• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. sadoshaq
    3. İleti
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    S
    • Profil
    • Takip Edilenler 0
    • Takipçiler 0
    • Konu 0
    • İleti 39
    • En İyi 30
    • Tartışmalı 0
    • Gruplar 0

    sadoshaq tarafından gönderilen iletiler

    • RE: Florida şehirleri hakkında tavsiyeler..

      @pilot23 Daytona Beach suç orani yüksek diye duydum.Genelde denize girmek ve tatil yapmak icin gelinen bir yer.Yerlesmek icin tavsiye etmem

      Florida içinde yayımlandı
      S
      sadoshaq
    • RE: Kopegimiz icin Amerika'dan Turkiye'ye ilac getirmek

      ilaclarin agirligi ne kadar?

      İlan ve Duyuru içinde yayımlandı
      S
      sadoshaq
    • RE: Trump Hükümeti Tüm Amerikalılara Çek Gönderiyor (CARES Act Stimulus Payments)

      2020 de ulkeye giris yaptik ve salgın nedeniyle iş de bulamadık.Bu durumda bizlere de yardim yapilsa cok makbule gecer ama nasil yapacaklar görecegiz

      Devlet Yardım Programları içinde yayımlandı
      S
      sadoshaq
    • RE: FY2020 Administrative Process (AP durumu) (İdari İşlem)

      @Emre-Dilekçi Ders verdiginiz ailelerin bilgisini paylasmaya gerek yok tabiki.Freelance yazabilirsiniz bence iş kısmına.E-devletten tarihçeli yerlesim bilgisi alabiliyorsunuz.Oradakileri yazmaniz yeterli ve kafi gelir

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      S
      sadoshaq
    • RE: FY2020 Administrative Process (AP durumu) (İdari İşlem)

      @Burak-Erdoğan Tesekkürler...Ap den red olani duymadim.Ama olmaz diye de birsey yok hocam.Ama abd red verecekse en basindan veriyor.

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      S
      sadoshaq
    • RE: FY2020 Administrative Process (AP durumu) (İdari İşlem)

      @Muhtaradana Teşekkürler...En zor kısminı atlattik bundan sonrasi yavaş yavaş yoluna girer umarim

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      S
      sadoshaq
    • RE: FY2020 Administrative Process (AP durumu) (İdari İşlem)

      @stras Tesekkurler

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      S
      sadoshaq
    • RE: FY2020 Administrative Process (AP durumu) (İdari İşlem)

      @haymatlos_ benim saglik raporu bitis tarihi 30 nisan.30 Ekim 2019-30 Nisan 2020 arasi gecerli.Mulakata 8 Kasim da girmistik

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      S
      sadoshaq
    • RE: FY2020 Administrative Process (AP durumu) (İdari İşlem)

      @serdestheval21 tesekkurler.umarim en kisa surede alir bekleyenler

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      S
      sadoshaq
    • RE: FY2020 Administrative Process (AP durumu) (İdari İşlem)

      Nihayet 83 günlük stresli bekleyişten sonra bugün ceac da issued olduk ve tebrikler e-maili geldi...Umarım kimse bu idari işlem sürecini yaşamadan alır vizesini.Zor ve yıpratıcı bir süreç.Vize bekleyen herkese bol şans ve sabırlı günler diliyorum.
      Gerek forum gerekse diğer kanallardan destek olan herkese çok teşekkürler...
      Amerika'da görüşmek üzere 🙂

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      S
      sadoshaq
    • RE: [Arşiv] DV2020 Mulakat Deneyimleri

      @umutcetnkaya Eger dil sıkıntı olsaydi basvuru asamasinda sizden dil bildiginize dair gecerli bir belge isterlerdi

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      S
      sadoshaq
    • RE: FY2020 Administrative Process (AP durumu) (İdari İşlem)

      @roccorocco Mrb hocam.Oldukca uzun sürmüs sizin sürec.Neyse sag salim atlatmissiniz.Ben de bu hafta ici bir e-posta göndererek en azindan farkindalik yapmak istiyorum.Daha once bazi arkadaslar konsolosluga e-mail attiktan sonra ap isleminin bittigi bile olmus.Sürüncemede kalmasin diye kendimizi hatirlatmakta fayda var.
      Hayirlisi olsun diyelim

