@finalhope Tesekkur ederim. Estagfurullah. Sizin de elinize saglik. Ne guzel simdi kendinize yeni bir hayat kuruyorsunuz orada. Size de tebrikler.
kemalede tarafından gönderilen iletiler
-
RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
-
RE: AOS (Adjustment of Status) ile Green Card almakTüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
EB1A temelli AOS basvurusu yapanlar varsa aranizda, onlara bilgi vermek isterim. Cunku boyle karsilastirmali hikayeler bu surecte benim cok isime yaradi. Benim yesil kart basvuru maceram dun gece itibariyle nihayete erdi. ABD icersinden yaptigim I-140 (EB1A) basvurusu, 2025 Mart'ta onaylandi, ona dayanan AOS ise dun gece! Mulakat talep edilmedi, Nisan'daki biyometrik randevusu sonrasi tek gelisme bu onay oldu. Kendi sureclerinde herkese kolayliklar ve basarilar dilerim.
@kemalede, içinde söyledi: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)
@kemalede dun gece USCIS'ten bildirim aldim: EB1A temelli AOS basvurum sonunda ONAYLANDI!
Surecim genel olarak soyle isledi: 2024 Mart ayinda kendi hazirladigim, biri EB2-NIW digeri EB1A temelli iki I-140 basvurusunu ABD icerisinden regular processing ile baslatmistim.
EB2-NIW, 5 ay sonra 2024 Agustos'unda onaylandi. Ancak PD guncel olmadigi icin o vakit hemen AOS'a devam edemedim bununla.
Ardindan 2025 Mart ayinda artik EB1A'in degerlendirilmesini beklemekten sikildim ve yeterince para biriktirdim diye premium processing talep ettim. Iki haftadan kisa surede onay geldi.
Ardindan hemen EB1A'e dayanan AOS basvurumu kendim hazirladim ve USCIS'e yolladim.
Bu durumda aslinda tum surecim yaklasik bir bucuk yil surmus oluyor, ancak eger premium processing'i baz alirsam, toplamda 5 ay icerisinde green card onaylanmis oldu.
Basvurulari ABD ya da TR icinden hali hazirda devam edenlere ve de yeni basvurmayi planlayan diger herkese kolayliklar ve basarilar dilerim.
-
RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@kemalede dun gece USCIS'ten bildirim aldim: EB1A temelli AOS basvurum sonunda ONAYLANDI!
Surecim genel olarak soyle isledi: 2024 Mart ayinda kendi hazirladigim, biri EB2-NIW digeri EB1A temelli iki I-140 basvurusunu ABD icerisinden regular processing ile baslatmistim.
EB2-NIW, 5 ay sonra 2024 Agustos'unda onaylandi. Ancak PD guncel olmadigi icin o vakit hemen AOS'a devam edemedim bununla.
Ardindan 2025 Mart ayinda artik EB1A'in degerlendirilmesini beklemekten sikildim ve yeterince para biriktirdim diye premium processing talep ettim. Iki haftadan kisa surede onay geldi.
Ardindan hemen EB1A'e dayanan AOS basvurumu kendim hazirladim ve USCIS'e yolladim.
Bu durumda aslinda tum surecim yaklasik bir bucuk yil surmus oluyor, ancak eger premium processing'i baz alirsam, toplamda 5 ay icerisinde green card onaylanmis oldu.
Basvurulari ABD ya da TR icinden hali hazirda devam edenlere ve de yeni basvurmayi planlayan diger herkese kolayliklar ve basarilar dilerim.
-
RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@mukavemeth selamlar. imzanızda gordugum kadarıyla sizin de benim gibi hem NIW hem EB1A onaylarınız var. Benim iki approval notice'te de A-number bilgim yazılı, ben ikisinde de aynı numara var sanıyordum, ama daha bugun farkettim ki, meger sadece son hane farklıymış! sizde aynı numaralar mı yazılı?
ben biraz endişelendim çünkü AOS sürecindeyim ve i485 formumda sadece bir A-number'ım var diye beyan etmiştim ve ilk i140 approval notice ile gelen numaramı girmiştim.
-
RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@mynewlife ben her 100-150 sayfa icin ayri bir fastener kullandim, sonra tum parcalari kilitli posede koydum. Zaten i140 form haricindeki tum sayfalara page number yazabilirsiniz. O yuzden parcalarin takibi kolay oluyor memurlara.
