• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. uzay
    3. Konu
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    U
    • Profil
    • Takip Edilenler 1
    • Takipçiler 2
    • Konu 2
    • İleti 33
    • En İyi 19
    • Tartışmalı 0
    • Gruplar 0

    uzay tarafından oluşturulan başlıklar

    • U

      GC ile Giriş Sonrası İlk Sene Vergi Beyanı
      Vergi Sistemi • • uzay

      24
      1
      Oy
      24
      İleti
      2863
      Bakış

      knnrn

      @uaa491, içinde söyledi: GC ile Giriş Sonrası İlk Sene Vergi Beyanı

      Selamlar,

      Tax filing sezonuna girdik bildiginiz gibi. Bu sene ben ilk defa tax filing yapacagim ve dual-status alien olma konusunda teyide ihtiyacim var. Daha once Amerikada hicbir sekilde bulunmadim. 2022 Nisanda GreenCard ile geldim. Dual Status alien olmuyorum diye biliyorum ve dolayisiyla standard deduction yapabiliyorum. Greencard ile benim gibi Ameirkaya gelip daha onceden vergi bildirimi yapan arkadaslardan bilgi rica ediyorum.

      Tesekkurler

      Hayır, dual status değilsiniz. O durum örneğin J-1 ile ABD'de yaşarken green card aldığınızda oluyor. Normal bir şekilde vergi beyanı yapacaksınız.

    • U

      GC Sahiplerine ABD'de Ücretsiz Dil Eğitimi Hakkı
      İngilizce • • uzay

      67
      0
      Oy
      67
      İleti
      18685
      Bakış

      B

      @EMRE-BİŞGEN tesekkurler 👏🏻

    • 1 / 1