• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. jesus 0
    3. İleti
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    • Profil
    • Takip Edilenler 1
    • Takipçiler 0
    • Konu 1
    • İleti 33
    • En İyi 7
    • Tartışmalı 0
    • Gruplar 0

    jesus 0 tarafından gönderilen iletiler

    • RE: Sayin Tecurbeli abilerimin genclere tavsiyeleri

      work permit EAD var abi

      Amerika Birleşik Devletleri'nde Yaşam içinde yayımlandı
      jesus 0
      jesus 0
    • RE: Sayin Tecurbeli abilerimin genclere tavsiyeleri

      @sadıkkurtoglu

      Hayir work permitim var sadece j1 ile geldim gelirken

      Amerika Birleşik Devletleri'nde Yaşam içinde yayımlandı
      jesus 0
      jesus 0
    • RE: Sayin Tecurbeli abilerimin genclere tavsiyeleri

      @serel

      Tesekkur ederim cevabiniz icin 🫡

      Amerika Birleşik Devletleri'nde Yaşam içinde yayımlandı
      jesus 0
      jesus 0
    • RE: Sayin Tecurbeli abilerimin genclere tavsiyeleri

      Bilmiyorum ya bu aralar kafam cok karisik ki suan nereye yonelmeliyim derken birazda yani sadece para kazan gerisi gelir zamanla mottosu dogru mu sizce

      • su aralar kafam arkadaşlarım olsun biraz takiliyim hem calisiyim tabiki bos bos gecmesin yabanci tabi

      -ne bikiyim gencleein olsugu yerlerde calisayim belki yakin arkadaslar wdinip eve cikariz ordan biraz biraz hem arkadaslarim sonra yoluma bakarim belki gibi sosyal olarak cok mu takiyorum belki buna odaklanarak hatami yapacagim boyle dusunursem acaba

      Ya biraz da yaz kampindan gelen tramva var belki ondan veya daha once cok sosyal arkadasim olmadi ve bi anda cok sosyal ortama girince ben 20 yilimi neden b@k etmisim gibi bir pismanlik mi geldi gibi dusunuyorum

      1.5 yilda aklimda sadece yazdan anilar var baska hicbir sey yok

      Bir yandan da buyuklerimden her zaman ogrenmeye calsiirm hata yapmadan hitmeye calsiiuorum cunku hata yaparak igreniyoruz evete ama bazi hatalar insana cok sey kaybetttiriyor dönülmez olabiliyor

      Ya suan piskolojok cokuk durumdayim acikcasi
      2024 bi m3 alsam hic bi mutluluk getirmez suan

      En buyuk hobim arabalar aslinda ama suan boyle hissediyorum

      Amerika Birleşik Devletleri'nde Yaşam içinde yayımlandı
      jesus 0
      jesus 0
    • RE: Sayin Tecurbeli abilerimin genclere tavsiyeleri

      Cevabiniz icin cok tesekkur ederim oncelikle

      Ingilzcem var

      Ve paterson civarjnda mecburi olarak kalmak zorundaydin cunku ne param vardi 1.5 yil oncesine kadar ne arkadasim tek arkadasim ordaydi ve bana biraz yardimci oldu ve orda turklerle yasamk zorunda kaldim biraz para birktirip araba aldim tabi bazi olaylar oldu dustuk kaziklandik battik bi sekilde yili tamamladik biraz da para biriktirdim cdl imi aldim
      Elimdeikler bunlar tasinmak istedim fakat tek basina olmuyor iste dedidingiz co living ler hakkinda keske bilgiye sahip olsaydim dusunebilirdim

      Amerika Birleşik Devletleri'nde Yaşam içinde yayımlandı
      jesus 0
      jesus 0
    • RE: Sayin Tecurbeli abilerimin genclere tavsiyeleri

      aslinda nihai amacim son zamanlarda para degilde kendimi gelistirebilmek olmali oldugunu dusunmeye basladim son zamanlarda.

