Arkadaşlar selamlar bugün ki mülakat görüşmesinde çok şükür kazasız belasız atlayıp onayı aldık herkese çok teşekkür ederim herkes umarım vizesini alır
kayaomerrrr
@kayaomerrrr
kayaomerrrr tarafından gönderilen en iyi iletiler
-
RE: DV2025 Mülakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
-
RE: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Çok şükür aıs kaydımızı ve sağlık muahanesı randevumuzu aldık hakkımızda hayırlısı olsun ınsallah herkes kazasız belasız bu dönemi kapatır

-
RE: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Bugün maile dönüş aldım 24 ekımde mülakat oluşturmuşlar hakkımızda hayırlısı olsun

-
RE: DelawareDiğer Eyaletler içinde yayımlandı
@MySea teşekkür ederim bilgilendirme için,bir soru daha sormak istiyordum aşçılık işiyle uğraşıyorum Delaware de beachlerin daha yaygın olduğu ilçe neresi aşçılık için hangi ilçeyi tercih etmeliyim?
-
RE: Türkiye Dışındaki Ülkelerden Adli Sicil Kaydı AlmakTüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
@hsn-kartal evet 1 ay acemi birliği var 5 ay felan Kıbrıs’ta askerlik yaptım
-
RE: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
İyi dilekleriniz için teşekkür ederim hakkımızda hayırlısı olsun @emirhan1
-
RE: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Arkadaşlar merhabalar bir sorum olacaktı bilgi sahibi olan yardımcı olabilir mi?
Şu an Norveç’te çalışıyorum maaş bordro Norveçce Bunu İngilizceye çevirmeyi düşünüyorum yeminli tercüman yeterli olur mu yoksa noter Onaylı yapmam mı gerekiyor? -
RE: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Çok ılgımc benim sıralamam sızden daha düşük ve formu ılk dolduranlardanım bana 24 sıze 9 Ekim vermesı çok tuhaf hakkımızda hayırlısı olsun @erttas
-
RE: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Bana da ais maili gelmedi kendim ais kaydı oluşturdum oldu randevumu aldım mülakat saatimi de öğrendim @yasin34
-
RE: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@gucarslan yurt dışından alınan sicil kaydının geçerlilik süresi ne kadardır bilginiz var mı?
kayaomerrrr tarafından gönderilen son iletiler
-
RE: Los Angeles (California)California içinde yayımlandı
Los angelesta araba leasing contract kontratindan anlayan yardimci olucak Avukat ariyorum bilgisi olan yardımcı olabilir mi
-
RE: Amerika'da adres değişikliği yapmak USCIS (AR-11 form)Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
@ATS16 ikisinden de yaptım 1.10 dolar ödeme yaptım green cardım henüz ulaşmadı elime burda güncellediğim adrese gelir dimi problem yaratmaz
-
RE: Amerika'da adres değişikliği yapmak USCIS (AR-11 form)Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
Arkadaşlar merhabalar dün uscis sitesinden adres değişikliği yaptım bugünde sisteme girdiğim zaman adresim güncellenmiş olarak gözüküyor adres degısıklıgı için başka bir şey yapmama gerek varmı bilgi verebilir misiniz uscisde güncellemek yeterli olur mu
-
RE: CaliforniaCalifornia içinde yayımlandı
Arkadaşlar merhaba Los angelestayım 1 ay önce geldim Los angelesta ikametgah eden arkadaşlar varsa ulaşabilir mi arkadaş olmak amaçlı bilgi paylaşım amaçlı gurbet tek başına cekilmiyor teşekkür ederim
🥹 -
RE: Göçmen Vize ile ABD'ye ilk girişYolculuk içinde yayımlandı
Arkadaşlar merhabalar 1 ay önce giriş yaptım 2 hafta sonra ssn elime ulaştı green kartın gelmesini bekliyordum bugün bir posta geldi 17 aralıkta fotoğraf ve parmak izi için randevu vermişler bu konu hakkında bir bilgisi olam var mı ?
-
RE: Göçmen Vize ile ABD'ye ilk girişYolculuk içinde yayımlandı
Arkadaşlar ülkeye 15 gün önce giriş yaptim.
Ehliyet için I 94 formu talep ediyorlar form sayfasına girdiğim zaman bilgilerim doğru yazıyorum ama böyle bir kayıt bulunamamaktadir diyor bu konu hakkında bilgisi olan varmi napmam gerekiyor -
RE: amerika'da ücretsiz kütüphane ve kilise dil kurslarıİngilizce içinde yayımlandı
Merhabalar Los Angeles civarında ücretsiz dil okulları varmı bilgisi olan yardımcı olabilir mi
-
RE: Los Angeles (California)California içinde yayımlandı
Arkadaşlar merhabalar dört gün önce los Angeles’a giriş yaptım dil okuluna gitmeyi düşünüyorum birkaç dil okuluyla görüştüm 500 600 $ gibi bir fiyat verdiler internette araştırmalarıma göre Green kart Sahipleri kolejler ve belediyelerde makul ücretlere dil eğitimi alabiliyormuş daha önce Kolejlere ve belediye kurslarına giden oldu mu fiyatları hakkında bilgisi olan var mı yardımcı olursanız çok sevinirim
-
RE: CaliforniaCalifornia içinde yayımlandı
Arkadaşlar merhaba California da ücretsiz dil kursları hakkında bilgisi olan yardımcı olabilir mi
-
RE: USCIS Immigrant Fee Ödeme (ekran görüntüleriyle)Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
Arkadaşlar merhaba ödemeyi yaptım hesabımdan para çekildi ama Could not query receipt number data bu yazı hatası veriyor ne demek oluyor bu ? Bilen bilgi verebilir mi