neyse her işte bir hayır vardır. belki böylesi daha hayırlı olacaktır diye teselli edelim kendimizi. dünyanın hali pek iyi değil, burası daha da kötü tabi o da ayrı. Kazananlara bol şans. Kazanamayan ve kazanmak isteyenlere sonraki çekilişler de bol şans.
YakupxK tarafından gönderilen iletiler
-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Trump herkese HNBS yaptırdı herhalde.. yani başka izahı yok.
-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@ugurksknbck kötü bir istatistik olmuş o zaman
-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@lamak-sadla valla ilginç bu kadar kişiden bir kişiye bile henüz çıkmamış olması... yani atla deve değil çıkması lazımdı.
-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@YakupxK, içinde söyledi: DV2026 Sohbet Odası
yine çıkmadı bea... başka bahara ömür yeterse. HNBS...

-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
yine çıkmadı bea... başka bahara ömür yeterse. HNBS...
-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@zakaria sisteme sorunsuz girip bakabilenler arasından biri. çıkarsa yazarız inşallah

-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@zakaria sisteme sorunsuz girip bakabilenler arasından biri. çıkarsa yazarız inşallah

-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@yasinyasa evet
son anlar artık. ihtiyacı olan ve isteyen herkese çıkar umarım. çıktıktan sonra da işleri yolunda gider... -
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@lamak-sadla bilemeyiz değişiyor seneden seneye ama son yılı baz alırsak 5-6 bin üzeri çok zor. zor değil imkansız başka ülkelerde şansını denemedikten sonra.
-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Sercinyo, içinde söyledi: DV2026 Sohbet Odası
daha bir kaç yıl önceye kadar forum sohbetlerinde millet green card çıkarsa hangi eyalete taşıyacağını yada amerikada adres bulma telaşı oluyordu şimdi acaba numara 5bin üstümü gelecek hangi ülkeye taşıyabilirim bunun derdinde gün geçtikçe sorunlar büyüyor
Böyle bir saçmalık olabilir mi? madem kurumun yetersiz ve bakamıyorsun, yetişemiyorsun kazanan sayısına o zaman ya kotayı düşür (düşürmesinler artırsınlar tabiki) ya da kurumunu hizaya çek çeki düzen ver.. İranlı Iraklı vs. ne işi var arkadaş buranın kurumunda. Onlara kendi ülkesinde bakamıyorsan o zaman burada kazananlara başka ülkelerin yönetimi ile görüşüp hem vize kolaylığı sağla hem de orada işlemlerini hallet yardımcı ol... kazanıyorsun ama dosya numaran yeterli olmadığı için anlamsız bir saçmalıkla karşı karşıya kalıyorsun.
-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@yasinyasa al benden de o kadar
-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@yasinyasa ya aslında iş öyle saçma ki... madem uygun değil o zaman başvuruyu baştan başvuru aşamasında kabul etme. şu teknoloji çağında uygun olup olmadığını kontrol edemiyorlarsa kapatsınlar dükkanı.
-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@ethsea, içinde söyledi: DV2026 Sohbet Odası
@Savaş-0, içinde söyledi: DV2026 Sohbet Odası
Selected yazısını görürsem Alsancak çimlerde yuvarlanıcam
Bende bir bostanlı çıkarması yapacam sabaha kadar kutlama

benim başım çatlıyor ben kazanmış olursam kafayı vurup derin derin uyuyacağım.
-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@T-C-Kubilay-Dikici Sen uğraş bulmuşsun
ben şu an bakamam da ancak akşama sonuçlar açıklanınca sistem yoğunluğu azalana kadar idare etsin diye formula 1 izlerim. zaten Sprint kısa sürer yarım saat kadar, o da yeter herhalde. sonrasında da anyayı veya konyayı göreceğiz 
-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Eylem-Hoplamaz tüm alanları doğru şekilde doldurduysanız olması lazım ama önceki dönem için sorgu yapıldığı için hata veriyor olabilir, akşam G.Card sonuçları açıklandıktan sonra denerseniz büyük ihtimalle sorun olmaz sonuç almış olursunuz.
-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@cvatulip çok isteyenler arasındasın heyecanından ve mesajlarından belli
umarım her şey gönlünce olur arzuladığın şekilde. Olur da orada uçarsan bize yüksek irtifadan bi foto atarsın artık 
-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@T-C-Kubilay-Dikici o zaman formula 1 izleyip sonra bakayım. Başım da çatlıyor o saate kadar nasıl duracaksam

