• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. Ping PONG
    3. İleti
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    • Profil
    • Takip Edilenler 2
    • Takipçiler 19
    • Konu 0
    • İleti 3401
    • En İyi 1510
    • Tartışmalı 26
    • Gruplar 1

    Ping PONG tarafından gönderilen iletiler

    • RE: DV2025 Sohbet Odası

      @Rhonster, içinde söyledi: DV2025 Sohbet Odası

      @hadi-BE olur olur merak etme pes etme

      Ben bir Lone Star State plakasına hayır demem. 😂

      Zelle den atayım parasını çok param var. 35$ ye ye bitmez. 😂

      IMG_0368.jpeg

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Ping PONG
      Ping PONG
    • RE: DV2025 Sohbet Odası

      @GizemYılmazz

      Ben normal sohbet ortamında takılıyordum. Kaos sizler tarafından yaratıldı ve toplu bir şekilde olumlu yorumlarımı bile eksiliyorsunuz.
      Gruplaşma yapma çabası mevcut.
      Konuyu uzatan sizlersiniz ben değil.

      Hep beraber olmuş gönderin bunu baskısı yapıyorsunuz.
      Görünen köy kılavuz istemez.

      Benim hakkımda canınızın istediği gibi çıkarınlar yaparak cümleler kürüyorsunuz.

      Bence artık bir dur demeniz lazım normale dönmek adına.

      Engelleyip geçmek yerine tartışma ortamı yaratmak için çaba sarfediyorsunuz.

      Ben size olanı söyleyeyim.
      Sayın @crazycells in aklıyla alay ediyorsunuz resmen.
      Tarafsız olarak incelediğinde mantık içerisinde yapacağı cikarimlar sizleri mutlu etmeyecektir. Çünkü sizin aksinize ben kendisinin zeki bir insan olduğuna eminim. 🙃

      Ama siz yine de mutlu olabilirsiniz. Mantıklı bir adam olarak o kadar eminim ki tekrar ban yiyecegim. Ama bunun sebebi herhangi bir hatam vesaire olduğu için değil. Ben sebebini anlayabildiğim için çok sorun etmiyorum.

      Ben bu kadar kötü niyetin bir arada olduğu bir ortamda uzun süre sessiz kalamayacağını biliyorum. O yüzden hesabımın banlanmasini değil kendi talebimle direkt olarak silinmesini rica ediyorum Sayin @crazycells 🙃

      Sevgiyle kalın…

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Ping PONG
      Ping PONG
    • RE: DV2025 Sohbet Odası

      @Rhonster, içinde söyledi: DV2025 Sohbet Odası

      Arkadasin durumu buyuk ihtimal su videonun kiz versiyonu gibi geldi bana

      😂

      Üst komşu kapıya gelir birazdan, biraz yavaş efendim çocuklar uyuyor diye. Ağır güldüm. 😂

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Ping PONG
      Ping PONG
    • RE: DV2025 Sohbet Odası

      @newbie97, içinde söyledi: DV2025 Sohbet Odası

      @Ping-PONG Şaşırmadım karadenizli olduğunuza, olayı 69 olarak değerlendirmek ne demek açar mısınız biraz malum ben mesela o mesajı cinsel laf sokma olarak tanımladım, yanılıyorsam lütfen düzeltin

      Yuh artık daha neler 😂

      Artık kötü niyet arayacağım ama 😂

      69 un psikolojide iki farklı açıdan bakan insanları ifade eder. Tek bir doğru yoktur yani 🙃

      Şaşırmadım karadenizli olduğunuza

      🤔 Enteresan.

      IMG_0371.jpeg

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Ping PONG
      Ping PONG
    • RE: DV2025 Sohbet Odası

      @newbie97

      Karadenizliyim hocam.
      Doğma büyüme İstanbul’ luyum.

      Söylemek istediklerinizden pek bisey anlamadım.
      O yüzden bisey diyemeyeceğim. 🙃

      Ben de tartışma yanlısı değilim.

      Ama konunun uzatılma şekline bakılırsa hissettiğim şeyi size açıkça ifade edeyim.

      Biz 3-5-10 kişiyiz o tek. Banlayın şunu yaptırımı yapıldığını hissediyorum. 🙃

      Bu konuyla alakalı da herhangi bir paylaşımda bulunmayacağım.

