3 temmuzda washington dc den ilk girişi yaptık darısı yapamayanlara.
verdal tarafından gönderilen en iyi iletiler
-
RE: Covid-19 sebebiyle ilk girişini yapamayan kaç kişiyizYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
-
RE: Ucak Yolculugu ve Ucak BiletiYolculuk içinde yayımlandı
@rigsmaer bizim de 15 temmuz son gündü. 3 temmuzda washington dc den giriş yaptık 8 temmuzda döneceğiz. Uçağın inmesiyle bizim gümrükten çıkışımız yaklaşık 4 saat sürdü. Bizim işlemimiz toplam 15 dk sürdü ancak sıra gelene kadar 3 saat bekledik. Bence işi şansa bırakmayıp aynı uçağa değil bir sonraki uçağa bilet alın. 2-3 gün izole şekilde vakit geçirin benim tavsiyem
-
RE: Trump’ın Göçmenliği Durdurma Kararı (Nisan 2020)Gündem içinde yayımlandı
Benim anladığım kadarıyla elinde göçmen vizesi olanları kapsamıyor. Bizim göçmen vizemiz 15 temmuzda doluyor uçuşlar açılırsa 30 haziran a elimizde bilet var aslında re entry permit başvurusu yapıp yaklaşık 40 gün kalıp dönecektik. Ancak bu karmaşadan dolayı 10 gün kalıp bir sene sonra gitmeyi planlıyoruz. İmzalanan kararname ile ilgili farklı bir yorumu olan var mı.
-
RE: Ucak Yolculugu ve Ucak BiletiYolculuk içinde yayımlandı
@ira bizim uçakta turist vizesiyle gelenler vardı. Bazıları direkt geçti bazısıyla görüşme yapıp bagajlarını kontrol ettiler. Sonuçta hepsi bir şekilde giriş yaptı.
-
RE: Trump’ın Göçmenliği Durdurma Kararı (Nisan 2020)Gündem içinde yayımlandı
@Muhammed-Eyüp-Yavuz
Bende sizin gibi anladım. Mevcut vizesi olanlar için bir kısıtlama yok gibi. -
RE: Covid-19 sebebiyle ilk girişini yapamayan kaç kişiyizYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@crazycells bencede öyle yeter ki uçuş bulalım.
-
RE: Covid-19 sebebiyle ilk girişini yapamayan kaç kişiyizYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Daha öncede belirtmiştim bizim de vize 15 temmuzda doluyor. Benim fikrim Abd Avrupa ya uçuşu açmazsa Türkiye den de tahliye uçuşu dışındaki uçuşlara izin vermezler. Bizim biletimiz istanbul frankfurt seattle 28 haziran istanbul-frankfurt açılırsa gerisinde sorun olmaz diye düşünüyorum. Tahliye uçuşlarında şu anda sadece gidebiliyorsunuz uzun süreli gidiş yapacaklar ve şu anda uygun durumda olanlar için çok iyi fırsat. Ama bizim gibi okulun bitmesini bekleyen ve kısa süreli gidiş yapmak zorunda olanlar için uygun değil ne yazık ki
-
RE: Re-entry Permit (I 131 form ve I 327 belgesi)Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
@redsat2000 cok teşekkürler çok soru sordum ve hep yardımcı oldunuz. Son soru posta büyük ihtimal gelir ama gelmesede çıkmamızda artık sorun yok değil mi
-
RE: Covid-19 sebebiyle ilk girişini yapamayan kaç kişiyizYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@ilhanucarus o tarihte bu yasağın kalkmış olacağını umuyorum. Şu anda beklemekten başka yapacak birşey yok yasak 22 haziranda biteceği için lufthansa bileti verdi diye düşünüyorum eğer süreyi uzatırlarsa uçuş otomatikman iptal olacak. Ben sizin konsolosluktan aldığınız cevabı okudum ancak bizlerin vitesindeki permenant residence for one year yazması ile giriş zorlanabilirmi bilmiyorum yaşayıp gorecegiz
-
RE: Re-entry Permit (I 131 form ve I 327 belgesi)Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
@redsat2000 bugün itibariyle Biometric ve parmak izi işlemini tamamlayıp Türkiye ye döndük. Adres olarak Ankara abd konsolosluğunu vermistik bundan sonra takip edeceğimiz birşey var mı bize haber mı gelecek. Bütün destekleriniz için teşekkürler.
-
RE: Re-entry Permit (I 131 form ve I 327 belgesi)Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
@wanderer merhaba yaklaşık 3 ay bekledik başvurumuz boston dan
-
RE: Re-entry Permit (I 131 form ve I 327 belgesi)Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
@redsat2000 merhaba birşey danışmak istiyorum bizim parmak izi ve Biometric vereli yaklaşık dört ay oldu hala bir ses yok. Uscis sayfası disinda bilgi alabileceğimiz bir yer var mı? Adres olarak Ankara abd konsolosluğunu vermiştik orayı arasak birşey öğrenebilirmiyiz? Bildiğim kadarıyla onaydan çıkınca abd'de verdiğimiz adrese ve telefona bilgi gelmiyor doğru mu? Şimdiden teşekkürler
-
RE: Covid-19 sebebiyle ilk girişini yapamayan kaç kişiyizYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Herkese merhaba bizimde vizemiz 15temmuzda doluyor. Şu anda elimizde 28 haziran 2020 tarihli frankfurt aktarmalı biletimiz var. Uçuşların açılacağını ümit ederek bekliyoruz. Vize süresi dolup ilk gidişi yapamayanlar bir bilgi aldıklarında paylaşım yaparlarsa cok seviniriz. Biz aslında 23 haziran da gidip re entry permit başvurusu yapacaktık ancak bu süreçte ABD de uzun süre kalmak cok mantık lı değil. O nedenle bir hafta gidip dönmeyi planladık. Bir yıl sonra tekrar gitmeyi düşünüyoruz aslında 6 aydan uzun ABD dışında kalmak cok önerilmiyor ama corona nedeniyle buna bu seferlik fazla ses çıkartacaklarını zannetmiyorum. Asıl önemli olan vize tarihimiz dolmadan ilk girişi yapamazsak nasıl bir prosedür işleyeceği.
-
RE: Re-entry Permit (I 131 form ve I 327 belgesi)Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
@rigsmaer bizim de 15 temmuzda vize süremiz doluyor biz haziran sonu gidip re entry başvurusu yapmayı planlıyorduk. Ancak re entry permit başvurusu yaptıktan sonra 40-50 gün arası abd de kalmak gerekiyor randevunun gelmesi parmak izi vs riske etmemek için girdi cıktı yapmak sorun olabiliyor diye biliyorum. Bu karışıklıkta Abd de o kadar süre kalmak cok akıllıca gelmediğinden bir aksilik olmazsa haziran sonu gidip 1 hafta kalacağız. Bu yıl için yapmış olduğumuz planı yine bir sorun olmazsa 2021 de uygulayacağız.
-
RE: Ucak Yolculugu ve Ucak BiletiYolculuk içinde yayımlandı
@arnblt biz temmuz başında gittiğimizde istenmiyordu ama kurallar ve şartlar sürekli değişiyor