• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. FUAT ARI
    3. İleti
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    • Profil
    • Takip Edilenler 4
    • Takipçiler 1
    • Konu 1
    • İleti 117
    • En İyi 24
    • Tartışmalı 6
    • Gruplar 0

    FUAT ARI tarafından gönderilen iletiler

    • RE: Re-entry Permit (I 131 form ve I 327 belgesi)

      Merhaba Arkadaslar

      Amerika green kart uzatma islemini UCSIS ten yapiyoruz degil mi arkadaslar. Bu konuda sureci kendi yonetmis arkadaslardan destek rica ediyorum. Eger yazabilirseniz cok sevinirim.

      Selamlar

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      FUAT ARI
      FUAT ARI
    • RE: Re-entry Permit (I 131 form ve I 327 belgesi)

      @FUAT-ARI Bu konuda yanitlayabilecek varmidir acaba?

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      FUAT ARI
      FUAT ARI
    • RE: Re-entry Permit (I 131 form ve I 327 belgesi)

      @crazycells merhaba

      1. madde icin ek su soruyu sormak istiyorum. 5 kisilik bir aileyiz demistim. sadece ben kendim amerikaya gidip basvuruyu hepimiz icin yapsam bu durumda sorun yasar miyim? Cunku hepimizin gitmesi pahaliya maloluyor. SOnrasinda I-797 mektubunu alinca (eve mi geliyor? emaille mi geliyor? bunu da yazarsaniz memnun olurum) Ingiltereye geri donup daveti bekleyebilir miyim?

      Selamlar

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      FUAT ARI
      FUAT ARI
    • RE: Re-entry Permit (I 131 form ve I 327 belgesi)

      Herhangi bir yanit var mi acaba?

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      FUAT ARI
      FUAT ARI
    • RE: Re-entry Permit (I 131 form ve I 327 belgesi)

      Merhaba Arkadaslar

      gecen senenin kasim ayinda green kartimizla ingiltereye donduk. 2-3 ay once Amerikaya giris cikis yapip geldim. fakat tek basima gittim. Simdi ise bu yil Ekim 2023 te ailemle gitmeyi planliyorum. bu sefer green kart surecimi dondurmayi ve 2 sene uzatmayi planliyorum. Sorularim su: yanitlayabilirseniz cok sevinirim.

      Soru 1: Gitmeden once uzatma formunu Ingilteredeyken doldursam ve gorusme maili geldiginde Amerikaya hep beraber gitsek bir sorun olur mu. Bunun takip edildigini duydum ama emin degilim

      Soru 2: uzatmaya hangi eyalette basvursam en hizli gorusme ve parmak izi icin davet maili gelir.

      Soru 3: 5 kisilik bir aileyiz. 3 yetiskin bir 4 ysinda birde 13 yasinda iki kucuk cocugum var. Diger cocugum 18 yasini gectigi icin yetiskinden sayiyorum. toplam ne kadar ucret tutar basvurumuz

      Cevaplarsaniz cok sevinirim. Sorumda bir hata varsa kusur varsa simdiden ozur dilerim.

      Selamlar

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      FUAT ARI
      FUAT ARI
    • RE: Green Card sahiplerinin ABD dışında Kalış Süreleri

      @gucarslan kontrol sistemlerini biliyor musunuz. Nasil kontrol ediyorlar nasil bir monitorleri var?

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      FUAT ARI
      FUAT ARI
    • RE: Green Card sahiplerinin ABD dışında Kalış Süreleri

      @gucarslan Merhaba. Amacim ailemle oraya gidip re-entery basvurusu yapmak. ama su anda USA ye gitmek icin musait degiller. Olaki sinir polisi green cartimizi aldi surec nasil isliyor orada. Ulkeye giremiyor muyuz ne yapiyorlar?

      Selamlar

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      FUAT ARI
      FUAT ARI
    • RE: Green Card sahiplerinin ABD dışında Kalış Süreleri

      @gucarslan 2. girisimiz olacak. Ilk girisi 8 Agustosta yaptik aile ile. 9 Kasim 2022 de geri geldik. Kasimdan bu yana Nisan dahil 6 ay olmus oluyor ve bu ikinci girisimiz olacak. Fakat aileyi goturmeyecegim ben tek basima giris yapacagim. Ne onerirsiniz.

