Merhaba iyi günler. Greencard kazandım , pasaportuma
6 ay içinde giriş yapmam için vizemi bastılar, ben pasaportumu yenilemek istiyorum. İlk kez giriş yapacağım amerikaya. Greencard vizesi eski pasaportumda kalacak. 2 pasaportla giriş yapmam problem olur mu acaba ?
Pasaportum 2022 mayıs ayında biteceği için yenilemek istiyorum, çünkü ocak ayında giriş yapacapım için 6 aydan az süre kalıyor.
Ankara’ya mail attım ama cevap alamadım onlardan.