Herkese selam! Oncelikle son aciklanan bulten herkes icin hayirli olsun!
Gerek pause durumu, gerek case number yuksekliginden dolayi forumu takipte gecikenler olmustur benim gibi.
Son bultende numaramiz current oldu, ve halihazirda Amerika`da yasiyorum. Herhangi bir guncel baslik var mi Pause ile alakali ve ne yapilmasi gerektigini iceren?
Yoksa bile buraya cevap olarak AOS icin nasil ilerlemeliyiz bilgi alabilirsek harika olur!
Herkese keyifli gunler
)