Merhaba arkadaşlar ben başvuru numaramı kaybetmiştim nasıl öğrenicem yardım lütfen
Ufuk Sener tarafından gönderilen iletiler
-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@T-C-Kubilay-Dikici Teşekkür ederim kardeşim çok sağol
-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Herkese merhaba arkadaşlar 2026 yılı green vard çekilişi için aldığım onay numaramı unuttum geri nasıl bulurum. yardımlarınızı bekliyorum, iyi günler
-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Merhaba arkadaşlar günaydın herkese çok selam, bir şey sorucam formda 21 yaş altı çocuk bilgilerini girdiğimizde çekilişi kazandıktan sonra bilgilerini girdiğimiz çocuğu götürmek zorundamıyız teşekkürler şimdiden
-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Günaydın arkadaşlar 2026 serüvenimiz başlıyor bu meşakatli yolda herkese bol şans diliyorum, inşallah herkes USA hayallerine kavuşur ve her şey umduğumuz gibi olur.
-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Emre-Kurtulmuş Suikatçiyi oradaki halk farkediyor çocuk olayı başlatmadan önce hem acemi hem salak hem hasta FBI işini hızlı yapıyor ama bilerek olduğunu düşünmüyorum Trump kafasını çevirmese mermi beynine girecek.
-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@charon Allah korusun ne hastalar var ya geçen hafta kafasına silah dayayıp kendi yanlışlıkla vuran biri vardı Türiye de onlarda hasta işte bizden uzak dursunlar Allahım bizleri korusun.
-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Emre-Kurtulmuş Günaydın arkadaşlar - suikast için şunları söyliycem yaptırılmış diyorsunuzda 20 yaşında bir genç hayatına nasıl bilerek son verdirebilir aklım onu almıyor sadece.
-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@newbie97 Günaydın Ben uğraşıcam bakalım 2026 için en kötü meksika olur :))
-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Merhaba arkadaşlar nasılsınız uzun süredir forumda yoktum, şimdi bir şey sorucam 2026 Dünya kupası amerika canada ve meksikada düzenlenecek ve turnuvaya vize kolay alırmıyız maç izleme için görüşlerinizi alabilirmiyim.
-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Witch-Lilith Başvuru ücretli olursa daha iyi olur bence.
-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Günaydın arkadaşlar 2026 başlığımız hayırlı olsun. Herkese DV 2026 Sürecinde başarılar diliyorum. inşallah 2026 da başvuru şartlarında pasaport ve 100 Dolar zorunluluğu gelir. Teşekkür ederim.
-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Günaydın güzel insanlar, Has not ben Selected oldum bu senede. Çıkan arkadaşları tebrik ederim vize sürecinden her şeyin olumlu olması dileğiyle
-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Günaydın arkadaşlar evet son viraj son düzlük son hafta herkese bol şans diliorum iyi haftalar diliyorum
-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@K-ardenadam Nashville ım benim eşsiz güzellikte benzersiz mevsimleri ve havası olan ultra gelişmiş müzikle dolu bir hayat işte orası gitmesem de, görmesem de benim nashville ım canım şehrim

-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Günaydın güzel insanlar, gözü sayaçta, gönlü Amerika da olan can arkadaşlarım sizi mübarek günde saygı ve sevgilerimle selamlıyorum.

AMERİKA -
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@lavender Allah yardım etsin en çok artan ve aileyi en çok yıpratan kiralar oldu zaten, eşyalar v.s. girilen borçlar ödenir biter ama kira her ay çabucak geliyor rabbim yardım etsin inşallah.
-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@asariel selam kardeşim günaydın şuan maaşın 50 bin dir ve 310000 borca girilebilir, yani herşeyin önüne 1 sıfır ekledik damacana su 8 tl den 80 tl oldu ev interneti 50 tl 500 tl oldu Televizyon 4 bin den 40 bin oldu gibi yani örnek çok bunlara alışacağız ama ülkemizi ve halkımızı çok berbat duruma koydular.



