• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. newbie97
    3. Tartışmalı
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    • Profil
    • Takip Edilenler 0
    • Takipçiler 3
    • Konu 0
    • İleti 2062
    • En İyi 951
    • Tartışmalı 14
    • Gruplar 1

    newbie97 tarafından gönderilen tartışmalı iletiler

    • RE: DV2026 Sohbet Odası

      @Atlantis00 Sizce göçmenlerin orada durma ihtimali var mı Kolombiya bile reddediyor bana kendi vatandaşımı gönderme kabul etmem uçağını hava sahama diye. Trump buna karşılık %50 vergi ile tehdit etti ama işe yarar mı sanmam çünkü tavrı net

      Dışarıdan böyle haberleri görmeniz normal fakat olayın iç yüzünü bilseniz buna inanmazsınız. Unicef in güney amerika ülkelerinde kampları var geçen göçmenleri ağırlayıp kayıt altına alıp ülkelerden yasal bir şekilde göçmen belgeleriyle göçmen olarak geçilmesini sağlıyorlar. Oralarda yapılan yardımlar çok büyük

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      newbie97
      newbie97
    • RE: DV2026 Sohbet Odası

      @EzgiLera Takip ettiğim bir grup var, 4 bin gibi bir ücrete bireysel gidip geçtiler. Geçerken baya güle oynaya geçtiler, gruplarında azeri aile de vardı çocuklarıyla şarkı söyleye söyleye geçtiler. 10 saat kampta kalıp çıktılar, bilet alıp bir eyalete gittiler ve 3 ü de sheltera kayıt oluşturdu shelterda bedavaya konaklıyorlar 3 öğün yemekte çıkıyor tabi yemekleri vasat. Ehliyetlerini çıkardılar 1000 dolara bir araba alıp doordash kiraladılar bazıları doordash yapıyor bazıları ise meydanlarda seyyar tezgah yapıyor günde 150-200 dolar arası gelir elde ediyorlar. Kayıtları parmak izleri vs çoktan bittiği için 6 aydan geriye saymaya başladılar 6 ayın sonunda ssn leri gelecek ve saatliği 30-40 dolara inşaat işi bulduklarını ve çalışacaklarını söylediler.

      Bu durumda 6 ay sadece sürünüp sonra ssn alıp istedikleri işte çalışabilecekler, kayıp neredeyse 6 ay gibi, tabi çalıştıkları için o 6 ayı da boş geçirmiyorlar. Bu gidenler 5 parasız gidenler, sıfırdan hayat kurmaya çalışanlar, tabi ceplerinde para olsaydı barınma işini çoktan hallederlerdi, ama parasız bir şekilde yine de 40 50 kişilik yerde kalıyorlar. Ayrıca çocuklu ailelere bireysel oda veriliyormuş bu durumda bekar gidenler şanssız.

      Aile üyesi vs vefat ettiğinde izin alınıp geri dönülebiliyor izin çıkarsa.

      Asla kaçak gitmeyi övmüyorum yanlış anlaşılmasın, bir yandan 20 bin verip 3 sene beklemek var öbür yandan 5 bin verip 6 aya ssn almak var. Aradaki kayıp 2,5 sene 15 bin dolar fark malesef

      Ayrıca eklemek isterim bende kaçak gitmeye karşıyım ayrıca güvensiz buluyordum, sonra baktım aileler bile gruplaşıp grup halinde gidiyorlar. Sınır harici bir tehlikenin olduğunu söyleyen olmadı malesef. İnsanlar baya baya bunu yapıyor, 50 yaşındaki teyzeler kocasını bırakıp iltica etmeye gidiyor. Hatta en son 2 tane genç kız vardı, onlar meksikaya bile kaçak girdiler ve polislere yakalanıp kendilerine gayet iyi davranıldığını ve korunduklarını söylediler. Tabi bunlar genel olarak, yoksa yanlış yerlere teslim olup 6 ay kampta kalan da var, çok kötü kişilerin ellerine düşen de var. Ama genel olarak paraya bakıldığını söylüyorlar. Hatta bazı gruplar meksikaya girişte pasaportun arasına 300 dolar koyup çok rahat geçiyorlar havalimanlarından. Bir sürü yol var hangisine denk gelineceği tabiki bilinemez

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      newbie97
      newbie97
    • RE: DV2026 Sohbet Odası

      Bizim ülkede 2 çeşit insan tipi var

      1- Çalışmak isteyen
      2- Para için çalışmak isteyen

      Bakıyorsun karı koca çalışıyor asgari ücretten 17 bin tl ye toplam 34 bin kazanıyor, 15 i kiraya gidiyor senelerce kıt kanaat zor geçiniyorlar.
      Sonra bir başka gence bakıyorsun 20 yaşında, kurye olmuş ayda 40 bin tl kazanıyor para biriktiriyor. Aslında tüm hikaye bundan ibaret.

      Bazı kargo firmalarında çalışmak memur olmaktan daha zor duruma geldi ayda bir fatura kesiyorlar 60 70 bin. Yani kısaca doğru yola yönelen kazanıyor, doğru yola yönelmeyen kasiyer oluyor, fabrika işçisi, tekstilci oluyor vs.