      Çok uzadı bence burada bitsin. Ben olayı 69 olarak degerlendiriyorum. Benim için uzatilacak bir tarafı yok.

      Edit:
      Bu arada biraz geç algılatmışım.
      Çok güldüm. İşte bundan bahsediyorum. İlk düşündüğünüz şey doğrudur gibi bir yaklaşım sergiliyorsunuz. Akrabalarin ilişkinin içine girmesinden bahsediyorum. 🙃

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Ping PONG
      Ping PONG
    • RE: DV2025 Sohbet Odası

      @Rhonster, içinde söyledi: DV2025 Sohbet Odası

      Uzun zaman sonra foruma girdim denk geldigim gune bak 😂

      Sayemde okuma yazmayı hatırlıyorsunuz sayın @Rhonster
      En son bıraktığımda cümle kurma konusunda sıkıntı yaşıyordunuz. 😂😂😂

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Ping PONG
      Ping PONG
    • RE: DV2025 Sohbet Odası

      Arkadaşlar, hayiflanabilirsiniz. Ben sizin hayıflanmalariniza normal gözüyle bakıyorum ama yaptığınız yalancı ibrazdır. Ben Türk kızları ile ilgili kötü bir cümle kurmadım.

      Türk kızları ile evlenmenin akraba evliliği gibi bir şey olduğunu ve bunun can sıkıcı bir durum olduğunundan bahsettim.

      İstediğiniz gibi algılayıp o şekil deymiş gibi dayatamazsınız. Sizi bundan men ediyorum…

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Ping PONG
      Ping PONG
    • RE: DV2025 Sohbet Odası

      @yaren94, içinde söyledi: DV2025 Sohbet Odası

      @yaren94 bu arada sözlerimin yanlış anlaşılmasını istemem sadece tlc deki gibi belli başlı nedenler yoluyla evlilik için özellikle böyle yaşlı adam ve genç kadın ilişkisi pek iyi değil gibi….

      Hayatini spor yaparak geçirmiş 45 yaşında fit, fiziksel gucunun tavan yaptığı ekonomik özgürlüğünü eline almış ve bir hayat gorusu kazanmış Prime döneminde bir erkeğin yanında 25 yaşında genç güzel bir kadin bence sırıtmaz. 🙃 bu hayat standardına sahip bir erkeğin yanında 25 yaşındaki kız aynı fizyolojik süreçte ilerleyebilir diye düşünüyorum.

      Bombaya tutabilirsiniz belki ama ben bu durumu normal buluyorum. Eğer gerçekten golddigger değilse kızın durumunu da normal buluyorum. Prime dönemindeki bir erkek kadının her türlü maddi/manevi beklentilerini karşılayabilecek durumdadır. Gayet aşık olunabilir bir durum 🙃

      Ama tersini çok samimi bulmuyorum. Forum ortamına uygun olmadığı için bu konudaki görüşümüz bildirmekten imtina ederim. 😂

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Ping PONG
      Ping PONG
    • RE: DV2025 Sohbet Odası

      @Ping-PONG, içinde söyledi: DV2025 Sohbet Odası

      Bir Amerika vatandaşı tarafından saldırıya ugradiginizda da yasal olarak GC talebinde bulunabilirsiniz.

      Ya tabi ki hayır. 🤦‍♂️ Ghetto da yaşayıp böyle bir şey olsun diye dua etmeyeceğim. 😂😂😂

      Ama yalan olmasın! Sırf sokağı polisler bastığında Happy nation açıp gümbür gümbür çalıp video çekmek için kısa bir süre ghetto da yaşamak isterim. Olmeden yapmak istediklerim arasındadır kendisi. 😂

      Happy nation, livin' in a happy nation
      Where the people understand and dream of perfect man
      Situation leading to sweet salvation
      For the people, for the good, for mankind brotherhood

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Ping PONG
      Ping PONG
    • RE: DV2025 Sohbet Odası

      Bir Amerika vatandaşı tarafından saldırıya ugradiginizda da yasal olarak GC talebinde bulunabilirsiniz.