      Selamlar

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      FUAT ARI
      FUAT ARI
    • RE: Green Card sahiplerinin ABD dışında Kalış Süreleri

      Merhaba Arkadaslar

      7 Nisanda New yorka giris cikis yapmak amaciyla gidecegim insallah. giris yaparken ne gibi tavsiyeleriniz var. Yazarsaniz cok sevinirim

      Selamlar

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      FUAT ARI
      FUAT ARI
    • RE: Greencard almis ve Amerikaya Gitmis olanlar

      Merhaba Arkadaslar.

      Greencart imin ve ailemdeki her bireyin 2 yil ertelenmesi icin basvuruyu disarda herhangi bir ulkeden yapabilir miyim. Bu basvuruyu yaptiktan sonra mulakat icin belirledikleri tarihte amerikaya gitmem sorun teskil eder mi?

      Bu konuda bilgisi olan arkadaslarin yanitlamalarini rica ederim.

      Selamlar

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      FUAT ARI
      FUAT ARI
    • RE: Greencard almis ve Amerikaya Gitmis olanlar

      konu kimsenin ilgisini cekmedi sanirim.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      FUAT ARI
      FUAT ARI
    • RE: Greencard almis ve Amerikaya Gitmis olanlar

      Merhaba

      Kizimi USA de bir comminity Collage ye yazdirdim. Ingilterede uzaktan online okuluna devam ediyor. Biz 2 yil green kart islemini dondursak kizimin okuluna herhangi bir etkisi olur mu? Kizim FAVSA dan destekte aliyor. Bu durumda dondurma islemi yapsak kizimin okulu bu durumdan etkilenir mi?

      Selamlar

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      FUAT ARI
      FUAT ARI
    • RE: Greencard almis ve Amerikaya Gitmis olanlar

      tesekkur ederim arkadaslar. giris cikis yapmam yeterli olur veya olmaz diye anliyorum. Sanirim sinir polisine bagli bu durum.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      FUAT ARI
      FUAT ARI
    • Greencard almis ve Amerikaya Gitmis olanlar

      Merhaba Arkadaslar.

      Uzun bir aradan sonra tekrar yaziyorum. Green card 2021 talihlisiyim. 8 Agustos 2022 de ailemle amerikaya gittik. New york ve Florida olmak uzere amerikada 4 ay yasadik. 9 Kasim 2022 de orada n aileyle yasanamayacagi dusuncesiyle zaten oturum hakkimiz olan Ingiltereye geldik. Su an hala ingiltere deyiz.

      Amerikadaki green kart surecimizi taze tutmak ve hakkimizin kaybolmamasini istiyorum. Bunun icinde Amerikaya giris ve cikis yapmayi planliyorum.

      Sorum su: bu sureci en iyi nasil ilerletmemi onerirsiniz?

      Geldigim tarihi ve oraya gidis tarihimi baz aldiginizda ne kadar zaman sonra Amerikaya giris yapmak zorundayim?

      Ayrica 3 cocugumdan ikisini Amerikan okullarina kaydettirdim. Su an Ingilterede online bir sekilde okuyorlar. Bu konuda da sorun yasamamak adina neler yapabilirim?

      Temel olarak Ingilterede yasayip Ameirkan green kartimin devam etmesini istiyorum. Bunu surdurebilmek icin nelere dikkat etmem gerekiyor? Konu hakkinda bilgisi olan arkadaslarin cevaplamasini rica ediyorum

      Saglicakla kalin.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      FUAT ARI
      FUAT ARI
    • RE: Re-entry Permit (I 131 form ve I 327 belgesi)

      Merhaba Arkadaşlar,

      Şu an ailemle birlikte Amerikadayız. Daha önce ingilterede 1,5 yıl yaşadım. Amerika ile İngiltereyi karşılaştırdığımda İngilterenin aile yaşamı açısından daha güvenli ve huzurlu olduğunu söyleyebilirim.

      Şunu sormak istiyorum. Ben green cardlarımızı veya haklarımızı diyelim 2 yıl ertelemek istiyorum. Bunu hangi siteden yapmam gerekiyor. Ücretli mi bunun için herhangi bir şart aranıyormu. Bilgi verebilirseniz sevinirim.

      Selamlar

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      FUAT ARI
      FUAT ARI
    • RE: [Arşiv] DV2022 Mülakat Deneyimleri

      Merhaba Arkadaşlar,

      Yaşadığım deneyimi anlatayım istedim. Bunlar Londra da sağlık muayenesine girecekler için önemli olduğunu düşünüyorum.