-
RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@begumm bu durum farki muhtemelen sizin myuscis hesabinizin USCIS tarafindan onaylanmadigindan dolayi olmaktadir. Eger I485 ya da EAD benzeri bir basvuruyu ABD icerisinden yaparsaniz, USCIS size "Account Acceptance Notice" ile birlikte bir "USCIS Account Access Code" gonderiyor. O kod ile birlikte ilgili basvurunuzu myuscis hesabiniza eklediginizde o hesap artik USCIS tarafindan size ait oldugu bilinen resmi bir hesaba donusuyor..
bu arada I140 basvurunuzu myuscis'e ekleyemezsiniz..
-
RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@maya koklu bir avukatlik sirketinden EB1A icin para iadeli temsil teklifi aldiysaniz zaten demek ki profiliniz EB1A almak icin yeterli. boyle guzel uzun pasajlar da yazabiliyorsunuz demek ki zaten avukatlara para yedirmeden kendiniz halledebilirsiniz bu isi.
oscar dan EB1A derslerini satin alin (200 dolar civari). iki haftada dosyanizi yazar ve avukata para vereceginize premium process ile dosyanizi gonderirsiniz, 2 haftaya olumlu sonucunuz gelir, hemen konsolosluk surecinizi baslatirsiniz o da 3 aya tamamlanir, sene sonuna kadar ABD ye girersiniz..
-
RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@Izmirli oscar’ın derslerini ya da sadece i485 e-book’unu satın almanızı tavsiye ederim. Eger olagandışı bir durumunuz yoksa (hapis cezası, ABD’de overstay..) avukata gerek yok. Uscis formlarinda her sey acik ve net zaten. Oscar’ın ornekleri elinizde olursa 2 saatte biter isiniz.. ceviri gerektiren belgelerinizi de kendiniz hazirlarsiniz, dolayisiyla cevirmenlere bile ihtiyaciniz yok, bos yere para hepsi.
-
RE: AOS (Adjustment of Status) ile Green Card almakTüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
@bernat herhangi bir guncelleme almaniz bir ayi bulabilir (ama muhtemelen 5-10 is gunu icerisinde sms ile receipt number gelir).
-
RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@mrkc I140 basvurularinizi myuscis'e ekleyemiyorsunuz maalesef.
@kemalede, içinde söyledi: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)
@machinist01 ben bunu USCIS ile iletisime gecip onlara sormustum. I-140 icin online access code yaratilamiyormus;
Thank you for your inquiry regarding a request for an Online Access Code (OAC) for your Form I-140, Immigrant Petition for Alien Worker. The I-140 is currently not supported in the USCIS online account, therefore we are unable to generate an Online Access Code (OAC) for your case. -
RE: Employment Based - mulakat randevu tarihleri - gerceklesenler ve tahminlerİş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@finalhope ben de tesekkur ederim, evet yolladim AOS paketimi ve artik bekliyorum. normalde ABD icinden yapilan EB temelli AOS basvurularinda mulakattan vazgeciyorlardi, direk karara baglaniyordu; ama bugunlerde yeni yonetimle birlikte bir cok basvuruyu mulakata cagiriyorlarmis. bakalim artik kismet. en iyi ihtimalle haziran icinde ya da artik USCIS ne zaman isterse bir haber alacagim.
DIY yaptigim icin ben de cok mutlu hissediyorum gercekten. zaten formlari doldurmak gercekten cok kolay, I140 mektubu da elinizde guvendiginiz bir CV varsa, avukatlara gore cok daha hizli ve iyi yazilabiliyor.
tekrardan tebrik ederim sizi.
-
RE: Employment Based - mulakat randevu tarihleri - gerceklesenler ve tahminlerİş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@finalhope harika haber. Gozunuz aydin, hayirli ugurlu olsun..
-
RE: AOS (Adjustment of Status) ile Green Card almakTüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
@Yuksel-Celik sahane haberler! tebrik ederim, hayirli ugurlu olsun!
-
RE: AOS (Adjustment of Status) ile Green Card almakTüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
@Yuksel-Celik bir sorum olacak size, receipt notice ile birlikte ya da sonrasinda, i485’i myuscis’e ekleyebilmek icin online access code da geliyor mu? Belki sonrasinda biometric randevusunu falan öne cekmek isteyebilirim online hesaptan (ya da bunu yapmak icin online hesap gercekten gerekli mi ki acaba?). Tesekkurler.