      Ya tabi ki hayır. 🤦‍♂️ Ghetto da yaşayıp böyle bir şey olsun diye dua etmeyeceğim. 😂😂😂

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Ping PONG
      Ping PONG
    • RE: DV2025 Sohbet Odası

      @yaren94, içinde söyledi: DV2025 Sohbet Odası

      @Ping-PONG estağfurullah neden saldırgan olayım sordum sadece 🙂 herkes birbirine saygı göstermek zorunda ….

      🙏🏻

      Konu evlilik olunca zaten hep akıllar sahte olana gidiyor. Normaldir. Ben sadece GC almanın bilinmeyen çok fazla alternatifi olduğunu ve sorun yaşanacağı düşünülen bazı konularda sorun yaşanmamdan çözüme gidebileceğini belirtmek için ve konusu geçtiği için üzerinden örnek verdim.

      Mesela turist vizesi ile ABD ye gittiniz ve Türkiye’ de gerçekleşen bazı sebeplerden dolayı geride bir hayatınız kalmadı ve içinizden dönmek gelmedi overstay e düştünüz. Bir garsonluk işi buldunuz ve işveren sizi zor durumda bırakıyor. Fazla çalıştırıyor, az para veriyor, tehdit ediyor vs…

      Bu durumda sağlam bir avukat ile GC ye başvurabilirsiniz.

      Bunlar hep geçmişte örneği olan ve yasal tabanı olan gerçekler.

      Bu arada ben overstay e düşüp bu yolla GC almayı düşünmüyorum. 😂 Ciddiye almayın espri yapıyorum. 🙃

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Ping PONG
      Ping PONG
    • RE: DV2025 Sohbet Odası

      @yaren94, içinde söyledi: DV2025 Sohbet Odası

      @Ping-PONG Green kart için sahte evliliği vs işte

      Sahte evlilik demedim yorumlarımda.
      Severek evlenip sonrasında sorun yaşayabilirsiniz!

      Veya sevdiğiniz, evlenmeyi düşündüğünüz partneriniz için kalabilir ve sonrasında sorun yaşayabilirsiniz.

      Bahsettiğiniz illegal ve ben illegal konular için yol göstermenin forumda yasak olduğunu bilecek kadar eski bir uyeyim.

      Ayrıca bunları bilmek için o yolda olmama gerek yok.

      Unuttuklarımıza şaşırırsınız. 🙃

      Biraz saldırgansınız sanırım 🤠

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Ping PONG
      Ping PONG
    • RE: DV2025 Sohbet Odası

      @yaren94, içinde söyledi: DV2025 Sohbet Odası

      @Ping-PONG bu tür şeyleri böyle iyi bildiğinize göre siz de böyle bir şey düşünüyorsunuz

      Anlamadım. Neyi?
      Bilmediğim bir sorun mu var acaba 🙃

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Ping PONG
      Ping PONG
    • RE: DV2025 Sohbet Odası

      @Rhonster, içinde söyledi: DV2025 Sohbet Odası

      @newbie97 ben onuda okumuyorum 😂

      Okuma yazmayı yarın öğrendiğindendir. 😂

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Ping PONG
      Ping PONG
    • RE: DV2025 Sohbet Odası

      @Ping-PONG, içinde söyledi: DV2025 Sohbet Odası

      @gtx295, içinde söyledi: DV2025 Sohbet Odası

      @newbie97, içinde söyledi: DV2025 Sohbet Odası

      @gtx295 Öyleyse sorun olmaz hocam gönül işi ile yaparsanız çünkü biliyorum çok tlc izlediğimden bazen cidden insanları sırf bir vize için kullanıyorlar bence bu karaktersizlik

      Sevmediğim bir insan ile ayni evi paylaşmak kötü gerçekten. Eğer birde para göz biri ise sürekli ya para ister vermezsen bu sefer şikayet eder olan senin gc yada vizene olur. Belirli bir süre evli kalman da gerekiyor. Yani tamamen stres li bir olay.

      Gönül işi kalmadi artik gerçekten seven birini bulmakta zor. Hele bilmediğin bir ülke vatandaşi ile evlilik.

      “Proving toxic relationship” greencard a başvurabilmek için bir sebeptir. GC giden bildiğinizden çok daha fazla yol var. Sağlam bir avukat toksik ilişkiye maruz kaldiginizi ispat eden kanıtlarla beraber dava açarak sizi toksik ilişkiden kurtarabilir ve tebrikler artık GC sahibisiniz.

