@Aslı-Yıldırım Hayır, öncelikle DQ olduğunuzda DQ olduğunuzla ilgili bir mail geliyor ve sonrasında da yaklaşık 1 ay içinde (eğer current olunduysa) IL (yani mülakat mektubu) geliyor; ama bu belki kişiden kişiye göre değişiyor olabilir. Ayrıca, iyi dilekleriniz için teşekkür ederim.
scholarway tarafından gönderilen iletiler
-
RE: Employment Based - mulakat randevu tarihleri - gerceklesenler ve tahminlerİş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
-
RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@emkey, içinde söyledi: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)
Hocalarım, Ankara mülakatımız hakkında bilgi vermek istiyorum.
Sabah saat sırasına göre içeri alındıktan sonra farkettik ki özellikle İrandan gelen çok kişi vardı Greencard tarafında. Gözlemime göre çok sıkı derece zorladı memurlar onları, ince ince incelediler ve yarıdan fazlasının olumsuz olduğunu gözlemledim. Genel olarak ise görüşmelerin ortalama 20-40 dakika aralığında sürdüğünü gözlemledik.
Sıra bide geldiğinde ise yemin ve parmak izleri sonrası bize sadece 3 soru soruldu.
Daha önce ABD de bulundunuz mu, ne kadar süreli kaldınız?
Ne bölgede yaşayacaksınız?
Eb1 'e professional olarak mı başvurdunuz, yoksa extra ordinary mi diye soruldu. Bu soruya cevabımız sonrası ilgili memur içeriden birilerine bu konuda birşeyler sordu. İçeriden gelen kişi ilgili memura geri gelip bilgi verdikten sonra memur bize dönerek, vizeniz onaylandı dedi gülümseyerek. Biz ailecek çok zorlanmadan kısa sürede olumlu sonucu almamız nedeniyle hem şaşkın hem inanılmaz mutlu olduk.
Ayrıca mailde belirtilenden başka hiçbir ek belge/diploma/bilgi/banka dökümü vb istenmedi ve sorulmadı. Eşime ise hiçbirşey sorulmadı. Önceki mevcut geçerli vizelerimiz ise iptal edildi.
1 hafta içerisinde pasaportlarınız gelecek denildi.Mutlu mesut şekilde ayrıldık Ankaradan. Umarım bu zorlu süreci bekleyen ve emek harcayan herkes hızlıca süreci tamamlar ve olumlu kararlarını alırlar.
Tebrik ederim hocam
yeni hayatınız da şimdiden başarılar dilerim… -
RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
Merhaba arkadaşlar, aramızda vize randevusunu öne alıp re-schedule eden kimse var mı? Ustraveling sitesine ilk girdiğimde böyle bir opsiyon varken, delivery option belirledikten sonra de-schedule opsiyonunu göremiyorum.
-
RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@biophys, içinde söyledi: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)
@scholarway transaction veya appointment confirmation çıktısı olması lazım. UID numarası yazılı barkodlu onu print alabildin mi?
Evet, üzerinde de UID numarası yazan Transaction Confirmation adlı dosyayı aldım. Ama appointment confirmation diye bir dosya göremedim.
-
RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@phd, içinde söyledi: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)
Merhabalar, EB-2 NIW için mülakata ya da ülkeye ilk giriş yaparken yanımızda sisteme yüklediğimizden farklı belgeler olması gerekiyor mu? Özellikle intended work plan gibi bir şey gerekli mi emin olamadım. Şimdiden teşekkür ederim.
Sanırım gerekmiyor ama petition içinde neler sunduğunuz (intent plan gibi) bunları yanınızda bulundurmasanız bile onlarla uyumlu cevaplar vermeniz bekleniyor.
-
RE: Employment Based - mulakat randevu tarihleri - gerceklesenler ve tahminlerİş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@Aslı-Yıldırım, içinde söyledi: Employment Based - mulakat randevu tarihleri - gerceklesenler ve tahminler
@scholarway eb3 benim pd temmuz 2024, welcome letter Nisan 17 de geldi ancak henüz evraklarım konsolosluğa girmedi
Muhtemelen yakın bir zamanda randevu maili gelir diye düşünüyorum.
