• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. onur12
    3. İleti
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    O
    • Profil
    • Takip Edilenler 0
    • Takipçiler 0
    • Konu 0
    • İleti 86
    • En İyi 13
    • Tartışmalı 5
    • Gruplar 0

    onur12 tarafından gönderilen iletiler

    • RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) Aşamaları

      Haziran ayına da girdik hala bir gelişme yok pausedan beklemeye devam

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      O
      onur12
    • RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) Aşamaları

      Yasaklar kalktığı zaman pasaportumuzu posta yolu ile abd konsolosguna yolladiktan sonra ki süreç nasıl oluyor onlar vize basıp abdde ki kalacağımız adrese mi gönderiyorlar

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      O
      onur12
    • RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) Aşamaları

      @ekoko1 evet ayni sekil de 221g yüzünden öyle yazıyor

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      O
      onur12
    • RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) Aşamaları

      @Rutkay evet aynen bu şekilde yazıyor umarım hepimizin vizesi onaylanir

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      O
      onur12
    • RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) Aşamaları

      @ekoko1 cok da önemli değil 221g süreci yüzünden vize veremedikleri ve imza var

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      O
      onur12
    • RE: DV2026 Mülakat Deneyimleri

      29 Nisan Çarşamba Ankara mulakat deneyimim

      Ungalar da ki raporumu almak için mulakat gününden 4 gün öncesinde gitmiştim bir sorun olursa vaktim olsun diye zaten ankarada yaşadığım için sorun yoktu yerini biliyordum daha önceden önünden defalarca geçip acaba buraya neden geliyorlar diye soruyordum kendime iceri girdikten sonra benden istenilen evrak
      Pasaport
      Asi kagidim sadece tetanoz asım vardı hepsini e nabiz çıktısı aldım
      45 dolar gibi bir ücret verdim
      Başka bir belge istenmedi asilarimi olup röntgen çekilip kan verdim idrar tahlili olmadı toplam da 20bin tl gibi bir ücret çıktı tek kişi için ertesi gün sonuçlarımı aldım bir sorun yoktu

      29 NISAN CARSAMBA MULAKAT GUNU
      Evet bugün mulakat günüm de randevum 8.30 idi saat 8 de içeriye alındık gerekli on asamalardan sonra sıramı bekledim benden önce belgelerinde arşiv kayıtlı adlı sicil belgesi alamayan bir çift vardı umarım tekrar halletmislerdir buna dikkat edin bir de tarihleri güncel olsun bir kişinin aldığı belgelerin tarihi 1 yıl geriden gidiyordu orada cikti alabilirsiniz e devletten ama iki asamali dogrulama varsa olmuyor telefonunz yaninzda olmadigi icin neyse sıra bana geldigin de benden istenilen belgeler

      Pasaport (ds 260 formun da pasaportumu eklememe rağmen orada çıkmadı kalacağım adresi de yazmıştım o da yoktu oysaki dosyami açtırıp onları eklemiştim bir soru. Yoktu completed yazısı vardı hatta çıktısını aldığım tüm sayfalarda hepsi yazıyordu pasaportum ve kalacağım adres neyse ki orada kendisi ekledi ve bir sorun olmadı)

      Fotoğraf 2 adet 5×5
      Arşiv kayıtlı adlı sicil
      Askerlik belgesi (bu belgeyi isterken bana neden gitmedin gibi sert bir soru geldi nasıl tecil aldin diyerek bir kez erteleme hakkım olduğunu söyledim masayı terk edip başkalarına sordu ama bir şey demedi sonrasında sordum bir sorun mu var diye sorun olmadığını söyledi )
      Vukuatli nufus kayit örneği
      Banka hesap dökümü sadece doviz hesabımı verdim sirküleri almadı
      Diploma ve kopyası
      Ustraveldocs belgesi
      Başka bir belge istemedi sonra konsolos ile görüşmek için tekrar sırada bekledim
      Sıra bana geldiğinde Türkçesi iyi olan bir hanımefendi ile görüştüm yemin ettikten parmak okuttuktsn sonra bana hong kongda mi yaşıyorsunuz çifte vatandaşlığını var mı diye sordu hayır dosyami taşımıstim tekrar ankaraya transfer ettiğimi söyledi nerede kalacağımı ve ne is yapacağımı sordu ingizlizce biliyormusunz dedi biraz konuştuktan sonra bugün için vize veremiyorum 221g kağıdını verdi pause kalkınca mail ile bize ulaşın dedi mail de ne yazacağım diye sorunca çevirmen geldi ona söyledi o da bana söyledi teşekkür edip ayrıldım çıktığım da saat 10 olmuş stresten zamanı tahmin edememiştim bu süreci de atlattık umarım herkes en kısa zaman da vizesine kavuşur
      Not dv dışında öğrenci ya da turist vizelerin çoğuna Red veriyorlardı