      Bir başka yolu;
      Evlendiniz ve evde sözlü veya fiziksel şiddet var. Hemen bir avukat tutuyorsunuz ve evi terkederek bir gece barınma evinde geçirerek sonra bir arkadaşınız yanına geçiyorsunuz veya ekonomik durumunuz yeterliyse kendi ayaklariniz üstünde de durabilirsiniz. Tebrikler evliliğiniz mahkeme yoluyla sonlandırılır ve GC biz tehlikeye girmez.

      Bunun yerine direkt mahkemeye de verebilirsiniz. Ancak; bu durumda eşiniz ciddi sorun yaşar.

      Düşündüğünüzden çok daha farklı gerçekler var.

      Son zamanlarda çok çok çok büyük oranda interview yapılmadan 90-120 gün içinde acceptance letter alıyor evlilik yolu ile başvuranlar. O kadar dolular ki incelemiyorlar bile evlilik bazlı dosyaları.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Ping PONG
      Ping PONG
    • RE: DV2025 Sohbet Odası

      @gtx295, içinde söyledi: DV2025 Sohbet Odası

      @newbie97, içinde söyledi: DV2025 Sohbet Odası

      @gtx295 Öyleyse sorun olmaz hocam gönül işi ile yaparsanız çünkü biliyorum çok tlc izlediğimden bazen cidden insanları sırf bir vize için kullanıyorlar bence bu karaktersizlik

      Sevmediğim bir insan ile ayni evi paylaşmak kötü gerçekten. Eğer birde para göz biri ise sürekli ya para ister vermezsen bu sefer şikayet eder olan senin gc yada vizene olur. Belirli bir süre evli kalman da gerekiyor. Yani tamamen stres li bir olay.

      Gönül işi kalmadi artik gerçekten seven birini bulmakta zor. Hele bilmediğin bir ülke vatandaşi ile evlilik.

      “Proving toxic relationship” greencard a başvurabilmek için bir sebeptir. GC giden bildiğinizden çok daha fazla yol var. Sağlam bir avukat toksik ilişkiye maruz kaldiginizi ispat eden kanıtlarla beraber dava açarak sizi toksik ilişkiden kurtarabilir ve tebrikler artık GC sahibisiniz.

      Bir başka yolu;
      Evlendiniz ve evde sözlü veya fiziksel şiddet var. Hemen bir avukat tutuyorsunuz ve evi terkederek bir gece barınma evinde geçirerek sonra bir arkadaşınız yanına geçiyorsunuz veya ekonomik durumunuz yeterliyse kendi ayaklariniz üstünde de durabilirsiniz. Tebrikler evliliğiniz mahkeme yoluyla sonlandırılır ve GC biz tehlikeye girmez.

      Bunun yerine direkt mahkemeye de verebilirsiniz. Ancak; bu durumda eşiniz ciddi sorun yaşar.

      Düşündüğünüzden çok daha farklı gerçekler var.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Ping PONG
      Ping PONG
    • RE: DV2025 Sohbet Odası

      @Darko, içinde söyledi: DV2025 Sohbet Odası

      @Ballistix, içinde söyledi: DV2025 Sohbet Odası

      Arkadaşlar selam,

      DV2025, Türkiye’den son başvuru mu acaba? İş yerinde bir arkadaşım bundan sonra Türkiye’den başvuruların kapanacağını söyledi ama ne kadar doğru bilemedim.

      Bu konuyu bende inceledim. Fakat türkiye için böyle bir durum yok şuan için. Önümüzdeki yıllar içinde olacağını sanmıyorum.

      Fakat şöyle bir durum var. Greencard çekilişinin çıkmasını beklememek lazım. Çünkü çok çok az kişiye çıkacak.

      Bekleyerek olmuyor, 15-20 başvuru yapıp hala bekleyenler var.
      Eb3, e2 vs. başka yollarını denemek lazım.

      Bu arada iltica etmekde çok kötü bir durum. Onu da araştırdım uzun uzun 😃 İltica edenlerin mahkeme bekleme süresi çok uzun sürüyor, ayrıca mahkeme sonuçlanınca green card süreci de 5 yıl sürüyor. Anladığım kadarıyla şuan için 15 yıldan önce Türkiye'ye dönüş yok.

