Selamlar. Yakinlarimiz 10 yillik 6 ay girisli vize aldigi ve bu 6 ayi ilk 2-3 yilda doldurdu. Peki tekrar bize basvurusu yapabilior mu ? Ya da daha uzun kalmalarini nasil saglayabiliriz?
Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
T
toprock tarafından gönderilen tartışmalı iletiler
-
RE: ABD Vatandaşı ve Göçmen yakınlarının B1/B2 vize başvurularıZiyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
-
RE: ABD Vatandaşı ve Göçmen yakınlarının B1/B2 vize başvurularıZiyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
@sorusuvar Bilgilendirme için teşekkürler.
Aileniz 10 yıllık vizede kaç gün amerikada kalabiliyorlar?