@vglbyz Teşekkür ederim. Bize söylenen,vergi ödeme zamanına geldiği için şirketin vergileri ödeyip güncel bilgilerini dosyaya eklemek istemişler sanırım.
kngslyr06 tarafından gönderilen iletiler
-
RE: EB-3C (EW) Other Workers Vizesi Aşamalarıİş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
-
RE: EB-3C (EW) Other Workers Vizesi Aşamalarıİş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@vglbyz Bu ay içerisinde yapılmasını bekliyoruz.
-
RE: EB-3C (EW) Other Workers Vizesi Aşamalarıİş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@Riethian Hayırlı olsun gözünüz aydın. Bu haberden sonra şimdi ben kararsız kaldım PP yapsam mı diye.
-
RE: Amerikan Kara, Deniz ve Hava Kuvvetlerine KatilmakAdalet ve Güvenlik içinde yayımlandı
@rezanclz bu öneri ilk orduya katılınca mı yoksa asıl göreve atandıktan sonra mı?
-
RE: Amerika'da ikinci el araba almakEhliyet ve Araba içinde yayımlandı
@MySea TR'ye gönderme konusunda güncel tecrübelerinizi çok merak ederiz.Burada da paylaşırsanız mutlu oluruz.Bende ileride Amry'e girdikten sonra (vatandaşlık aldıktan sonra) bir aracı TR'ye götürmeyi düşünüyorum,gittiğimde kullanacak aracım olsun diye.O yüzden güncel bilgileriniz çok değerli.
-
RE: Ucak Yolculugu ve Ucak BiletiYolculuk içinde yayımlandı
@ugur077 https://www.youtube.com/@Turkiyeden_Amerikaya
Afra hanım Tr'den kedi götürmüştü.Kendisine danışabilirsiniz. -
RE: EB-3C (EW) Other Workers Vizesi Aşamalarıİş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@Müberra-Dikici Merhabalar. Eğer sizde bu sürece başladıysanız rica etsem imzanıza ekler misin ?Hepimizin diğer arkadaşların süreçlerinden haberdar olması adına.
-
RE: Amerika'da ikinci el araba almakEhliyet ve Araba içinde yayımlandı
@aysegul @hasbelkader O yüzden bulamadım sanırım.
Iphone alınca kullanacağız o halde.Yinede teşekkürler. -
RE: Amerika'da ikinci el araba almakEhliyet ve Araba içinde yayımlandı
@hasbelkader Microsoft Copilot'tan bahsetmiyorsunuz değil mi? Link vs atma şansınız var mı?
-
RE: EB-3C (EW) Other Workers Vizesi Aşamalarıİş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@grounddreamer Siz TN Whatsapp grubunda değil misiniz? Avukat açıklama yapmıştı.Sanırım 17 kişinin onaylanmamış.Sebep ise EIN numarası doğrulanmamış görünüyormuş,o yüzden red gelmiş.Şirket aynı olduğu için şaşırdık ancak şirketin vergi numarası yüzünden red geldiği için ya sistemsel bir hata yada başka birşey var.Perm avukatı olumsuz bakmıyormuş konuya. EIN'i doğrulayan belgeleri tekrar gönderip itiraz edilecekmiş.Bu arada grupta değilseniz sizi dahil edelim.
-
RE: EB-3C (EW) Other Workers Vizesi Aşamalarıİş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@mesut1905 Yanlış mı yazmşım. Düzeltelim hemen

-
RE: EB-3C (EW) Other Workers Vizesi Aşamalarıİş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@Hes08151718 Nerede gördünüz ? Ulaşılabiliyorsa buraya davet edelim.
-
RE: EB-3C (EW) Other Workers Vizesi Aşamalarıİş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@bysb Tebrikler. Sabır vizesine hoşgeldiniz.

-
RE: Amerikan Kara, Deniz ve Hava Kuvvetlerine KatilmakAdalet ve Güvenlik içinde yayımlandı
Arkadaşlar tüm eğitimleri tamamladıktan sonra göreve başlayınca bekar olanların kaldığı yer, kışlada koğuş usulü yerlerde mi kalıyorlar yoksa küçük özel oda gibi bir yerde mi yaşıyorlar?
Eğer ikinciyse odaya mini buzdolabı,ocak,tv gibi cihazlar koyabiliyor muyuz? -
RE: Amerikan Kara, Deniz ve Hava Kuvvetlerine KatilmakAdalet ve Güvenlik içinde yayımlandı
@tfnsylmz Tüm birliklerin/kuvvetlerin mi gönderme ihtimali var? Hiç göndermeyen var mı?
-
RE: EB-3C (EW) Other Workers Vizesi Aşamalarıİş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@ari-luli Hocam, @xkira7 arkadaş özellikle koyu ton kullanarak bizim tasarıdan yararlanabileceğimiz kısmı yazmış.
-
RE: EB-3C (EW) Other Workers Vizesi Aşamalarıİş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@Unlucky-0
İlk soruyu bende kendi aracı firmama sormuştum.Söylediklerine göre;
1-Prosedür gereği bakanlık tarafından belirleniyormuş ve çalışmaya başlanacağı zaman enflasyona göre maaş güncelleniyormuş.(bana söylenen bu)
2-(bu kendi yorumum)Şirketin tek şubesi olduğunu düşünmüyorum en azından kendi şirketimi araştırdığımda sadece Tennesse'de 6-7 tane şubesi vardı sanırım.Zaten kolay kolay kapanacağını düşünmüyorum.
Ancak daha ayrıntılı bilgisi olan varsa düzeltir veya eklerse sevinirim.
Yazdıklarım referans olmamakla birlikte kendi düşüncelerim

-
RE: EB-3C (EW) Other Workers Vizesi Aşamalarıİş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
Şöyle bir kanal önüme çıktı ilgisini çeken olursa diye paylaşmak istedim.