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      O
      onur12
    • RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) Aşamaları

      221g kagidi ile çıktım çok ilginç sekil de orada önceden dosyami taşıdığım için hong Kong da mi yaşıyorsunuz ya da çifte vatandaşlıginiz mi var soruları ile karşılaştım bir de pasaportumu ve adresimi eklememe rağmen orada gozukmedi dosyami actirmistim ekledim kapatmıştım hatta ds 260 formunda ki tüm sayfaların çıktısını da vardı ora da bilgilerim vardı anlamadığım şekilde ama bir sorun çıkmadı mulakat deneyimlerinde detaylı anlatacagim

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      O
      onur12
    • RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) Aşamaları

      @gucarslan ilk başta hong Kong da mülakata gireceğim için aklımda hep öyle kalmış ingizlice ya da çevirisi kusura bakmayın yanlış anladım

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      O
      onur12
    • RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) Aşamaları

      @gucarslan görevliye söylemiştim ama duymamış galiba tekrardan gideceğim

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      O
      onur12
    • RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) Aşamaları

      banka hesap 6 aylık hesap ozeti imza sirküleri ingilizce mi olacak ben turkce cıkarttım bır sorun olur mu

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      O
      onur12
    • RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) Aşamaları

      @tumra teşekkür ederim adlı sicil kaydını tekrar çıktısını alacağım evet öneriniz için de teşekkür ederimm

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      O
      onur12
    • RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) Aşamaları

      Mülakata ankarada giercegim belgelerim su sekil de hazırlardım
      Dogum sertıfıkası formul A Kendım ııcn tek gırecegım mulakata
      Adli sicil kaydı turkce abd konsolosguna
      askerlik durum belgesi turkce teciiliyim zaten
      Document Delivery Registration =ustraveldocs
      dıploma orıjınal ve kopyası
      saglık raporum
      2 adet 5x5 fotografım
      banka hesap dokumu ımza sırkulerı ıle
      benım hazırladıgım belgeler bunlar maıl de yazanları yaptım eksık ya da baska bır sey var mı acaba üniversite trasncrpiti gibi biraz garanticiyim o yuzden yazdım kusuura bakmayın

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      O
      onur12
    • RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) Aşamaları

      @Serapp bu kez tamam 🙂 belgenın nereye verilecegi abd konsolslugu yazmam yeterlidir herhalde

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      O
      onur12
    • RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) Aşamaları

      @Serapp duzenlendı ankara da girecegim

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      O
      onur12
    • RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) Aşamaları

      adli sıcil kaydı alırken kurum turunu yabancı ulke tercumeli mi olarak sececgız

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      O
      onur12
    • RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) Aşamaları

      @aysegul ankara unganlar sağlık için getirmeniz gereken belgeler kısmında yazıyor da

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      O
      onur12
    • RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) Aşamaları

      Ds 260 formu çıktısı pdf yaklaşık olarak 5 sayfa bu kadar detaylı bakıyorlar mi ben mi yanlış cikardim

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      O
      onur12
    • RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) Aşamaları

      @elbruz mecbur tekrar olacagım galiba bir sürü aşı ,aşı kartımda yok maalesf

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      O
      onur12
    • RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) Aşamaları

      3 ay önce tetanoz aşımı oldum direkt orada e nabizdan göstersem olmaz mı acaba yarın unganlara gideceğim illa ki bir doktora imzalatmam gerekir mi sayfa çıktısı alıp

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      O
      onur12
    • RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) Aşamaları

      Olmamız gereken asilardan sadece tetenoz aşım güncel var orada ki tüm aşıları mi oluyoruz tek gün de kızamık çocukken geçirdim ama aşım yok mesela

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      O
      onur12
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 1 / 5