• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. zoey12345
    3. İleti
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    • Profil
    • Takip Edilenler 0
    • Takipçiler 0
    • Konu 1
    • İleti 55
    • En İyi 11
    • Tartışmalı 0
    • Gruplar 0

    zoey12345 tarafından gönderilen iletiler

    • RE: Green Card Yenileme ya da Degistirme (I-90 Kaybolma/Calinma veya I-751/I-829 Kosul Kaldirma)

      Herkese merhaba ,
      Ben de I90 başvurusu yaptım, kartım yanlış bir adrese gönderildi ancak ordaki usps ye gittim ve biz geri gönderdik dediler. Şansıma gerçekten çok kötü bir şubeye denk geldim, onlardan herhangi bir sonuç alabileceğimi düşünmüyorum. Sizce ne yapmalıyım?
      Şuan için beklemedeyim belki bir değişiklik olur diye.

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      zoey12345
      zoey12345
    • RE: ABD'de boşanma işlemleri

      @Betfair39 Biz Tr de evlenip green kartla ABD ye gelip boşandık. ABD vatandaşı değilim green kartım var . Tr ye gidip boşanma işlemlerini orda yürütüp anlaşmalı boşandım ve mahkeme evraklarını yanıma aldım ABD'ye geldim. Evrakların gelmeden çevirisini yapmıştım. Sonra da greenkart yenileme işlemine başladım , ismim değiştiği için.

      Devlet İşleri ve Bürokrasi içinde yayımlandı
      zoey12345
      zoey12345
    • RE: Green Card Yenileme ya da Degistirme (I-90 Kaybolma/Calinma veya I-751/I-829 Kosul Kaldirma)

      @zoey12345 Aslında I-90 formunu doldurdum , acaba ne zaman biometrik randevusu gelir bir fikriniz var mı ?

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      zoey12345
      zoey12345
    • RE: Green Card Yenileme ya da Degistirme (I-90 Kaybolma/Calinma veya I-751/I-829 Kosul Kaldirma)

      @crazycells merhaba , boşandıktan sonra soyadım değiştiği için green kart yenileme başvurusu yaptım ancak bir ay olmasına rağmen tarafıma herhangi bir bildirimde bulunulmadı. Sizce bu normal mi ?

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      zoey12345
      zoey12345
    • RE: Green kart sonrası boşanma

      @Claudia-J-Muslu Cevabınız için çok teşekkür ederim.

      Muslu Hukuk Bürosu Sorularınızı Cevaplıyor! içinde yayımlandı
      zoey12345
      zoey12345
    • RE: Green kart sonrası boşanma

      @Claudia-J-Muslu Cevabınız için çok teşekkür ederim , peki bunu green kartımı yeniledikten sonra mı yapmam lazım yoksa hemen yapmam mı gerekiyor ? Çok şükür ABD'ye giriş yaparken herhangi bir sıkıntı yaşamadım, soyadı değişikliğim hakkında herhangi bir soru sorulmadı. Bütün evrakları tarif ettiğiniz gibi hazırlattım ve yanımda.

      Muslu Hukuk Bürosu Sorularınızı Cevaplıyor! içinde yayımlandı
      zoey12345
      zoey12345
    • RE: Green kart sonrası boşanma

      @Claudia-J-Muslu Merhaba , isim değiştirdiğim için green kartımı yenileme başvurusu yapmam gerekiyor biliyorum. Peki SSN ofisine gitmem gerekiyor mu bunun için ? Yani yeni bir SSN numarası alacak mıyım acaba ismim değiştiği için ?

      Muslu Hukuk Bürosu Sorularınızı Cevaplıyor! içinde yayımlandı
      zoey12345
      zoey12345
    • RE: Green kart sonrası boşanma

      @EzgiLera Merhaba , size bir soru daha sormak istiyorum. İsmim değiştiği için SSN ofisine gitmem gerekiyor mu acaba ?

      Muslu Hukuk Bürosu Sorularınızı Cevaplıyor! içinde yayımlandı
      zoey12345
      zoey12345
    • RE: Green Card Yenileme ya da Degistirme (I-90 Kaybolma/Calinma veya I-751/I-829 Kosul Kaldirma)

      Merhaba soyadı değişikliği sonrası SSN ofisine gidip yeni bir SSN almak gerekiyor mu ? Bunun için yeni green kartımın gelmesini beklemeliyim ?

