@Ekto-Oktan YouTube da kseniya international diye bir kanal var (ücretsiz) hanımefendi çok güzel açıklayıp tek tek ayrıntılarıyla anlatıyor. biz bütün formu kendisinin videolarından yardım alarak doldurmuştuk. tavsiye ederim 
Sorduğunuz bu son soru için ise eğer siz (beneficiary) isminiz roman alfabeleri (ABCDEFGHIKLMNOPQRSTVX) ile yazılmıyorsa, açıklamada da dediği gibi kendi ana dilinizde yazıldığı gibi isminizin bulunduğu bir belge eklemeniz lazım. Benim ismim tamamen roman alfabesi olduğu icin boş bıraktım. Ama videolardan hatırladığım; Japonca,Çince Rusça ve benzeri apayrı alfabeler kullanan foreigners icin sorun oluyordu bu kısım en çok.