      cunku para gelir ve bi anda beklenmmedik olayklarla gidebilir ama kendinize kattiginiz deger hep orda kalacaktir

      yani ne yapmalayim nasil yapmalayim tavsiye konusunda sadece amerika icin degilde genel olarak aslinda bir tavsiye istiyorum son 1.5 yilda tek basima burda oldugum icin cok zorlandim cunku ailemin beni hayata karsi hic bir sekilde hazirlamadigini farkettim. ve bir cok yonden eksik oldugumu gordum ve bunlar hayati cok daha zorlastirdi

      ama nihai olarak tabiki iyi bir insan olmak olmali belki de amac. bazi arkadaslarimda iyi bir insansa gitsin cami yapsin gibi bos ver sen parani kazan gerisi gelird ddiyor 🙂

      Amerika Birleşik Devletleri'nde Yaşam içinde yayımlandı
      jesus 0
      jesus 0
    • Sayin Tecurbeli abilerimin genclere tavsiyeleri

      Evet herkese merhabalar selamlar, herkes nasil umarim iyidir her sey yolundadir umarim dogru yere baslik atmisimdir admin abilerimden ozurdiliyorum yanlis yer ise ve imla yazimda yanlisim varsa affola lutfen 🙂

      Kisaca hikayemden bahsedeyim

      Ben amerikaya geleli 1.5 yil oldu ve nerye odaklanmaliyim ne yapmalyim hakkinda tecrubeli hayati gormus gecirmis insanlardan tavsiye almak istedim

      Ilk geldigimde summer campta calistim ve sonrasinda ivir zivir isler mall warehouse vesaire en son amazon da calisiyordum ve son olarak trendleri her turk gencinin yaptigi gibi tirciliga basladim hata mi degil mi bilemiyorum, en son community college a mi baslasam yoksa tira mi gitsem yoksa 6 aylik meslek kursalarina mi gitsem diye dusunurken en son buraya geldim

      Sizce ben ne yapmaliyim ne tarafa dogru yonlemeliyim

      Bazi arkadaslarimla tartistim ve iyi bir okula gitmezsen bir yere varamazsin gibi ozaman tirda para birkyir iyi bi universteye basla rutgers vs vs gibi

      Bazilari meslek kursuna git dedi 6 ay sonra 2 yil daha oku vs vs

      Ama benim son zamanlarda gencligimin getridigi bazi seylerde aklimi kurcaliyor genc yasta neye odaklanmak lazim Sizce

      Not: bu arada konum olarak nj de yasiyordum ve patersona yskin bir yerdi hergun orda sikismak ta icimi yiyip bitiryordu cunku hep turk arap ve amirikan kulturunu ogrenemiyordum ve ingilzcem gittikce geriliuordu ve orda yasamak beni biraz sikisik hissterimeye baslamisti ama tasinamiyordum da cunku arkadsism yok pek fazla baska eyalrte guzel bir yere tasinalim desem yok son care bari tira cikayim burda ysamaktansa dedim bi geldigimden beri turklerele bi evde 8/10 kisi yasamaktaydim en son ve artik katlanilmaz olmaya baslamsti ve boyle bir yola girdik

      Amerika Birleşik Devletleri'nde Yaşam içinde yayımlandı
      jesus 0
      jesus 0
    • RE: Amerika'da yaşayanların sosyal hayatı

      @knnrn bu nasil mumkun 6 bin tax odemek bizleri de aydinlatma imkaniniz var mi acaba ? 🙂

      Amerika Birleşik Devletleri'nde Yaşam içinde yayımlandı
      jesus 0
      jesus 0
    • RE: Uber ve Lyft Şoförlüğü

      @dxb_dxb gecinemeyecwk durumdaysaniz mecbur kullanin zaten acliktan olcek degislsiniz ya bunu bence anlayisla karsilayacaklardir

      Ulaşım içinde yayımlandı
      jesus 0
      jesus 0
    • RE: Bankacılık Sistemi ve Banka Hesap Çeşitleri

      @Emre-Kurtulmuş tesekkurler 🙏❤️

      Bankacılık içinde yayımlandı
      jesus 0
      jesus 0
    • RE: Bankacılık Sistemi ve Banka Hesap Çeşitleri

      Cevap yok galib@ 😄😔

      Bankacılık içinde yayımlandı
      jesus 0
      jesus 0
    • RE: Bankacılık Sistemi ve Banka Hesap Çeşitleri

      Benim bir sorum var ama yeni baslik mi acmaliyim bburdan mi sormaliyim bilemedim admin arkadadlar lutfen kizmayin 😬😃,

