@mbaydar o zaman senin doğum yer Almanya ise , tahminim aileden birinin Türkiye doğum yeri doğrumu? Eğer öyleyse o zaman hiç sorun yok, bildiğim kadarıyla . Çünkü ülkeden katılım hakkı sizin ailenizden (anne , baba,) veya hanım , çocuklardan her hangi birisi Türkiye’de doğmuşsa hiç bir sorun yok zaten.
Ben Rusya’da takip ettiğim için orda da mesala kendisi Özbekistan doğumlu ama Rusya’dan kazanmış veya tam tersi. Hatta ki bir bayan ile tanıştım kendisi Özbekistan doğumlu Ukrayna vatandaşı ama Türkiye’den katıldı çünkü çocuğu burda doğdu, eşi Türk Vatandaşı. Yani Almanya ise anne baba senin biri Türkiye de doğmuştur kesin
Yaman 0 tarafından gönderilen iletiler
-
RE: DV2024 (2024 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
-
RE: DV2024 (2024 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@asdwqq fikrim - zaten belli yazılım hatası sadece zarfta vizelerinizde hiç bir sorun yok zaten hemde alınmış ! Eylül sonu bile olsa ve düzeltilmesi gerekecek durumda bile size zannediyorum sorun olmaz, kendilerinden kaynaklı! İnşallah bir sorun olmaz , Amin.
-
RE: DV2024 (2024 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@mbaydar aleyküm selam hayır hiç sormadılar . Benim durumum kısaca ben doğduğum ülke sadece doğum belgesi var ama katılım seçtim Türkiye’den oda vatandaşı olduğum için doğrusu öyle diye zannettim.
Senin nedir durum ? -
RE: DV2024 (2024 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@asdwqq ama sizin kızınızın ismi yazıldıysa? Belki bir yanlışlık oldu? Bu durumu bence maile elçiliğe bildirin, inşallah sorun değildir.
-
RE: DV2024 (2024 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@asdwqq merhaba , bizim ailede sadece hanıma hem kızlık soyadı hemde ikinci vatandaşlıkta soyad nasıl yazıldı ise onu yazmışlar.
Soyad: Murat
Kızlık soyad: Anvarova
Rusya’da soyad Muratova
Yani ya takma ad soyad , veya ikinci ad soyad.
Bence bu bir sorun değil zaten tüm evraklarda biz bunu belirtmiştik. -
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@gucarslan evet haklısınız cevap vermemek lazım.
-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@rezanclz Teşekkür ederim canım

-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Arkadaşlar şöyle bir sorum olucak bilen varsa lütfen cevaplasın , şimdi ilk Amerika girişi mülakatta verdiğim eyalete değilde başka bir eyalete 1 haftalığına giriş yapıp sonra esas kalacağım eyaletteki adrese gidebilirliyim?
@gucarslan siz ne düşünüyorsun, sizinde fikrinizi almak isterim -
RE: DV2024 (2024 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@Olcay-kayıhan aleyküm selam , profilinizin imza kısmını doldurun, orda ki sorulara cevap vermeniz yeterli. Forum da daha tecrübeli arkadaşlar var ama bence 99% bitti yinede en doğrusunu Allah bilir ama 30 eylülde resmi olarak DV-24 kapanıyor. Maalesef üzgünüm ama bu saatten sonra numaranızın pek önemi yok.
-
RE: DV2024 (2024 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@Olcay-kayıhan öncelikle bilgilerinizi tam doldurun ki siz dv24-dv25? Belli olsun. Eğer ki siz DV-24 bahsediyorsanız sizin 34900 Türkiye’de mülakatlar bitti. Zaten o sıralamaya hiç gelmedi Ankara 8000 kapattı. Ama yok siz DV-25den bahsediyorsanız o zaman 1) yanlış başlık altına yazıyorsunuz burda sorularınıza cevap bulamazsınız. 2) 34900 numara zaten 2025de de mülakat gelmez Ankara’ya güvenmeyin derim size.