      EB3 2020 de takılmış durumda. İlerleme yok. O da sıkıntılı geliyor bana. Trump da geldikten sonra daha da kötü olacağını düşündüğüm için. Alternatif olarak göremiyorum.😩

      İltica konusu da aynı şekilde,

      F1 yaptığınızda da 6-7 yılı garantileyebiliyorsunuz.

      Ama bu yolların hiçbirisinde ülkeden çıkış yapılamıyor.
      Dediğinize katılıyorum. Çok uzun bir süre Türkiye yi gözden çıkarmak gerekiyor. 😒

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Ping PONG
      Ping PONG
    • RE: DV2025 Sohbet Odası

      @Ping-PONG, içinde söyledi: DV2025 Sohbet Odası

      @gtx295, içinde söyledi: DV2025 Sohbet Odası

      @Ping-PONG, içinde söyledi: DV2025 Sohbet Odası

      @gtx295, içinde söyledi: DV2025 Sohbet Odası

      @newbie97, içinde söyledi: DV2025 Sohbet Odası

      @gtx295 Dışarıya koyuyorlar koca koca hoparlörleri 😃

      Zaten şehirlerarası yolun hemen yanı, çevresinde tek tokiler var onlardan da ses çıkmıyor zaten. Bu arada şehrin bu kadar dışında olan düğün salonları bile 3-4 ay aralıksız her gün dolu, fiyatları 2 sene önce 200 kişilik yemeksiz 30 bin TL idi, bazen düşünüyorum memlekette ne para var diye. Kimi zaman öğlen ayrı akşam 12 ye kadar ayrı düğün yaparlar. Merak edip baktım geçen oranın arsasına vasfı tarla olarak gözüküyor yani kaçak yapı bir nevi.

      Napsak düğün salonu mu satın alsak 😁

      İnsanlarda para yok aslinda. Tabi olan var orasi ayni konu. geneli kredi bataginda malesef. Hal böyle olunca borç bataginda yaşiyorlar. Sonrasi malum geçimsizlik başliyor. Açikcasi bir insan ödiyemiyeceği borcun altina neden girer ki? Bakamiyacaksa zaten evlenmesin modundayim.

      Aga düğünden hiç anlamam yani fransizim malesef o konuda. kaç paraya bu iş hallederiz 😂

      Ben 23 kere düğün arabası kullandım. (Hep eş dost arkadaş)
      O arabanın içinde ve gelin odasında dönen muhabbetlerden midem bulandı.

      35 yaşında bekarim ve evlilik düşünmüyorum.
      Hele Türk kızıyla pehhhhhh.

      Anası dayısı danası kuzeni kardeşi bilmem nesi. 😂😂😂

      insan gerçekten sevdigi birisi ile evleniyor ise neden olmasin? Ben çok fazla takmam böyle şeyleri. Her ailenin içinde çürük elmalar var malesef bu hepsinin kötü oldugu anlamina gelmiyor diye düşünüyorum.
      Tabiki aile önemli ve evlendigin kizin tutumuda önemli. Her kiz ile kesinlikle evlenilmez. Ama her kiz da ayni değil kesinlikle. (bu tür kizlar bize düşmez orasi ayri) 😂

      İşte o cumle 99% çalışıyor. Diğerlerinin hükmü ortadan kalkıyor. 😂

      Bu arada ben bir erkek olarak değerlendirdiğim için kız dedim. Aynı şey kadin içinde geçerli olabilir.

