Herkese merhaba, bugun saat 9 da istanbulda basvurama gittim. Randevuya tam saatinizde aliniyor erken gitmenize gerek yok. Ust aramasindaki insanlar kaba degildi sonra craydan gecip siraya geciyorsunuz askinda hep siradasiniz dolayisiyla birsey bilmesenizde sirayi takip ediyorsunuz zaten herkes sizin gibi basvuru icin geliyor. Ben bugun red alan gormedim. En azindan benim oldugum saatkerde sadece 1 kisi aldi ve 50 kisi arasindan 1 kisi bence cok degil. Sorulan sorular neden gideceksiniz, ne is yapiyorsunuz, aileniz amerika da mi calisiyor, daha once yurtdisina ciktiniz mi ve onay veriyorum oluyor. O heyecanla aslinda eski pasaportumu verip digerinide istedim
o burada ksliyor ptt den alacaksiniz dedi. O kadar strese degmedi. Burdan sacma sorularima yanit veren herkese ozellikle @tufank tesekkur ederim. Herkese bol sans.
Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
S
sima tarafından gönderilen en iyi iletiler
-
RE: B1/B2 Ziyaretçi Vizeleri Mülakat Deneyimleri ve Görüşme DetaylarıZiyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
-
RE: (B1/B2) Ziyaretçi Vizeleri: İŞ, TURİZM, TIBBİ TEDAVİZiyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
Merhabalar 5 haziranda onaylanan vizemi bugun ptt kargodan aldim vizem onaylanmis 2 hafta sonra kavustum. Bilgi vereyim dedim 🥹
-
RE: (B1/B2) Ziyaretçi Vizeleri: İŞ, TURİZM, TIBBİ TEDAVİZiyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
Cok tesekkurler son dk kadar korkmustum gelmeyince benim gibi bekleyen arkadaslara moral olan bu siteye cok tesekkur ederim

-
RE: B1/B2 Ziyaretçi Vizeleri Mülakat Deneyimleri ve Görüşme DetaylarıZiyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
@tufank brezilyaya gittigimde igazu selalerine hayran kalmistim. Bunun icin tersten akan niagara selalerini de gormek istedim. Boyle demem uygun olur mu?
-
RE: (B1/B2) Ziyaretçi Vizeleri: İŞ, TURİZM, TIBBİ TEDAVİZiyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
Benim de bir sorum var vizenin basilip basilmasigini ais uzerinden gorebiliyor muyuz? Mail adresi ve sifremizi girip?
-
RE: (B1/B2) Ziyaretçi Vizeleri: İŞ, TURİZM, TIBBİ TEDAVİZiyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
@tufank cvp icin tesekkurler icime su serpildi

-
RE: (B1/B2) Ziyaretçi Vizeleri: İŞ, TURİZM, TIBBİ TEDAVİZiyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
@tufank ben gidecegim tarihleri ekim basinda yazmistim sizce bu yuzden olabilir mi?. Onemli olan onaylidan vize cikmasi


gec olsun guc olmasin 

