@emkey hocam hayirli olsun. Eb2 olarak i140 onaylandiktan 1 yil sonra dosya nvc ye aktarilmis ama eb1 olarak i140 onaylandiktan 1 hafta sonra dosya nvc ye gelmis, iki basvurunuzda PP. eb2 current olsa bile nvc islem sureleri eb1 e gore cok daha gec anladigim kadariyla o zaman. Tekrar tebrikler
machinist01 tarafından gönderilen iletiler
-
RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
-
RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@leony3553 belli yas altindaki cocuklarin gelmesi mecbur degil diye biliyorum ama kac yas hatirlamiyorum. Esiniz mulakata katilmali
-
RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@vedat-Halitoğlu hocam yazdiginiz tarihler Priority Date : 26 Ağustos 2024, Date Approved : 09 Eylül 2024. O halde siz eylul 2024te i-140 onayindan beri hic islem yapmadan bekliyorsunuz anladigim. Bu kadar uzun sure hic islem yapilmamasi riskli gibi sanki, tarihlerinizi yanlis yorumlamiyorsam
-
RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@vedat-Halitoğlu hocam mulakattan sonra 6 ay icinde ilk girisi yapmak zorundasiniz ama ilk giriste gecerli bir saglik muayenesi de gerektiginden muayene tarihi+6 ay gibi dusunun maksimum sureyi. Ds260 formunu her aile bireyi icin tek tek dolduruyorsunuz, bu bireyler arasinda 3-4 ay sure birakabilirsiniz bence, boylelikle hem sistem surekli girmis hem de aktif kalmis olursunuz bence. Ayni mantikla civil dokumanlarida tek.seferde degil araya sure koyarak sureci tamamlarsaniz bu sureci epey uzatabilme imkani var bence. Ama tum bunlar benim fikrim, resmi bir delilim yok. Bana gore surec bu sekilde uzatilabiliyorsa, makul bir sure en azindan, vize onaylandiktan sonra gir cik yapmaktan daha az riskli diye dusunuyorum. Ayrica profilinizin imza kisminadaki tarihlerinizi guncel tutarsaniz diger arkadaslar icin de bilgilendirici olur
-
RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@vedat-Halitoğlu hocam oncelikle hayirli olsun onayiniz. Dosya nvc ye geldikten sonra bir sure beklenebilir ama nvc yillarca bekleyecek anlamina gelmiyor. 1 yil boyunca hic islem yapilmazsa dosya pasife dusuyor diye biliyorum.Yani harc yatirmak, ds260 doldurmak gibi islemler yapilinca pasife dusmuyordur ama ornegin ds260 doldurulduktan sonra o tarih itibariyle yeniden 1 yillik sure basliyor mu bilmiyorum. Daha net bilgisi olan paylasirsa veya siz avukat vb. yolla bu konuda bilgi edinirseniz paylasirsaniz sevinirim, bu konuyu bende merak ediyorum
-
RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@pinkpanther hocam halihazirda turist vizesi olupta eb2 basvurusu sureci devam ederken amerikaya girip cikanlari okumustum. Ama bence boyle bir niyetiniz varsa once turist vizesi isini halledin, cunku o vize gocmen olma potansiyelinizin oldugu anlasilinca reddedilir buyuk ihtimal, zaten ona basvururken baska basvurunuz var mi soruluyor, yanlis bilgi verseniz de olmaz. Bence turist vizesini garantileyip sonra eb2 vize surecini baslatirsaniz daha isbetli olur
-
RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@Fenerb2007 hocam arkadasim sadece edevlet ciktisini tercumesiyle kendisi ve esi icin gonderdi, cocuklar icin ayri bir belge koymadi, sorun yasamadan onay almisti
-
RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@Feridun-Boylu Bu uygulama cok iyi olmus, cok yeni gecildi oyleyse bu sisteme heralde
-
RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
Eb2 niw olup civil documents online olarak yukleyen var mi posta ile gondermek yerine?
Eb1a bu sekilde online yuklemis formdan takip ettigim kadariyla -
RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
Sayin hocalarim, dosyalarin posta ile degil de sistem uzerinden yuklenmesi sadece eb1a icin mi gecerli yoksa ayni zamanda eb2niw icin de gecerli mi acaba? Eb2niw olup da dosyayi online yukleyen var mi acaba?
Eger sistem online oluyorsa belki sari zarfta da online sisteme gecilir -
RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@Numan-Zafar arkadasim edevlet ciktisini gonderdi nufus kayitlarini, ayrica evlilik cuzdanini da gonderdi. Hepsinin ingilizce tercumesini de ekledi. Sorunsuz kabul edildi
-
RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
Merhaba. Sari zarf hangi asamada veriliyordu, Arkadasin vize gorusmesi olumlu gecti ve bugun ankaradan pasaportlari almaya gidecekler. Pasaport teslim edilen yerden mi veriliyor sari zarflar yoksa arkadasin mulakat gunu konsolosluktan mi almasi gerekiyordu.Unganlarda da bir evrak vermemisler sistemden konsolosluga bildiriyoruz demisler.
-
RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@Melek-Alan hocam sari zarf hangi asamada veriliyor. Arkadasin vize gorusmesi olumlu gecti ve bugun ankaradan pasaportlari almaya gidecekler. Pasaport teslim edilen yerden mi veriliyor sari zarflar yoksa arkadasin mulakat gunu konsolosluktan mi almasi gerekiyordu.Unganlarda da bir evrak vermemisler sistemden konsolosluga bildiriyoruz demisler.
-
RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@Melek-Alan hocam o siteye kayit olmak mi gerekiyor? Son zamanlarda takip edemedim forumu, bir arkadasa ocak ayina randevu verildi o yuzden soruyorum
-
RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@MACOFU-MACOFU yani phd yeterliligini basvuru kosulu olarak saglamaniz illaki orada akademisyenlik yapma gerekliligi getirmiyor ozaman bu gorevlinin sizin yanitiniza olumsuz bir cumle kurmamasi sebebiyle, ben biraz boyle anladim
yani mesela ben akademisyenim ama ayni zamanda muhendisim boyle bir soruya akademide degilde mihendislik sektorunde calismaya devam edecegim de diyebilirim heralde. Neyse daha benim daha i-140 onayim bile gelmedi 
-
RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@MACOFU-MACOFU tebrikler hayirli olsun, hangi kategoriden basvurmustunuz imzanizdan bulamadim
yani akademik bir gecmisiniz var diye mi gorustugunuz bir hocam var mi seklinde bir soru geldi diye dusundum. -
RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@Dvr-Clk hocam eb2 niw icin belgeler normal postayla gonderiliyor elektronik olarak yukleme yok
-
RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@mukavemeth hocam arkadas edevletten alip orjinali ve cevirisini yolladi sorunsuz gecti
-
RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@Hilal-2 hocam 2024 mart ayinda welcome letter gelmisti ve orada yazan case number ve invoice id number ile Ds260 online olarak dolduruluyor ve akabinde belgeler postaya veriliyor, arkadasta bugun DHL ile gonderdi evraklarini. Darisi bizim basimiza olsun insallah

-
RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@Hilal-2 Hocam arkadas 2023 agustos ayinda basvurmustu henuz current bile degil daha ama 2-3 ay icinde current da olur heralde. Bende 2024 eylulde i140 gonderdim hala bekliyorum ses yok