İmzaya bi tane daha hnbs ekleyelim 
TrueLove tarafından gönderilen iletiler
-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
yine içimde hiçbir heyecan yok

-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
kaç gündür erteliyordum ama bu aksam direnip başvurdum

Yeni bir "has not been selected" geliyor -
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Bir kaç sefer başvurduktan sonra heyecan kayboluyor.
Bknz: İmzam -
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
İlk başvuran arkadaşlar kazanamadıkları durumda yaşayacakları hüzünü az çok kendimden biliyorum

-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Foruma girince farkettim ki 15 gün kalmış.
-
RE: Greencard çekilişini kazanamadığında neler hissettin?Greencard Loto Başvurusu Soruları içinde yayımlandı
2023 acısı unutuldu herhalde

Kimseden ses çıkmıyor -
RE: DV2023 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
İnşallah herkesin gönlüne göre olur sonuçlar.
-
RE: DV2023 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Bence yarın akşam 7de açıklanacak
-
RE: DV2023 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Herkes kendini ne kadar çok şartlamış

-
RE: DV2023 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Benim içimde hiç heyecan yok yahu.
YouTube'da filan amarika ile ilgili videolar çıkarsa direk kapatıyorum.
Herkes saati bekliyor diye ben de bekliyorum.
Niye böyle oldu ki? -
RE: DV2023 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Herkes çıkacakmış gibi hazırlık yapıyor ama malesef bir çok kişi için hüsran olacak.
İlk başvurumda ben de çok büyük hüsrana uğramıştım. Bu 2. başvurum fakat çıkacağını hiç sanmıyorum ve haliyle hiç bir araştırma yapmadım.
Çıkarsa yaklaşık 1 sene vakit oluyor. Duruma göre bakarız
-
RE: DV2023 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Kendim için forumdaki sayacın aynısını yaptım.
Sık kullanılanlara ekledim arada bir bakıyorum. Forumda bulmak bazen zor oluyor.
Timezone: America/New_York
Link;
-
RE: Greencard çekilişini kazanamadığında neler hissettin?Greencard Loto Başvurusu Soruları içinde yayımlandı
İlk başvuruda çok büyük bir hayal kırıklığı oluyor çünkü herkes diğer insanlara göre daha şanslı olduğunu düşünüyor.
Benim 2. başvurum fakat olsa da olur, olmasa da olur..
Çok şartlanmamak lazım çünkü hayat devam ediyor
-
RE: DV2023 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@marpessa, içinde söyledi: DV2023 Sohbet Odası
@TrueLove çıkmazsa da us beni kaybeder ne diyebilirim ki:)
Peki ABD'nin bundan haberi var mı
-
RE: DV2023 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Herkes çıkacakmış gibi çeşitli planlar yapıyor...
Umut fakirin ekmeği işte
-
RE: DV2023 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
İlk başvurumda (2019) çok heyecanlanmıştım. 2020 de es geçtim.
Şu an içimde ne bir heyecan ne de umut var.
Olsa da olur, olmasa da olur modundayım
-
RE: Green Card çekilişini kaçıncı başvurunuzda ve kaç yaşındayken kazandınız?Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
38 yaşındayım.
2. Kez başvurdum
Hayırlısı.. -
RE: Lise mezunu olmadan Green Card (DV) almakGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Meslek olarak ne belirttiniz hocam ve hangi belgeler ile ıspat ettiniz?