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      S
      sadoshaq
    • RE: FY2020 Administrative Process (AP durumu) (İdari İşlem)

      @ayvalik10 Sen benim durumum hakkinda yorum yapma hemserim.Forumda yeniyiz diye konuya yeni degiliz.Başka kisilere o büyük tecrübenden ne aktarirsan aktar.Üslubunu düzeltmedigin sürece de verecegin tavsiye ve ya tecrübelerin bir önemi yok.Konuyu uzatmiyorum ki ilerde bu sayfalari okuyanlar faydali seyler okuyacagim diye bos konusmalar okumasinlar.Hadi kendi işine bak simdi.

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      S
      sadoshaq
    • RE: FY2020 Administrative Process (AP durumu) (İdari İşlem)

      @ayvalik10 olsa olsa isim soyisim vs.benzerligi olabilir.Yurt disi cikisim yok,sabıkamız yok öyle bariz süreci geciktirecek birsey yok.Daha önce bu konu basliginda detaylica yazmistik zaten yanlis yasilan birsey yok hocam.30 Eylüle kadar süre var evet ama sürecin o kadar uzamasina mahal bir durum da yok.Neyse siz yorum yapmazsaniz sevinirim.Destek olunacak yorumlara ihtiyac var köstek degil

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      S
      sadoshaq
    • RE: FY2020 Administrative Process (AP durumu) (İdari İşlem)

      @ayvalik10 Verdiler elbet beya bir kagit ama sadece idari islem yaziyor üstünde.Bu durumda siz biliyor musunuz hangi sebepten ötürü vize verilmedi???

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      S
      sadoshaq
    • RE: FY2020 Administrative Process (AP durumu) (İdari İşlem)

      @bolatmali 2020 DV talihlileri arasinda biliyorsunuz gerçek AP ye kalan tek kişi olarak çok tuhaf hissediyorum 🙂 Giderek yalnızlaşan bir kulvar gibi.Aralık ve Ocak mülakatlarından güzel haberler gelmesi sevindirici ancak Kasım ayı mülakatlarinin şanssız talihlisi olmak da kısmet galiba.En sonlara kalma ihtimali stres yapıcı,yıpratıcı.
      Hayırlısı bekleyip görecegiz artik...

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      S
      sadoshaq
    • RE: FY2020 Administrative Process (AP durumu) (İdari İşlem)

      @ayvalik10 Hangi sebepten AP ye kaldigimi bilmiyorum.Mantıkli bir gerekce gelmiyor aklima.@morpenguen ile sürecte beraberdik zaten.Onun tecrübelerini biliyorum.NVC de uzun zamandan beri güncelleme yapılmamis görünüyor.En son 4 Aralik.Bu durumu anlayamadim

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      S
      sadoshaq
    • RE: FY2020 Administrative Process (AP durumu) (İdari İşlem)

      @crazycells Hocam merhaba.8 Kasımda girmistik mülakata ve o tarihten bu yana idari işlemdeyiz.Bugün 60.gün doluyor.Konsolosluga bu süre zarfinda soru sormadim.Ama genelde idari islemlerin ort. 2 ayda sonuclandigi bilgisinden yola cikarak konsolosluga durumu sormak istiyorum.Klasik olarak idari islem durumumuz ne asamadadir diye sorsak cevap alamayabiliriz.Sizin öneriniz olur mu nasil soru sorsak cevap alabilirim.Cok tesekkurler

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      S
      sadoshaq
    • RE: [Arşiv] DV2020 Mulakat Deneyimleri

      @Adama-Coulibaly Unganlarda vurulacaginiz aşılar ABD de gecerli olmasi icin zaten.Eger ABD de gecerli Aşı kartiniz varsa aşı vurulmaniza gerek olmayabilir.Bu durumu unganlara gittiginizde dile getirin derim

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      S
      sadoshaq
    • RE: FY2020 Administrative Process (AP durumu) (İdari İşlem)

      @Mehmet-Akif-Yanık Tebrikler...Vize başvuru türünüz neydi?

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      S
      sadoshaq
    • 1
    • 2
    • 1 / 2