herkeze merhaba ben suan icin abdde sirket actim ve yakinda parekende dukkani kiralamayi dusunuyorum ama soyle bir durumum var evlilik yoluyla green card bekliyorum ve daha gelmedi en az 6 ay gelmez su an icin ben bu sure zarfinda dukkan kiralayip actigim sirketle faaliyete baslayabilirmiyim work permitim olmadan
xdjsez tarafından gönderilen iletiler
-
RE: Amerika'da EsnaflıkDiğer Meslekler içinde yayımlandı
-
RE: K1 vizesi (Nişanlılık Vizesi)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
Merhaba ben 19 subatta k1 vizesi ile abdye geldim 8 mayista evlendik simdi neler yapmam gerekiyor hic bir bilgim yok hangi formu doldurup yollamaliyim
-
RE: Ucak Yolculugu ve Ucak BiletiYolculuk içinde yayımlandı
Merhaba benim vizem onylandi air Canada ucusu ile istanbul fransa ve kanada varis noktasi Washington bileti alsam sikinti yasarmiyim?
-
RE: K1 vizesi (Nişanlılık Vizesi)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@merveyağmur evet bende yazıyor daha once no status yazıyordu
-
RE: K1 vizesi (Nişanlılık Vizesi)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@Ali-Naci-Okay merhaba kardeşim yok walla hala haber maber
-
RE: K1 vizesi (Nişanlılık Vizesi)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@Ali-Naci-Okamerhaba sende bende yeni rapormu alıcaz yani vede randevuya girmeyenler martta nisanda ???
-
RE: K1 vizesi (Nişanlılık Vizesi)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@Ali-Naci-Okay evet oyle kardeşim fakat bu sağlık raporunu yeniden isterlerse ben yaptırmam yani sende yaptırma sonucta asgari ücretten fazla para verdik keriz degiliz yani kimse yaptırmasın mecbur kabul edecekler 2500-3000 lira yok oyle bir kontrol rapor yani uyuz oldum iyice yaa
-
RE: K1 vizesi (Nişanlılık Vizesi)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@b1whsj58 atmayın kardeşim
intahar edeceğim bu gece -
RE: K1 vizesi (Nişanlılık Vizesi)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@Ali-Naci-Okay bende senle aynı durumdayım gittin mi konsolosluğa benim hatun iptal dedi keske gitseydim bende gitmedim bu sağlık raporunu ne yapacağız haberin varmı bişeyden?
-
RE: K1 vizesi (Nişanlılık Vizesi)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@Ali-Naci-Okay ben mail atım 2 tane cevap yok
-
RE: K1 vizesi (Nişanlılık Vizesi)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
sağlık raporu yaptıran oldumu mart ayında konsolosluk kapanmadan ÖNCE sanırım süresi doluyor dimi
-
RE: K1 vizesi (Nişanlılık Vizesi)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@runaslan o ekliycek belgelere ama senin islak imzalı ona göndermen lazım kargoyla yani
-
RE: K1 vizesi (Nişanlılık Vizesi)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
İNŞAALAH EKİM GİBİ SİZDE RANDEVU ALAMADINIZ HERALDE
-
RE: K1 vizesi (Nişanlılık Vizesi)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@Fahri ARADIM BEN 2 KERE HERHANGİ BİR BİLGİ VERMİYORLAR KARDEŞİM
-
RE: K1 vizesi (Nişanlılık Vizesi)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@merveyağmur sordum yaa bügün raporu 6 aylık dedi gitti bizim 2500 lira again

-
RE: K1 vizesi (Nişanlılık Vizesi)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@merveyağmur alamadım işte her gün bakıyorum 27 mayıstan beri iletişim numarasını aradım beklemeniz gerek diyor rapor hakkındada bişey bilmiyor garip insanları koymuşlar oraya anlamadımki
-
RE: K1 vizesi (Nişanlılık Vizesi)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
bu sağlık raporları ne olucak acaba martta aldık ama 6 aylık süreç doluyor yeniden mi sağlık raporu alıcaz acaba zaten bir ton para verdik
-
RE: K1 vizesi (Nişanlılık Vizesi)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
benimde 7 agustosta vardı görüşmem iptal olmus cuma günü simdi alamıyorum yeni randevu alabilen varmı acaba? cumadan beri
demmekki alamadı kimse randevu neyapalım bekliycez demekki