      Yani ne bileyim hostesler bile ayda 100 bin alıyor, 2 yıllık önlisans mezunular. Diyeceklerim bu kadar

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      newbie97
      newbie97
    • RE: DV2026 Sohbet Odası

      @metinbeci Ben araştırdığım kadarını söyleyim yüklediğiniz fotoğraf bile bir yüz tanıma sisteminden geçiyor, örneğin siz x ülkesinde terör mensubusunuz, ama bir şekilde başka bir ülkeden vatandaşlık aldınız ve gc ye başvurmaya hak kazandınız, başvurduğunuz zaman size çıkmıyor. Abd nin kendi datasında yüzünüz zaten mevcut bu yüz tanımaya takılıp zaten seçilemiyorsunuz. Güvenlik önlemi olarak bunu biliyorum belki bunun gibi bir sürü filtre vardır

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      newbie97
      newbie97
    • RE: DV2026 Sohbet Odası

      @T-C-Kubilay-Dikici Hiç okumadım geçmiş konuları valla 😁 Covid döneminde evet abd ye uçuşlar vs kapanmıştı.

      Örnek olması açısından şunu diyim, greencardlı değil ama k1 yani nişanlılık vizesine başvurup kabul alan insanlar vardı. Onlar da aynı durumu yaşadılar, vize basıldıktan sonra belirli gün sayısı içerisinde abd ye giriş yapmış olmaları gerekiyordu aksi takdirde vizeleri yanacaktı.

      Onlar kendi aralarında ve yabancı forumlarda gruplaşıp abd ye direk uçamadıkları için meksikaya uçtular ve karadan abd ye giriş yaparak hak ettikleri vizeyi aldılar. Aynısını gc için yapan oldu mu bilemiyorum ama havadan kapalı olduğu dönemde karadan girerek vizelerini aldı insanlar.

      Kararnameyi vs ilk defa sizden duydum, geçmişte ne oldu hiç bilmiyorum

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      newbie97
      newbie97
    • RE: DV2026 Sohbet Odası

      @T-C-Kubilay-Dikici Katılıyorum eb3 e o kadar başvuran oldu hala bekliyorlar... Cepte 20 bin dolar varsa 10 biniyle ülke dolaşılıp turiste başvurmak hem daha hızlı hemde kabul oranı daha yükselmiş olur böylece. Özellikle japonya gibi yerlerden mührünüz varsa b1b2 nin onaylanma derecesi de bir o kadar yükseliyor

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      newbie97
      newbie97
    • RE: DV2026 Sohbet Odası

      @rnc bu ülkede doğmanın en büyük avantajı uyanık olmak... Yabancılar cidden çok saf oluyor gerek abd liler gerek avrupa ülkeleri. Aşırı saflar kötülük görmedikleri için. Birde bizim memlekete bak herkes uyanık birbirini koparma derdinde

      Saf olmakta kötü bir şey değil tabi ama bizim ülkede olan çiftlik bank mevzusu abd de felan olsa herhalde 3 eyalet kapatırdı tosuncuk

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      newbie97
      newbie97
    • RE: DV2026 Sohbet Odası

      @justozkan Süreç şöyle bir kısalsa başvurulur 1 seneye inse ama tıkalı malesef hala. Trump gelince açılırsa ben bile başvurabilirim. Birde şöyle düşünmek lazım ona 20 bin verip 3 yıl bekleyeceğine 6 bine malum yoldan hemen gidenler varken bilemiyorum mantıksız gibi

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      newbie97
      newbie97
    • RE: DV2024 Sohbet Odası

      @erenotti Aa öyle miydi ben onu sanıyorum ki 44197 kişi vize aldı asıl talihli sayısı 21431. Yani parantezin içini asıl talihli toplamı eş çocuk toplamı sanıyordum eğet dediğiniz gibiyse daha yarıya gelinmemiş bile

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      newbie97
      newbie97
    • RE: DV2025 Sohbet Odası

      @gtx295 Güzel hype yapar ama ondan sonra çöker bence

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      newbie97
      newbie97
    • RE: DV2025 Sohbet Odası

      @Revolter Valla hocam benim google a bakıp yazdığım site bu, verilerde bu, pandemide azaldı mı azaldı, türlü türlü site var ben gördüğümü savunuyorum doğru veya yanlış farketmez buraya ne biliyorsam onu yazarım. Her yazdığıma da bak bu öyle değil şöyledir diye ekleme yapan birinde art niyet ararım birkaç seferden sonra. Anlıyorum yanlış sitelere bakmış olabilirim daha detaylı bakmamış olabilirim ama bu

      Artık rahatsızlık duymaya başladım dosya taşıcam diyorum yok olmaz diyor, cn 59999 olsa da giderim diyorum yok olmaz diyor, şöyle yaparım olmaz böyle yaparım olmaz, hayal kuruluyor burada ona da yok olmaz. Sohbete giriyoruz buraya herkes gördüğünü paylaşıyor adı üstünde sohbet odası herkes doğruyu yazacak diye bir şey yok

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      newbie97
      newbie97
    • RE: DV2025 Sohbet Odası

      @Emre-Kurtulmuş Teşekkürler hocam tabiki haklıyım ne demek

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      newbie97
      newbie97
    • RE: DV2025 Sohbet Odası

      @Ping-PONG Şaşırmadım karadenizli olduğunuza, olayı 69 olarak değerlendirmek ne demek açar mısınız biraz malum ben mesela o mesajı cinsel laf sokma olarak tanımladım, yanılıyorsam lütfen düzeltin

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      newbie97
      newbie97
    • RE: DV2025 Sohbet Odası

      @gtx295 Valla hocam her şey beklenir garip garip tipler var. Bir adam var 55 yaşında kızı 28 yaşında gidiyor filipinlerden kızının yaşından küçük kadın felan buluyordu onunla yapamadı sonra gitti kendi ülkesinden yine kızından küçük bir kadın buldu. Havasından mıdır suyundan mıdır bilmem herhalde 2 tarafın felan da gözleri bozuk başka ihtimal pek veremiyorum

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      newbie97
      newbie97
    • 1 / 1