@ugurksknbck
1- Ben kime yetersiz dedim?
2- Sen neden şahsi algıladın?
3- Dava süreci paylaşılmıyor dediysem bu insanları aşağıladığımı ve yetersiz olduklarını mı gösteriyor? Eğer öyle düşünüyorsan onların yetersiz olduğunu söyleyen ben değilim sensin.
4- Burası herkese açık bir forum. Eleştiri kabul edilmiyorsa buranın adı forum değil kişisel blog olurdu.
5- Sana da tavsiye ederim bir şey seni rahatsız ettiyse dile getirmelisin.
6- Tam profil resmimin yanında kullanıcıyı engelle butonu var. Çekinmeden bunu kullanabilirsin.

birileri etkilendi ki parka giyip sokaklarda dolaşıyorlar… o kapılar ancak biz çok istersek ve hakkımızı savunursak açılacak.