      24.02.2022 de Londra Visa Medicals de sağlık muayenesine girdik. yetişkin için 330 paund küçük çocuklar için (12 yaşın altı) 140 paund ödedik. Muayene yaptılar. aşılarımızı kontrol ettiler. aşı eksikleri buldular. yetşikinler için 2 kovid aşısını mevcuri tutuyorlar. Türkiyede nasıl bilmiyorum. 04.03.2022 tarihinde de Londra da mülakata gireceğiz inşaAllah. aşılar mülakata yetişmiyor. dolayısıyla mülakattan sonra göndereceğiz aşı kayıtlarını. GP de aşılarınızı ilk geldiğinizde kayıt ettirmenizde fayda var. Çünkü gerekli gereksiz size aşı vurmaya çalışıyorlar. Dolayısıyla ilk olarak kayıt yaptırmakta fayda var elinizde aşı proofları varsa. Bunların dışında genel itibari ile sağlık muayenesi güzel geçti. Biz tercüman ile girdik. İngilizcesi orta seviye olanların tercüman tutmasına gerek yok diye düşünüyorum.

      Selamlar
      Herkese başarılar

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      FUAT ARI
      FUAT ARI
    • RE: [Arşiv] DV2022 Mülakat Deneyimleri

      Merhaba Arkadaşlar

      Türkiye'de GC için sağlık muayenesi masrafları ortalama kişi başı ne kadar acaba? Bu konuda bilgili olan arkadaşlar yazabilirler mi?

      Selamlar,

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      FUAT ARI
      FUAT ARI
    • RE: [Arşiv] DV2022 Mülakat Deneyimleri

      @ayvalik10 teşekkür ederim bilgi için.

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      FUAT ARI
      FUAT ARI
    • RE: [Arşiv] DV2022 Mülakat Deneyimleri

      Merhaba Arkadaşlar

      Randevumuz 4 martta inşaAllah. Toplamda 1 ay kadar bir zamanımız var. Önemli bir iki sorum olacak. Bu sorular stratejik olarak bizim Amerikaya gidip gidememizi belirleyecek açıkçası. Gitmek istiyoruz fakat sağlıkla alakalı durumlar aşılar vs bizde stres oluşturdu şu an. Yardımcı olursanız çok sevinirim.

      Soru 1: Eşim ve çocuklar hepimiz covid aşılarını hiç olmadık. Dolayısıyla bugünden itibaren covid aşılarını olmaya çalışsak dahi yetişmez diye düşünüyorum.(15 gün sonrasında yapılan aşı belki yetişebilir. ama tam mülakat zamanına denk gelecek ikinci aşı dolayısıyla sağlık muayenesi riske giriyor.) Acaba mülakata girmek için kaç tane covid aşısını olma şartı var. Bunu bilen var mı? Amerikaya girerken Pfizer-BioNTech, Moderna, Johnson & Johnson, Sinovac ve AstraZeneca aşılarını olmamız gerektiğini biliyorum ama bazı aşıların aşı olma sıklığı en erken 2 ay deniliyor. Bu durumda aşı sayısı en az kaç olmalı?

      Soru 2: Sağlık muayenesi olmadan mülakata girilebileceğini forumda okumuştum. Ben eşim ve 3 çocuğumla sağlık muayenesi olmadan mülakata girsek sonrasında aşılar ve diğer sağlık prosedürleri için zaman kazansak nasıl olur. Bu konuda fikri olan varsa paylaşırsa sevinirim. Ayrıca diğer bir konu bu şekilde mi yapalım? yoksa direkt mülakat tarihini Haziran gibi bir zamana erteleyip hazirana kadar sağlık prosedürlerini yerine getirelim ve o zaman mı mülakata girelim diye düşünüyorum. Sizlerin fikrini öğrenmek istiyorum.

      Soru 3: Çocukların aşı kartları çok zarar görmüş. Bir şey okunamayacak durumda. Aşı kartlarını burada İngiltere'de GP(sağlık ocağı) ye göstersek bize ne diyecekler emin değilim. Çocukların aşı olmaları da bu kadar zaman zarfında çok mümkün olmayabilir. Çocuklar 3, 12 ve 16 yaşlarında. Bu konuda bize ne önerirsiniz bunu da öğrenmek istiyorum. Türkiyeden aşı durumları ile ilgili bilgi belge alabilir miyiz?

      Bu konuda engin fikirlerinize ihtiyacım var. İnanın sabaha kadar bunları düşündüm. İnşaAllah herkes için bu süreç hayırlı olur. Bu covid ciddi şekilde hayatımızı değiştirdi.

      Selamlar hepinize.

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      FUAT ARI
      FUAT ARI
    • RE: [Arşiv] DV2022 Mülakat Deneyimleri

      herkese teşekkür ederim.

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      FUAT ARI
      FUAT ARI
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 1 / 6