mülakata girmek için mülakat yerini Londra seçtik. Sorum şu; İngiltere'de mülakata giren ve benim statümde mülakata giren oldu mu? Bizim burada olmamızdan dolayı memurlar bu konu hakkında bir soru soruyor mu? Yada Londra da nasıl sorular soruluyor. Deneyim ve tecrübelerinizi paylaşırsanız çok sevinirim.

      Saygılarımla

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      FUAT ARI
      FUAT ARI
    • RE: [Arşiv] DV2022 (2022 Green Card Lotosu) Aşamaları

      @Sono Teşekkür ederim cevap için.

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      FUAT ARI
      FUAT ARI
    • RE: [Arşiv] DV2022 (2022 Green Card Lotosu) Aşamaları

      @crazycells teşekkür ederim. çok açıklayıcı olmuş gerçekten.

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      FUAT ARI
      FUAT ARI
    • RE: [Arşiv] DV2022 (2022 Green Card Lotosu) Aşamaları

      @ayla-can teşekkür ederim.

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      FUAT ARI
      FUAT ARI
    • RE: DV2022 Sonuç Odası

      DS 260 formunda "Electronic Diversity Visa Confirmation Number" isteniyor. bu numaradan kastı nedir acaba?

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      FUAT ARI
      FUAT ARI
    • RE: [Arşiv] DV2022 (2022 Green Card Lotosu) Aşamaları

      @Burak-Çalışkan teşekkür ederim.

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      FUAT ARI
      FUAT ARI
    • RE: DV2022 Sonuç Odası

      @Mocha evet öyle olacakmış.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      FUAT ARI
      FUAT ARI
    • RE: [Arşiv] DV2022 (2022 Green Card Lotosu) Aşamaları

      @smartcells TEŞEKKÜR EDERİM

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      FUAT ARI
      FUAT ARI

    FUAT ARI tarafından gönderilen son iletiler

    • RE: Re-entry Permit (I 131 form ve I 327 belgesi)

      Merhaba Arkadaslar

      Amerika green kart uzatma islemini UCSIS ten yapiyoruz degil mi arkadaslar. Bu konuda sureci kendi yonetmis arkadaslardan destek rica ediyorum. Eger yazabilirseniz cok sevinirim.

      Selamlar

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      FUAT ARI
      FUAT ARI
    • RE: Re-entry Permit (I 131 form ve I 327 belgesi)

      @FUAT-ARI Bu konuda yanitlayabilecek varmidir acaba?

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      FUAT ARI
      FUAT ARI
    • RE: Re-entry Permit (I 131 form ve I 327 belgesi)

      @crazycells merhaba

      1. madde icin ek su soruyu sormak istiyorum. 5 kisilik bir aileyiz demistim. sadece ben kendim amerikaya gidip basvuruyu hepimiz icin yapsam bu durumda sorun yasar miyim? Cunku hepimizin gitmesi pahaliya maloluyor. SOnrasinda I-797 mektubunu alinca (eve mi geliyor? emaille mi geliyor? bunu da yazarsaniz memnun olurum) Ingiltereye geri donup daveti bekleyebilir miyim?

      Selamlar

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      FUAT ARI
      FUAT ARI
    • RE: Re-entry Permit (I 131 form ve I 327 belgesi)

      Herhangi bir yanit var mi acaba?

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      FUAT ARI
      FUAT ARI
    • RE: Re-entry Permit (I 131 form ve I 327 belgesi)

      Merhaba Arkadaslar

      gecen senenin kasim ayinda green kartimizla ingiltereye donduk. 2-3 ay once Amerikaya giris cikis yapip geldim. fakat tek basima gittim. Simdi ise bu yil Ekim 2023 te ailemle gitmeyi planliyorum. bu sefer green kart surecimi dondurmayi ve 2 sene uzatmayi planliyorum. Sorularim su: yanitlayabilirseniz cok sevinirim.

      Soru 1: Gitmeden once uzatma formunu Ingilteredeyken doldursam ve gorusme maili geldiginde Amerikaya hep beraber gitsek bir sorun olur mu. Bunun takip edildigini duydum ama emin degilim

      Soru 2: uzatmaya hangi eyalette basvursam en hizli gorusme ve parmak izi icin davet maili gelir.

      Soru 3: 5 kisilik bir aileyiz. 3 yetiskin bir 4 ysinda birde 13 yasinda iki kucuk cocugum var. Diger cocugum 18 yasini gectigi icin yetiskinden sayiyorum. toplam ne kadar ucret tutar basvurumuz

      Cevaplarsaniz cok sevinirim. Sorumda bir hata varsa kusur varsa simdiden ozur dilerim.

      Selamlar

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      FUAT ARI
      FUAT ARI
    • RE: Green Card sahiplerinin ABD dışında Kalış Süreleri

      @gucarslan kontrol sistemlerini biliyor musunuz. Nasil kontrol ediyorlar nasil bir monitorleri var?

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      FUAT ARI
      FUAT ARI
    • RE: Green Card sahiplerinin ABD dışında Kalış Süreleri

      @gucarslan Merhaba. Amacim ailemle oraya gidip re-entery basvurusu yapmak. ama su anda USA ye gitmek icin musait degiller. Olaki sinir polisi green cartimizi aldi surec nasil isliyor orada. Ulkeye giremiyor muyuz ne yapiyorlar?

      Selamlar

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      FUAT ARI
      FUAT ARI
    • RE: Green Card sahiplerinin ABD dışında Kalış Süreleri

      @gucarslan 2. girisimiz olacak. Ilk girisi 8 Agustosta yaptik aile ile. 9 Kasim 2022 de geri geldik. Kasimdan bu yana Nisan dahil 6 ay olmus oluyor ve bu ikinci girisimiz olacak. Fakat aileyi goturmeyecegim ben tek basima giris yapacagim. Ne onerirsiniz.

      Selamlar

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      FUAT ARI
      FUAT ARI
    • RE: Green Card sahiplerinin ABD dışında Kalış Süreleri

      Merhaba Arkadaslar

      7 Nisanda New yorka giris cikis yapmak amaciyla gidecegim insallah. giris yaparken ne gibi tavsiyeleriniz var. Yazarsaniz cok sevinirim

      Selamlar

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      FUAT ARI
      FUAT ARI
    • RE: Greencard almis ve Amerikaya Gitmis olanlar

      Merhaba Arkadaslar.

      Greencart imin ve ailemdeki her bireyin 2 yil ertelenmesi icin basvuruyu disarda herhangi bir ulkeden yapabilir miyim. Bu basvuruyu yaptiktan sonra mulakat icin belirledikleri tarihte amerikaya gitmem sorun teskil eder mi?

      Bu konuda bilgisi olan arkadaslarin yanitlamalarini rica ederim.

      Selamlar

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      FUAT ARI
      FUAT ARI