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      zoey12345
      zoey12345
    • RE: Green kart sonrası boşanma

      @EzgiLera Cevabınız için çok teşekkür ederim.

      Muslu Hukuk Bürosu Sorularınızı Cevaplıyor! içinde yayımlandı
      zoey12345
      zoey12345
    • RE: Green kart sonrası boşanma

      @EzgiLera Anladım cevaplarınız için çok teşekkür ederim.Ben şuan boşandım ve soyismim değişti.Açıkçası ABD'ye gidince bankalara bildireceğim direk.Ama belki yeni green kartım gelince bildiririm bilmiyorum. Umarım benim işlemlerim de sizinki gibi sorunsuz olur. Benim tek korkum ABD'ye girişte elimdeki green karttaki soyismimle şuan resmi olarak pasaportumdaki soyisminin uyuşmaması ama açıklamalarımı yanımda götüreceğim.

      Muslu Hukuk Bürosu Sorularınızı Cevaplıyor! içinde yayımlandı
      zoey12345
      zoey12345
    • RE: Green kart sonrası boşanma

      @redsat2000 Bu gidişim ABD'ye ikinci temelli gidişim, ilk girişimde 4 ay kaldım ve geri dönmek zorunda kaldım.

      Muslu Hukuk Bürosu Sorularınızı Cevaplıyor! içinde yayımlandı
      zoey12345
      zoey12345
    • RE: Green kart sonrası boşanma

      @redsat2000 Evet yanımda belgelerimi bulunduracağım dediğiniz gibi , acaba vatandaşlığa başvururken evliliğin gerçek olup olmadığını sorarlar mı , sorarlarsa düğün fotoğrafları vs kanıtları götürmem gerekir mi bilemiyorum(Ben asıl talihliyim). Ayrıca Türkiye'ye girdikten yaklaşık 3,5-4 ay sonra geri dönmüş olacağım, sizce bir sıkıntı yaratır mı bu durum?

      Muslu Hukuk Bürosu Sorularınızı Cevaplıyor! içinde yayımlandı
      zoey12345
      zoey12345
    • RE: Green kart sonrası boşanma

      @EzgiLera Anladım, çok teşekkür ederim cevabınız için. Amerika'ya gittiğinizde evlendiğinizi bildirmiş miydiniz peki ? Ben açıkcası SSN ofisine gidip sormayı düşünüyorum. Boşandığımı söyleyeceğim.İsim değişikliği için form dolduracağım, yeni green kart başvurusu yapacağım ancak ekstra birşey yapmam gerekiyor mu bilmiyorum.

      Muslu Hukuk Bürosu Sorularınızı Cevaplıyor! içinde yayımlandı
      zoey12345
      zoey12345
    • RE: Green kart sonrası boşanma

      @redsat2000 Anladım, çok teşekkürler cevabınız için.
      Girişte sıkıntı yaşamam diyorsunuz o zaman mantıklı bir şekilde açıklayabileceğim için.

      Muslu Hukuk Bürosu Sorularınızı Cevaplıyor! içinde yayımlandı
      zoey12345
      zoey12345
    • RE: Green kart sonrası boşanma

      @redsat2000 Merhaba cevap için çok teşekkürler. Anladığm kadarıyla ABD'ye girdikten sonra green kart yenilemesi için başvuracağım . CBP dediğiniz ne demek acaba ?

