• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. xdjsez
    3. İleti
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    • Profil
    • Takip Edilenler 2
    • Takipçiler 0
    • Konu 0
    • İleti 34
    • En İyi 12
    • Tartışmalı 0
    • Gruplar 0

    xdjsez tarafından gönderilen iletiler

    • RE: Amerika'da Esnaflık

      herkeze merhaba ben suan icin abdde sirket actim ve yakinda parekende dukkani kiralamayi dusunuyorum ama soyle bir durumum var evlilik yoluyla green card bekliyorum ve daha gelmedi en az 6 ay gelmez su an icin ben bu sure zarfinda dukkan kiralayip actigim sirketle faaliyete baslayabilirmiyim work permitim olmadan

      Diğer Meslekler içinde yayımlandı
      xdjsez
      xdjsez
    • RE: K1 vizesi (Nişanlılık Vizesi)

      Merhaba ben 19 subatta k1 vizesi ile abdye geldim 8 mayista evlendik simdi neler yapmam gerekiyor hic bir bilgim yok hangi formu doldurup yollamaliyim

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      xdjsez
      xdjsez
    • RE: Ucak Yolculugu ve Ucak Bileti

      Merhaba benim vizem onylandi air Canada ucusu ile istanbul fransa ve kanada varis noktasi Washington bileti alsam sikinti yasarmiyim?

      Yolculuk içinde yayımlandı
      xdjsez
      xdjsez
    • RE: K1 vizesi (Nişanlılık Vizesi)

      @merveyağmur evet bende yazıyor daha once no status yazıyordu

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      xdjsez
      xdjsez
    • RE: K1 vizesi (Nişanlılık Vizesi)

      @Ali-Naci-Okay merhaba kardeşim yok walla hala haber maber

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      xdjsez
      xdjsez
    • RE: K1 vizesi (Nişanlılık Vizesi)

      @Ali-Naci-Okamerhaba sende bende yeni rapormu alıcaz yani vede randevuya girmeyenler martta nisanda ???

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      xdjsez
      xdjsez
    • RE: K1 vizesi (Nişanlılık Vizesi)

      @Ali-Naci-Okay evet oyle kardeşim fakat bu sağlık raporunu yeniden isterlerse ben yaptırmam yani sende yaptırma sonucta asgari ücretten fazla para verdik keriz degiliz yani kimse yaptırmasın mecbur kabul edecekler 2500-3000 lira yok oyle bir kontrol rapor yani uyuz oldum iyice yaa

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      xdjsez
      xdjsez
    • RE: K1 vizesi (Nişanlılık Vizesi)

      @b1whsj58 saka tabi kardeşim

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      xdjsez
      xdjsez
    • RE: K1 vizesi (Nişanlılık Vizesi)

      @b1whsj58 atmayın kardeşim 🙂 intahar edeceğim bu gece

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      xdjsez
      xdjsez
    • RE: K1 vizesi (Nişanlılık Vizesi)

      @Ali-Naci-Okay bende senle aynı durumdayım gittin mi konsolosluğa benim hatun iptal dedi keske gitseydim bende gitmedim bu sağlık raporunu ne yapacağız haberin varmı bişeyden?

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      xdjsez
      xdjsez
    • RE: K1 vizesi (Nişanlılık Vizesi)

      @Umutcum EVET

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      xdjsez
      xdjsez
    • RE: K1 vizesi (Nişanlılık Vizesi)

      @Ali-Naci-Okay ben mail atım 2 tane cevap yok

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      xdjsez
      xdjsez
    • RE: K1 vizesi (Nişanlılık Vizesi)

      sağlık raporu yaptıran oldumu mart ayında konsolosluk kapanmadan ÖNCE sanırım süresi doluyor dimi

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      xdjsez
      xdjsez
    • RE: K1 vizesi (Nişanlılık Vizesi)

      @runaslan o ekliycek belgelere ama senin islak imzalı ona göndermen lazım kargoyla yani

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      xdjsez
      xdjsez
    • RE: K1 vizesi (Nişanlılık Vizesi)

      İNŞAALAH EKİM GİBİ SİZDE RANDEVU ALAMADINIZ HERALDE

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      xdjsez
      xdjsez
    • RE: K1 vizesi (Nişanlılık Vizesi)

      @Fahri ARADIM BEN 2 KERE HERHANGİ BİR BİLGİ VERMİYORLAR KARDEŞİM

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      xdjsez
      xdjsez
    • RE: K1 vizesi (Nişanlılık Vizesi)

      @merveyağmur sordum yaa bügün raporu 6 aylık dedi gitti bizim 2500 lira again 🙂

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      xdjsez
      xdjsez
    • RE: K1 vizesi (Nişanlılık Vizesi)

      @merveyağmur alamadım işte her gün bakıyorum 27 mayıstan beri iletişim numarasını aradım beklemeniz gerek diyor rapor hakkındada bişey bilmiyor garip insanları koymuşlar oraya anlamadımki

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      xdjsez
      xdjsez
    • RE: K1 vizesi (Nişanlılık Vizesi)

      bu sağlık raporları ne olucak acaba martta aldık ama 6 aylık süreç doluyor yeniden mi sağlık raporu alıcaz acaba zaten bir ton para verdik

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      xdjsez
      xdjsez
    • RE: K1 vizesi (Nişanlılık Vizesi)

      benimde 7 agustosta vardı görüşmem iptal olmus cuma günü simdi alamıyorum yeni randevu alabilen varmı acaba? cumadan beri

      demmekki alamadı kimse randevu neyapalım bekliycez demekki 🙂

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      xdjsez
      xdjsez
    • 1
    • 2
    • 1 / 2