Selamlar, nasılsınız? Uzun süre uğrayamadık foruma da. Burası hafiflemiş, ilk günden 40-50 sayfa olmuştu. Yaklaştıkça dolar yine sayfalar 
zazozu tarafından gönderilen iletiler
-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
İyi pazarlar forum ahalisi, nasılsınız?
-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Murat-4 Hocam 1 sene içerisinde ekstra iş de yapılır. Ben mecbur yapacağım mesela gidersem eğer.
-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Chromium Bunu keşke ben üye olup yazdığımda söyleseydin

-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Murat-4 Hocam yatırımcı için daha yüksek meblağlar lazım ama green card garanti değil ve statü değişikliği yapılamıyor diye biliyorum ben?
-
RE: eb3vize.com İstihdam Bazlı Green Cardİş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@Yıldıray81 Sağ olun hocam. Giriştik bir yola, inşallah sonunu getiririz buradan da paylaşırız.
-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Murat-4 Ben birilerimize çıkar diyordum ya

-
RE: eb3vize.com İstihdam Bazlı Green Cardİş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@selamibasaran Teşekkürler, henüz başlatmadık ama kesinlikle niyetliyiz hocam. Bizi zorlayacak mı? Evet, bir şey satmadan bu para kesinlikle bizi zora sokacak ama bu riski almaya değer görüyoruz.
-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Bu arada forumda sürekli gördüğümüz birilerine çıkmadı mı ya bu sene GC? Yok mu kimse içimizde?
-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Selamlar, yavaş gidin yetişemiyoruz. Burası 2k - 3k sayfa bandını görecek sanırım

-
RE: eb3vize.com İstihdam Bazlı Green Cardİş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
Arkadaşlar herkese selamlar öncelikle. Daha önce belirtmiştim biz süreci öyle ya da böyle başlatacağız eşimle. Araştırıyoruz, devam de edeceğiz açıkçası. Bu söyleyeceğim bir reklam asla değil. Reklam olduğunu düşünüyorsanız @crazycells paramı yatırın lütfen
Bağımsız ( eb3vize.com'dan bağımsız) bir avukata ulaştım şu anda amerikada olan. Kendisini şu bilgileri iletti öncelikle sponsor olacak firmamız yok, anlaşmalı olduğumuz bir sponsor firma da yok. Size sponsor olacak firmanız var ise yasal süreçlerde yardımcı olabiliriz dedi. Devamında ise eb3vize.com gibi - tabii isim vermeden - firmalar aracılığı ile sponsor firma bulabilirsiniz dedi. Sonraki görüşmemizde ise kendisinde bizden daha donanımlı olduğu için yönlendirebileceği firma rica ettim. Önerdiği firmaların arasında eb3vize.com da vardı. Tabii bunun nedenini asla bilemiyorum. Biz süreci başlatacağız bununla ilgili başladığımız zaman bir konu da açacağım hatta forumda ya da ilgili başlıkta yazıyor olacağım. Bakalım @eb3vize-com sitesinden kayıt da yaptık belki iletişime geçerler kendileriyle yaparız belki başkası ile. Ama bu süreci kesinlikle başlatacağız. Şimdilik esen kalın sizin sorduğunuz sorular için de ayrıca teşekkür ederim, ben ve eşimin aklına gelmeyen detayları da soran arkadaşlar var biz de aydınlanıyoruz bu şekilde. -
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@justozkan İyi diyelim iyi olalım hocam
Çekilişten sonra başta eb-3 olmak üzere diğer yolları araştırmaya başladık. Bir şekilde başlayacağız bir sürece, en azından öyle umuyoruz. -
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Selamlar herkese, nasılsınız?
-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@gtx295 Şu anda eb-3 dışında bir düşüncemiz yok bizim de. Bu yolu araştırıyoruz biz de.
-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
İyi akşamlar herkese, burası 2k'yı görür artık bu kez

-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Açıkçası Almanya düşünmem de Amerika'yı zorluyoruz. eb-3 için araştırıyoruz biz de detayları ve gelişmeleri aktarırım buradan herkese de.
-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@justozkan Yapma hocam yanarız

-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@gtx295 Ben evliyim hocam

-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Chromium Keşke çare olabilsek hocam mutsuzluğunuza. Umutsuzluk için bir şey diyemeyeceğim ama aynı durumdayız.
-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Sabri-FT Biz de öyle umuyoruz. Bir kaç tanıdık var etraflarında varsa gidenler bu yol ile onlara da ulaşmaya çalışacağız ayrıca.