-
RE: AOS (Adjustment of Status) ile Green Card almakTüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
@Yuksel-Celik cok tesekkurler detayli aciklama icin. Bu durumda bence sizin kartlariniz da mart sonuna kadar tamamlanacaktir. Hatta greencard once sonuclanacagi icin muhtemelen EAD basvurulariniz degerlendirilmeyecek.
Bu arada benim receipt notice henuz gelmedi ama çek bugun bozdurulmuş, dun gece de sms ile receipt number geldi.
-
RE: AOS (Adjustment of Status) ile Green Card almakTüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
Selamlar. EB1A için onaylanmış I-140'e dayanan AOS basvurum (I485) dün USCIS'in Chicago ofisine vardı. Bugünlerde receipt notice'ler ne kadar sürede geliyor, tecrübe edeniniz oldu mu?
Ayrıca sizce biometric randevusu kaç hafta sonra olur tahmini? Çok teşekkürler.
-
RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@kemalede EB1A'e dayanan, tamamini kendi basima hazirladigim AOS basvurumu (I485) iki gun once USCIS'e fedex'ledim, bugun teslim edildi. Bakalim surec nasil ilerleyecek...
-
RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@finalhope cok tesekkur ederim!
AOS icin reddit ten gordugum kadariyla, EB1A ve NIW kategorileri genelde 3-5 ay arasinda ama bazen de 8-12 aya civarinda sonuclaniyor.. kismet artik -
RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@kemalede Guncelleme:
sonunda EB1A basvurum da bugun kabul aldi!

soyle ki: bu basvurunun neredeyse yil donumu geldi. casestatusext.com/cases sitesinden hep takip ediyordum basvuru blogumu. son 3 ayda benim blogum (yani 2024 mart ayinda gonderilmis I-140 basvurulari arasindan) sadece 3-4 basvuru ilerledi! degerlendirme suresi bu kadar uzayinca ben de 13 subatta premium processing talebinde bulundum. bunu eskiden yapmamistim, cunku hem masraf yapmak istemedim hem de nasilsa mevcut calisma vizemde daha sure var diye dusunuyordum ama yeni yonetimle birlikte gelen belirsizlikler can sikmaya basladi.
bir de sunu farkettim, gecen sene EB1 kategorisindeki vize kotasi agustos ayinda tuketilmisti. gerci ekimde sifirlaniyor tekrar ama bu da bir gecikme yasatiyor. o yuzden bu senenin yazina kadar greencard'im elime gecmis olsun istedim..
neyse uzun lafin kisasi, simdi EB1A basvurum kabul aldigi icin hemen ilgili evraklari ve formlari toplarlayip ABD icinden iki hafta icerisinde AOS (I-485) surecimi baslatacagim. Bunu da kendi basima yine avukatsiz yapmayi planliyorum.
-
RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@mutlu234 da
Abstractlar, posterler, oral sunumlar eger peer review'dan gecmedilerse onemsizler. gectilerse de kriterlerin ne kadar competitive oldugunu gostermeniz gerekebilir. yani peer-reviewed article kadar degerli degiller..
dernek uyeliklerinde sartlarin competitive olmasi gerekiyor. sirf para odediniz diye uye oldugunuz mesleki derneklerin onemi yok. sizi alanda iyi oldugunuz diye uye yapan dernek varsa ne ala.
kurslar ve sertifikalar para veren ya da basvuru yapan herkesi aliyorsa onemsiz. ama eger sizi bilmem kac basvuran arasindan ozellikle sectilerse ve bu kriterleri kanitlayabiliyorsaniz o ayri.
advisor olmak onemli bence. ama ozellikle master ve doktora danismanliklari. onun disinda alaninizda iyisiniz diye advisor olduysaniz ve bunu supervisor unuz mektubunda bahsettiyse, o zaman onemli olabilir. ya da ozel bir kriterden gectiyseniz ve okul size advisor sifati verdiyse onemli olur.
poster degerlendirmesi onemli olabilir ama bir makale hakemligi kadar degil.. ama eger sizi alaninizda cok iyisiniz diye hakemlige davet ettigini kanitlayabilirseniz ve/veya ilgili kongrenin cok onemli ve degerli bir kongre oldugunu ispatlarsaniz, o zaman degerli olabilir.
yayin ve kongre davetleri eger istirak etmediyseniz ve thank you epostasi ya da bir serfika gosteremiyorsaniz onemli degil. davet kendi basina degersiz.
Home - EB1greencard.info