      Bahsetmek istediğim nokta. Çiftlerin dışında iğreti bir akraba sarmalı var. O yüzden Türk kızıyla pehhhh dedim. Yani Türk kültüründe pehhhhh demek o aslında 😂

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Ping PONG
      Ping PONG
    • RE: DV2025 Sohbet Odası

      @gtx295, içinde söyledi: DV2025 Sohbet Odası

      @Ping-PONG, içinde söyledi: DV2025 Sohbet Odası

      @gtx295, içinde söyledi: DV2025 Sohbet Odası

      @newbie97, içinde söyledi: DV2025 Sohbet Odası

      @gtx295 Dışarıya koyuyorlar koca koca hoparlörleri 😃

      Zaten şehirlerarası yolun hemen yanı, çevresinde tek tokiler var onlardan da ses çıkmıyor zaten. Bu arada şehrin bu kadar dışında olan düğün salonları bile 3-4 ay aralıksız her gün dolu, fiyatları 2 sene önce 200 kişilik yemeksiz 30 bin TL idi, bazen düşünüyorum memlekette ne para var diye. Kimi zaman öğlen ayrı akşam 12 ye kadar ayrı düğün yaparlar. Merak edip baktım geçen oranın arsasına vasfı tarla olarak gözüküyor yani kaçak yapı bir nevi.

      Napsak düğün salonu mu satın alsak 😁

      İnsanlarda para yok aslinda. Tabi olan var orasi ayni konu. geneli kredi bataginda malesef. Hal böyle olunca borç bataginda yaşiyorlar. Sonrasi malum geçimsizlik başliyor. Açikcasi bir insan ödiyemiyeceği borcun altina neden girer ki? Bakamiyacaksa zaten evlenmesin modundayim.

      Aga düğünden hiç anlamam yani fransizim malesef o konuda. kaç paraya bu iş hallederiz 😂

      Ben 23 kere düğün arabası kullandım. (Hep eş dost arkadaş)
      O arabanın içinde ve gelin odasında dönen muhabbetlerden midem bulandı.

      35 yaşında bekarim ve evlilik düşünmüyorum.
      Hele Türk kızıyla pehhhhhh.

      Anası dayısı danası kuzeni kardeşi bilmem nesi. 😂😂😂

      insan gerçekten sevdigi birisi ile evleniyor ise neden olmasin? Ben çok fazla takmam böyle şeyleri. Her ailenin içinde çürük elmalar var malesef bu hepsinin kötü oldugu anlamina gelmiyor diye düşünüyorum.
      Tabiki aile önemli ve evlendigin kizin tutumuda önemli. Her kiz ile kesinlikle evlenilmez. Ama her kiz da ayni değil kesinlikle. (bu tür kizlar bize düşmez orasi ayri) 😂

      İşte o cumle 99% çalışıyor. Diğerlerinin hükmü ortadan kalkıyor. 😂

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Ping PONG
      Ping PONG
    • RE: DV2025 Sohbet Odası

      @gtx295, içinde söyledi: DV2025 Sohbet Odası

      @newbie97, içinde söyledi: DV2025 Sohbet Odası

      @gtx295 Dışarıya koyuyorlar koca koca hoparlörleri 😃

      Zaten şehirlerarası yolun hemen yanı, çevresinde tek tokiler var onlardan da ses çıkmıyor zaten. Bu arada şehrin bu kadar dışında olan düğün salonları bile 3-4 ay aralıksız her gün dolu, fiyatları 2 sene önce 200 kişilik yemeksiz 30 bin TL idi, bazen düşünüyorum memlekette ne para var diye. Kimi zaman öğlen ayrı akşam 12 ye kadar ayrı düğün yaparlar. Merak edip baktım geçen oranın arsasına vasfı tarla olarak gözüküyor yani kaçak yapı bir nevi.

      Napsak düğün salonu mu satın alsak 😁

      İnsanlarda para yok aslinda. Tabi olan var orasi ayni konu. geneli kredi bataginda malesef. Hal böyle olunca borç bataginda yaşiyorlar. Sonrasi malum geçimsizlik başliyor. Açikcasi bir insan ödiyemiyeceği borcun altina neden girer ki? Bakamiyacaksa zaten evlenmesin modundayim.

      Aga düğünden hiç anlamam yani fransizim malesef o konuda. kaç paraya bu iş hallederiz 😂

      Ben 23 kere düğün arabası kullandım. (Hep eş dost arkadaş)
      O arabanın içinde ve gelin odasında dönen muhabbetlerden midem bulandı.

      35 yaşında bekarim ve evlilik düşünmüyorum.
      Hele Türk kızıyla pehhhhhh.

      Anası dayısı danası kuzeni kardeşi bilmem nesi. 😂😂😂

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Ping PONG
      Ping PONG
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 170
    • 171
    • 1 / 171