@aysegul Sürecin ilk basindan beri dogru,yapıcı ve tamamen şeffaf bilgiler vererek çoğu insana yardimci olan bir kullanıcının da bu şekilde üzüldüğünü/kırıldığını görmek benim açımdan da üzüntü verici....Aysegül Hanım bence yaptiginiz şeyi kendinizi kısıtlamadan devam etmenizi rica ederim...en ufak bir bilgi bile çok işimize yariyor....
koray2831 tarafından gönderilen iletiler
-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@Flight101 Eyvallah Hocam.....aşı konusunda bir dünya markasısın valla cok tesekkur ve tebrik ediyorum...:)
-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@aysegul 2 linktede ayni asi kartinin gorseli var (cocuk)....eger kabul görüyor ise bizler icin hic bir problem yok....Bu belgeyi doldurup kase+imza yeterli oluyorsa harika....
-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@aysegul Evet bunu okudum aysegul hanım ama en alttaki asi kartlari cocuk icin sanırım....baktiniz mi bilmiyorum ama Çocuk aşı kartı yaziyor.....
Bu arada @Flight101 e bu konuda cok tesekkurler harika detayli anlatmis... -
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Merhabalar...Antikor testi sonucu eksik olan asilarimizi burada yaptirirken yapılan asılar e-nabız sisteminde gorunuyor fakat onlari download edebilecegimiz .pdf formati tarzı bir secenek yok malesef....Saglık ocagında da yok....Asi kartını nasıl olusturuyoruz?
-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Arkadaslar , excel listemizde Ekim ayina Hongkong ve Bangkok tan randevu alan arkadaslara da randevu iptal maili gitmis mi?
-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@aysegul Aynen...bu sene neden böyle oldu bilmiyorum ama dediginiz gibi genelde ilk bulten ile acıklanıyordu...bakalım 2-3 haftaya yeni bülten acıklanır muhtemelen
-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Arkadaslar ülke bazında talihli sayıları açıklanmadi degil mi? 2.bulten de belki....
-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@aysegul Bende aynen böyle düşünüyorum.....o zaman excel i bu bilgiye dayanarak doldurmak saglıklı mı sizce?
-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Excel formunu dolduran arkadaslar 2nl maili mi almislar yoksa KCC den gelen şu tarihte randevunuz oluşturulmuştur mailine istinaden mi excel'i dolduruyorlar?
-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@aysegul @betülkya tabii bu sadece forum da olan ve bildiklerimiz....muhtemelen daha bir sürü forum da olmayan kazananlara da randevular verilmistir....ben de muhtemelen Ekim icin ankaradan daha mail gelecegini sanmiyorum ,gelseydi Cuma gelirdi....
-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Bülteni amerika saatine göre bekliyorduk....maili de ayni saat dilimine göre mi yoksa bagli bulundugumuz konsolosluk saat dilimine göre mi beklemeliyiz? Böyle böyle akıl saglıgımızı yitirmeyelim de bu süreçte:)
-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@rainwhenidie Pazar aksami da mail geldi yani....hayirli olsun....
-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@cttl Cok tesekkurler....harf siralamasina göre düsünmemein sebebi Cuma sadece Ankara ve Bukres ten randevu mailleri geldi...ki bukresten randevu alan CN3XXX...benim CN2XXX olamama ragmen mail gelmedi o yuzden oyle dusundum....bakalım bugun Bangkok vs olursa heralde bize de haftaici sıra gelir diye dusunuyorum...Dediginiz gibi schengen imiz vardi ve dedik ki beklemeyelim Viyana'ya tasiyalım...Bakalım kısmet....
-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@deebee Günaydin...Ben yanılıyor olabilirim ama Cuma gunu sadece Ankara ve Bukres konsolosluklarından mail geldi...Bukres ten mail gelen kisi CN 3XXX....benim CN2XXX ama Viyana....bakalım bu hafta ici gelirse harf sirasina gore gonderiliyor gibi dusunecegim...
-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@betülkya Bence 500'e kadar CN lere randevu dagitildi....Gecen sene de 650 idi mesela....
-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Arkadaslar,bildigim kadari ile konsolosluk ozelinde harf siralamasi ile ilerliyorlar....Ankara(A harfi) randevulari dagitti misal...Viyana en son sıra gelicek gibi....haftaya Cuma gününe kadar bütün konsolosluklardan randevu mailleri gelir....heee kaç numaraya kadar ilk randevulari dagiticaklar onu da dagitilan talihliler sayesinde ögrenecegiz.....Misal henuz CN si 500-1000 arasi olan kimsenin ankaradan randevu aldigini duymadiysak demek ki Ekimde CN 500 e kadar olan numaralara randevu dagitildi....
-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@nsercan Anladim süper o zaman simdiden gidip sadece antikor testini yaptirip eksik aşılarımız icin fiyat alabiliriz mesela degil mi?
-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@Serapp Süper o zaman toparlarsak herhangi bir özel hastaneye de gidip antikor testi yaptiriyoruz....oradan çıkacak sonuca göre eksik aşılarımızı yaptiriyoruz....sonra bu belgeler ile aile hekimine gidip imzalı ve kaşeli aşı kartı oluşturuyoruz değil mi? Eksik birsey varmı bu yazdıklarımda ?
Birde bunlari yapmak icin randevu verilmesini beklemek mi gerekiyor yoksa şimdiden de yaptirabilirmiyiz?