@Emrejoy teşekkür ederim
turturine tarafından gönderilen iletiler
-
RE: [Arşiv] DV2020 (2020 Green Card Lotosu) AsamalariGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@Emrejoy merhaba mülakat tarihi almak için ekstra bişey yaptınızmı yoksa mail mi geldi normal süreçteki gibi
-
RE: [Arşiv] DV2020 (2020 Green Card Lotosu) AsamalariGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Merhaba, mülakat tarihi bekleyenler beklemeye devam etmeli mi yoksa ekstra yapmamız gereken bişey varmı konsolosluğu aramak gibi @Muhtaradana @crazycells
-
RE: [Arşiv] DV2020 (2020 Green Card Lotosu) AsamalariGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Teşekkür ederim @crazycells ve burdaki birkaç arkadaşa gerçekten çok teşekkür ederiz. Bana ilk gc çıktığında forum varmış orda cevap veriyolar herşeye dediklerinde yok daha neler demiştim milletin işi gücü yok... ama doğruymuş... umarım bu arkadaşların süreci sorunsuz kolay geçer... başkaları için yardımları muhakkak kendilerine dönecektir

-
RE: [Arşiv] DV2020 (2020 Green Card Lotosu) AsamalariGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Adresten konu açılmışken bende şunu sorabilir miyim? Bizim eşimle ikametlerimiz ayrı yerde gözüküyo yeni evlendiğimiz için henüz değiştirme fırsatı olmadan greencard çıktı. Adreslerimiz ayrı yerlerde gözüküyor. Sorun olurmu yoksa hiç kurcalamamak mı en iyisi .
-
RE: [Arşiv] DV2020 (2020 Green Card Lotosu) AsamalariGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Bu arada bu corona sizce nasıl etkiler bizim durumumuzu. Yani hakkımızı kaybeder miyiz. Özellikle randevu tarihi henüz verilmemiş olanlar
-
RE: [Arşiv] DV2020 (2020 Green Card Lotosu) AsamalariGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Burada insanlar gönüllü olarak sabırla yardımcı oluyorlar. Cevap vermek zorunda bile değiller. Kaldı ki herşeye kibarca cevap veriyorlar. Biraz minnet duygusu taşırsak iyi olur...
-
RE: F4 Vize Süreci (ABD Vatandaşlarının Kardeşleri)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@knnrn peki herhangi bir avantajı olmazmı vize vermediler çünkü daha önce
-
RE: [Arşiv] DV2020 (2020 Green Card Lotosu) AsamalariGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Forumda bulamadım yerini kusura bakmayın buraya yazdım eğer varsa beni oraya yönlendirirseniz sevinirim , gc çıkan kişilerin kardeşleri için vize almada bir avantajı oluyor mu f4 vizesi kapsamına giriyor mu bunu öğrenmek istedim
-
RE: F4 Vize Süreci (ABD Vatandaşlarının Kardeşleri)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@crazycells merhaba f4 vizesi sadece abd vatandaşlarının kardeşleri için mi geçerli. Bu yıl bana gc çıktı. Acaba kardeşimin vize almasını olumlu yönde etkiler mi? Doğru yere mi yazdım bilmiyorum?
-
RE: [Arşiv] DV2020 (2020 Green Card Lotosu) AsamalariGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@Muhtaradana teşekkür ederim bekleyen herkese yakında çıkar inşallah. Şimdi tekrar bir mail daha mı gelecek mülakat tarihinin olduğu. Bundan sonraki adım nedir
-
RE: [Arşiv] DV2020 (2020 Green Card Lotosu) AsamalariGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Evrak onay mailimiz gelmiş
-
RE: [Arşiv] DV2020 (2020 Green Card Lotosu) AsamalariGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@cato sizin imzanızı alıp üzerinde değişiklik yaptım onu demek istedim
-
RE: [Arşiv] DV2020 (2020 Green Card Lotosu) AsamalariGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@cato teşekkür copy paste yaptım

-
RE: [Arşiv] DV2020 (2020 Green Card Lotosu) AsamalariGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@tan adlı kullanıcıya onay maili gelmiş ve 23 binlerde bu kişi nasıl oluyor @Muhtaradana