-
RE: Employment Based - mulakat randevu tarihleri - gerceklesenler ve tahminlerİş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@Aslı-Yıldırım merhaba vize türünüz nedir ve hangi aşamadasınız? IV scheduling tools üzerinden yaklaşık randevu tarihlerine bakabilirsiniz.
-
RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
Merhaba arkadaşlar,
NVC üzerinden mülakat tarihim geldikten sonra USTravelDocs sitesi üzerinden kayıt işlemini tamamlayıp delivery option seçimini yaptım. Ancak sistemde “Appointment Confirmation” bölümünde “No Appointment Scheduled” yazıyor.
Bu durum normal mi?
-
RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@nevadasfault polio normalde istenmiyordu, onu sanırım yapmamışlar ama bazı arkadaşlar daha önce yapıldığını söylemişlerdi.
-
RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
Merhaba arkadaşlar, Doctorun sitesinde yapılması gereken aşılar şunlar: Hepatit A, Hepatit B, Influenza, Influenza tip b (Hib), Kızamık, Meningokok, Kabakulak, Pnömokok, Boğmaca, Polio, Rotavirüs, Kızamıkçık, Tetanos ve Difteri toksoidleri, Suçiçeği. Bu aşıların tamamını yetişkin olarak yaptırmamız gerekiyor mu?
Ayrıca, Nisan ayından sonra sanırım influenza aşısı yaptırmamıza gerek kalmıyor ama emin olamadığım için sormak istedim.
-
RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@phd Yani her ayın ilk haftasında da mı vize randevusu gelebiliyor?
-
RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@Ephedra sanırım gerekmiyor. Forumda daha önce Türkçe belgelerle giden arkadaşlar olmuştu.
-
RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@phd Merhaba, bence ileri yapıp devam etmelisiniz ama tecrübeli arkadaşlar yazabilirse daha sağlıklı olur. Bu arada sizin vize EB2-NIW mi? Bir de hangi tarihte DQ olmuştunuz?
-
RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
Merhaba arkadaşlar, az önce DQ olduğuma dair bir e-posta aldım ancak hangi tarihi baz almam gerektiğini anlayamadım. Sol üst köşede bugünün tarihi yer alıyor ama belgelerim aslında 27 Mart’ta onların eline ulaşmıştı.
Ayrıca gelen e-postada şu ifade vardı:
“Additionally, the petitioner, as the sponsor, and all other sponsors (household members and joint sponsors), may be required to provide updated or additional evidence to you to present at the time of your interview, such as:
• Other income
• Assets
• Proof of current employment”Bu belgeler genel olarak herkesten istenen standart bilgiler midir? Şimdiden teşekkür ederim.
-
RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@Melis-Böke-Yazıcıoğlu Evet ödemeyi ve DS-260 submit etmiştim.
-
RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@Feridun-Boylu hocam ben de AOS da yok. Ayrıca; şu bahsettiğiniz upload kısmı da yok.
-
RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@Feridun-Boylu bana gelen mailde ise şu yaziyor: "...Please go to our website at https://nvc.state.govand complete the detailed steps of the NVC process. After completing the required steps,submit documents to NVC by following the instructions at https://nvc.state.gov/mail" Başvuruyu Türkiye'den mi yapmıştınız?
-
RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@Feridun-Boylu hocam, sistemde benim için de upload yeri var mıydı yok muydu hatırlamıyorum sanırım ama şöyle bir durum var: Bana gelen mailde mail ile göndermem isteniyordu. Size gelen welcome letter mailinde tam olarak nasıl bir yol izlemeniz isteniyordu?
-
RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@Feridun-Boylu siz öyle mi yüklemiştiniz? Bana gelen mailde postayla göndermem istenmişti.