      Ben simdi soyle bir sey yapmak istiyorum ama bofa da boylr birsey yok yani nasil yapabilirim veya siz nasil yapiyorsunuz bir tavsiye almak istedim aslinda ben simdi finasal olarak biraz duzenli durmasi acisindan bankadaki parami bolumlere bolmek istiyorum internette biraz arastirdim fakat bunun olmasi biraz zor gibi arastirdigim kadariyla ne yapabilirim

      Ornek

       Ben haftalik veya iste iki haftalik maaasim yattiginda paramin %20 sini tak diyr bir koseye ayirmak istiyorum ki bunu vergi geldiginde odeyebileyim
      
       Belki %10 da investment olarak ayirabilirim
      
       Bir %5 da aylik yani acil beklenmedik durumlar icin ayrilmis bir para olsun
      
       Kira icin bir miktar, yemel icin bir miktar kalan da birikim hesabim olsun diyr ayatlamak istedim cunki daha sonra paranin hesabini yapamiyorum dogru duzugun nwye ne kadar harcsdim aylik masrafim ne hesaplamak zor oluyor cunku farkli kartlarla alisveris yapiyorum bazen
      

      Sizler nasil yapiyorsunuz acaba?

      Bir tavsiyeniz var mi?
      Tesekkurler.

      Bankacılık içinde yayımlandı
      jesus 0
      jesus 0
    • RE: Amerika'da sosyal çevre edinmek

      @emirgenco sosyal anksieyete varsa zor. Oluyor ya 😪 zordan kastim hic olmuyor kisaca 😄

      Amerika Birleşik Devletleri'nde Yaşam içinde yayımlandı
      jesus 0
      jesus 0
    • RE: ABD'ye Yeni Taşınmış Göçmenlerin İlk Aylardaki Deneyimleri

      Ya gercekten cok guzel ya insablarin burda hikayelerini paylasmalari ve herkesin bunu okuyup ayri bir ders cikarmasi, tecrubelerinden faydalanmasi gercekten forumu kuran crazycells heralde cok minnetrim teskkurler ve hikayesini paylasan herkes cok tesekkur ederim herkese yakinda bende paylasacagim benimkini ins

      Amerika Birleşik Devletleri'nde Yaşam içinde yayımlandı
      jesus 0
      jesus 0
    • RE: Meslek Kursları ve Sertifika Programları

      @Senay-Sirin summer camp te kalici calismak icin nasil bir yol izlenebilir bir yaz calistim ve severek yapacagim meslek bu gibi ama sizin de tecrubeniz var gibi biraz arastitma yapip birsey ustunde calisip basvurmak istiyorum ama rededilemkten korkuyorum acikcasi

      İş Alanları ve Meslekler içinde yayımlandı
      jesus 0
      jesus 0
    • RE: Pennsylvania

      Ben tasinmayi dusunuyodum oraya ama tavsiyr etmezmisiniz

      Diğer Eyaletler içinde yayımlandı
      jesus 0
      jesus 0
    • RE: Pennsylvania

      PA nin dogasi cok guzel diyirlar ve kiralar cok ucuz diye duydum yani nj ye gore ama diger eyaletlere gorde ucuz mus texas kadar nasil kiralar pahali, burda nj de mesela bi oda 700-900 dolar orda genis ve sana ait banyolu bi oda 500 vs diye gordum. Duydudm

      Diğer Eyaletler içinde yayımlandı
      jesus 0
      jesus 0
    • RE: Pennsylvania

      Evet bu manhunt pensilvanya ya mi ozel birsey veya yaygin bende yazin kampta calistim da orda da mesela bunun egtimini vermislerdi soyel. Yapin boyle yapin birsey olursa vs diye garip gercekten

      Diğer Eyaletler içinde yayımlandı
      jesus 0
      jesus 0
    • RE: Çocuklu aileler en çok hangi eyaleti tercih ediyor?

      @cevdet-uygur niye pittsburghi sevmediniz ya pittsburgh hem ucuz hemde insanlari sicakkanlidir

      Eyaletler içinde yayımlandı
      jesus 0
      jesus 0
    • RE: DV2024 Sohbet Odası

      @ayvalik10 6 mayıs tazıypr internette ama şu alay usülü gc yi 3 gün sonra kazanacam diyen arkadaşı görünce bir şüpheye düştüm

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      jesus 0
      jesus 0
    • 1
    • 2
    • 1 / 2