-
RE: DV2024 Mülakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@TommyGun merhaba bende de aynısı var. İnternet bir kaç avukatınan birinin verdiği cevapı capy/past yapıyorum
It's a notation on the visa that the individual has not been vaccinated - for reasons determined by the panel physician as medically not appropriate or possibly unavailable - but that a waiver of a public health inadmissibility has been placed onto the medical documentation that was presented by the panel physician (that is now contained by CDC) but may require additional action. Travel must occur during validity of visa or medical will have to be redone (unless extension allowed). Port of entry should not present problem but the vaccination may be medially appropriate at a later time.Türkçesi: google translate
Vizede, bireyin aşılanmadığına - panel doktoru tarafından tıbbi olarak uygun olmayan veya muhtemelen mevcut olmadığı belirlenen nedenlerden dolayı - ancak panel doktoru tarafından sunulan tıbbi belgelere (şu anda CDC tarafından dahil edilen) ancak ek eylem gerektirebilecek tıbbi belgelere halk sağlığı kabul edilemezliğinden feragat edildiğine dair bir nottur. Seyahat, vizenin geçerliliği sırasında gerçekleşmeli veya tıbbi olarak yeniden yapılmalıdır (uzatmaya izin verilmedikçe). Giriş limanı sorun teşkil etmemelidir, ancak aşılama daha sonra medial olarak uygun olabilir.
Yani şunu anladım aşı olmadı ama giriş için engel yok, belirli bir süre içerisinde .
Farklı bir bilgisi varsa lütfen yazın -
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Didem-G Hiç kafanıza takmayın ve kale almayın o tür insanları! İnanın orda da az değiller! Orda da karşınıza çıkarlar. İşinize ve önünüze bakın sizinle olan ya önünüzde yol gösterir yada yanınızda destek olur bir olur. Yolunuz açık olsun inşallah!
-
RE: DV2024 (2024 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@cemal1153 evet ama normal süreçmiş bu zaten , yani sorun yok

-
RE: DV2024 (2024 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Benim dosya Administrative Processing (AP) olarak değişti
bana yeni bir stres
İnşallah bir iki gün içinde değişir! -
RE: DV2024 Mülakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Arkadaşlar az önce çıktık parmak izimizi aldılar, benim doğum yerim Özbekistan ama başvurum Türkiye’den yapmıştım bunu sorun yapacaklarını düşünüyordum ama çok şükür bir sorun çıkmadı vizeniz onaylandı dendi.
3 gün içinde postadan vizenizi alırsınız dendi.
Herkese çok çok teşekkür ediyorum.
Mülakata girecek tüm arkadaşlara Allahtan hayırlısıyla onaylanmasını diliyorum.
-
RE: DV2024 Mülakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@ATS16 Evet az önce çıktık onaylandı. 3 gün içinde pasaportunuzu postadan alırsınız dediler.
-
RE: DV2024 Mülakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@asdwqq Merhaba , yok gerçekten sorun vardı çünkü her kesi parmak izi almadan çıkartılar . Yani vize bitimi değil. Birde bence bu sene vize bitti diye sorun olmayacak sadece mülakat şansı verilmeyenler çok fazla
-
RE: DV2024 Mülakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@ATS16 evet yarına kaldık , teknik sorun diye, inşallah yarın her şey güzel sonuçlanır. Sohbet ettiğimiz arkadaşlardan sadece birine vizen onaylandı dendi, kalan kimseye ben dahi bir şey söylenmedi.
-
RE: DV2024 Mülakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Arkadaşlar az önce Ankara mülakattan çıktık ama bitmedi sistemde bir sorun olduğundan parmak izi almadan , 13:30 tekrar gelmemizi söyledi. Evraklarınız tamam dedi ama vize onayı hakkında bir şey demedi. Tekrar gidicez, ne düşünüyorsunuz arkadaşlar ? Zaten heyecanlıydım şimdi tavan yaptı.