      Muslu Hukuk Bürosu Sorularınızı Cevaplıyor! içinde yayımlandı
      zoey12345
      zoey12345
    • RE: Green kart sonrası boşanma

      @Claudia-J-Muslu Merhaba cevap için çok teşekkür ederim. Mahkeme kararının orjinalini apostilli olarak alacağım ancak Amerika'da gireceğim sınav dolayısıyla sınav merkezinin önerdiği yerde çeviri yaptıracağım.Sınav merkezi ECFMG adlı ABD 'de tıpda uzmanlık kurumunun anlaşmalı olduğu kurum olan Straker translations adlı kurumda yaptırıyorum. Bunu yaptırdığım için de Türkiye'de ekstradan çeviri yaptırmak istemedim. (Maliyet dolayısıyla). Aslında şuan korktuğum konu ABD'ye girişte green kartımda iki soyismim olması ama şuan tek soyisimli olmam.Girişte polis benden ekstra bir belge ister mi acaba mahkeme kararı çevirisi hariç?
      Mahkeme kararını Türkiye'den bir yeminli çevirmene ekstra çevirttirmeme gerek var mı ?

      Muslu Hukuk Bürosu Sorularınızı Cevaplıyor! içinde yayımlandı
      zoey12345
      zoey12345
    • Green kart sonrası boşanma

      Merhaba , green kartım elimde ancak boşandığım işin artık iki soyismim yok ve şuan Türkiye'deyim.ABD'ye girişte yanımda hangi belgeleri bulundurmam gerekiyor ? Bu belgelerin çeviri ve noter,apostile gerek var mı ? Girişte herangi bir sorun yaşar mıyım yoksa green kartımı ve mahkeme evraklarını göstermem yeterli olur mu ?
      Çok teşekkürler

      Muslu Hukuk Bürosu Sorularınızı Cevaplıyor! içinde yayımlandı
      zoey12345
      zoey12345
    • RE: ABD'de boşanma işlemleri

      Herkese merhaba,
      Green kart öncesi bekardım, lottery den green kart kazandım,süreç içerisinden evlendik. Birlikte ABD'ye girdik ve ikimizin de şimdi green kartı var.Ancak boşanacağız. Şuan Türkiye'deyiz ve burda boşanacağız.ABD ye girerken yanımda boşanma evraklarını götüreceğim , boşanma evraklarının çevirisini yaptırmam gerekiyor mu ? Aynı zamanda ileride vatandaşlık başvurusu için bir sıkıntı olur mu ? (Ben asıl talihliydim zaten.) Aynı zamanda da ABD'ye girdikten sonra forum doldurup isim değişikliği için yeni kart isteyeceğim, başka yapabileceğim birşey var mı ? Aynı zamanda güvenlik sebebiyle eski eşimin ABD deki yerimi bilmesini istemiyorum, bunu bir şekilde öğrenebilme şansı var mı ? USCIS'e boşandığımı bildirecek miyim ? Yoksa o dolduracağım formda zaten belirtecek miyim?Aynı zamanda eğer yeni green kart elime geçerse eskisi de yine de bende olacak değil mi ? Amerikan hükümetinin bu konuyla alakalı bir açıklaması var mı acaba herhangi bir sitede.
      Bu konularda bilginiz var mı bilmiyorum ancak yine de sormak istedim size

      Devlet İşleri ve Bürokrasi içinde yayımlandı
      zoey12345
      zoey12345
    • RE: Green Card Çekilişi ve Boşanma Kararı

      Merhaba,
      Green kart öncesi bekardım, süreç içerisinden evlendik. Birlikte ABD'ye girdik ve ikimizin de şimdi green kartı var.Ancak boşanacağız. ABD ye girerken yanımda boşanma evraklarını götüreceğim , boşanma evraklarının çevirisini yaptırmam gerekiyor mu ? Aynı zamanda ileride vatandaşlık başvurusu için bir sıkıntı olur mu ? (Ben asıl talihliydim zaten.) Aynı zamanda da ABD'ye girdikten sonra forum doldurup isim değişikliği için yeni kart isteyeceğim, başka yapabileceğim birşey var mı ? Aynı zamanda güvenlik sebebiyle eski eşimin ABD deki yerimi bilmesini istemiyorum, bunu bir şekilde öğrenebilme şansı var mı ? USCIS'e boşandığımı bildirecek miyim ? Yoksa o dolduracağım formda zaten belirtecek miyim?Aynı zamanda eğer yeni green kart elime geçerse eskisi de yine de bende olacak değil mi ? Amerikan hükümetinin bu konuyla alakalı bir açıklaması var mı acaba herhangi bir sitede

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      zoey12345
      zoey12345
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3