• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. It s thilda
    3. İleti
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    • Profil
    • Takip Edilenler 0
    • Takipçiler 1
    • Konu 1
    • İleti 37
    • En İyi 12
    • Tartışmalı 1
    • Gruplar 0

    It s thilda tarafından gönderilen iletiler

    • RE: F2A ve F2B Vize Süreçleri (Green Card sahiplerinin eş ve çocukları)

      @waterman hangi ofisten başvurduğumuz yasadigimiz eyalete gore mi değişiyor? ben california'da yaşıyorum ama avukatım Nebraska'da olsa oradan basvurabiliyor muyum mesela

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      It s thilda
      It s thilda
    • RE: F2A ve F2B Vize Süreçleri (Green Card sahiplerinin eş ve çocukları)

      Merhabalar f2a icin toplam sure halen 2.5-3 yıl mi? en son pandamı doneminde boyleydi bir degisiklik var mi acaba

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      It s thilda
      It s thilda
    • RE: [Arşiv] DV2021 Mulakat Deneyimleri

      @Sono ais kaydını ve unganları da eski pasaportumla yapmistim umarim sorun cıkmaz. Çok teşekkür ederim

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      It s thilda
      It s thilda
    • RE: [Arşiv] DV2021 Mulakat Deneyimleri

      @crazycells herhangi bir öngörü yok normalde herkes 2-3 haftada alırken benimki uzadı nedeni bilemiyorum. Ama yasal süreç 60 günmüş.

      Pasaportumun zamanında gelmeme ihtimalina karşın yeni pasaport çıkartsam mülakatta eskiyi gösteremeyecegim yine. 😞 napmaliyim? Elimde o pasaportun sayfa cıktıları var sadece

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      It s thilda
      It s thilda
    • RE: [Arşiv] DV2021 (2021 Green Card Lotosu) Asamalari

      Dvye Başvurdugu ve evrak onayı aldığı pasaportu kayıp olduğundan bu eski pasaportun sayfa çıktıları + yeni pasaport ile gidip vizede problem yaşayan var mi?

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      It s thilda
      It s thilda
    • RE: [Arşiv] DV2021 Mulakat Deneyimleri

      Herkese merhaba,
      Okulum erasmus staj programı dahilinde romanyaya gitmem gerekecekti ve 5 temmuzda romanya konsolosluğuna başvuruda bulunup pasaportumu teslim ettim. Bu arada 27 ağustosta amerikan konsolosluğunda dv görüşmem var. 1 ay geçmesine rağmen halen pasaportum gelmedi. Ben de konsolosluğu arayıp durumu öğrenmeye çalıştığımda pasaportumun şu an romanya emniyette (uzun dönem vizelerde romanyaya gidermiş pasaport bilmiyordum) olduğunu öğrendim. Bugün 6 ağustos, 24 ağustosta ise unganlarda randevum var. Benim pasaportum 23 ağustosa kadar gelmezse ne yapabilirim?

      Eski pasaportumun ilk sayfasını ve eski abd vize sayfasının çıktısını almıştım. Konsolosluğa yeni pasaportum ve eski pasaportun fotokopi sayfalarıyla gitsem bir şey olur mu?

      Yeni pasaport çıkartmam için eskisini götüremiyorum, kayboldu desem ve yeni pasaport istesem, bunun için de 2 haftam kaldı. Ya pasaportum bu hafta gelirse ondan da tedirginim ve kayboldu dediğim için eskiyi de iptal edecekler.

      Kafam çok karışık lütfen önerilerinizi bekliyorum.

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      It s thilda
      It s thilda
    • RE: DV2021 Bekleme Odası

      Merhaba, acaba mülakatta para gösterirken eksik para yerine bireysel emeklilik hesabımı da göstersem bir artısı olur mu? Gösteren var mi daha önceden acaba

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      It s thilda
      It s thilda
    • RE: [Arşiv] DV2021 (2021 Green Card Lotosu) Asamalari

      Merhabalar ds formunu 17 hazirandas doldurmustum sonra hata farkedip 30 Haziran'da açtırıp tekrar kapadim. Numaram 8400lerde. 8900 lere dahil mail gelmiş fakat bana gelmedi ne yapmaliyim? 😞

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      It s thilda
      It s thilda
    • RE: [Arşiv] DV2021 (2021 Green Card Lotosu) Asamalari

      @crazycells neden bilgi aktarmasını engellediniz bir şey mi var vs gibi bir soruya tabi tutulur muyum acaba mülakatta 😕

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      It s thilda
      It s thilda
    • RE: [Arşiv] DV2021 (2021 Green Card Lotosu) Asamalari

      @crazycells ama bu soru ssn ile ilgili bilgi paylaşımıyla ilgili yani, bilgilerimi kontrol etmenizi istemiyorum gibi bir anlam çıkmıyor mu hayır deyince

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      It s thilda
      It s thilda
    • RE: [Arşiv] DV2021 (2021 Green Card Lotosu) Asamalari

      Merhabalar, daha önceden j1 oldugum için elimde hali hazırda social security number bulunmakta ve yeni karta ihtiyacım yok.
      ds-260 formundaki en altta "

      Do you authorize disclosure of information from this form to the Department of Homeland Security, the Social Security Administration, and such other U.S. Government agencies as may be required for the purposes of assigning you a social security number (SSN) and issuing you a Social Security card and do you authorize the Social Security Administration to share your SSN with the Department of Homeland Security? "

      sorusunu düzgün okumadan hayır cevabını vermişim fakat evet mi demeliydim bilemedim ne yapmalıyım?

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      It s thilda
      It s thilda
    • RE: [Arşiv] DV2021 (2021 Green Card Lotosu) Asamalari

      Lise ve üniversiteyi türkçe yazmıstım formu tekrar açtırmam gerekir mi ?

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      It s thilda
      It s thilda
    • RE: [Arşiv] DV2021 (2021 Green Card Lotosu) Asamalari

      @Masda lise mezunuysaniz sıkıntı yok çünkü YA DA diyor

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      It s thilda
      It s thilda
    • RE: [Arşiv] DV2019 Mulakat Deneyimleri

      Merhabalar, yanlış yere soruyorsam çok özür dileyerek;

      Geçmiş senelerde mülakata giren arkadaşlar için
      Daha önce amerikada bulunduysanız artı olarak istenen belge vs var mı?

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      It s thilda
      It s thilda
    • RE: Florida şehirleri hakkında tavsiyeler..

      @MySea evet kesinlikle tatil yapılabilir güzel yer

      Florida içinde yayımlandı
      It s thilda
      It s thilda
    • RE: FAFSA ve Üniversite Eğitimi için diğer burs ve kredi olanakları

      Türkiye'de okulu bitirip orada denklik almak için gerekli kuruma başvurdugumda benden bazı dersleri almamı isteyecekler bu dersleri almak için üniversiteye başvurdugumda (denklik için muhtemelen az ders alacagim) da fafsadan yararlanma şansım var mı

      Önlisans ve Lisans Eğitimi içinde yayımlandı
      It s thilda
      It s thilda
    • RE: FAFSA ve Üniversite Eğitimi için diğer burs ve kredi olanakları

      @crazycells green carddan sonrasını bahsetmistim zaten teşekkürler

      Önlisans ve Lisans Eğitimi içinde yayımlandı
      It s thilda
      It s thilda
    • RE: FAFSA ve Üniversite Eğitimi için diğer burs ve kredi olanakları

      Fafsaya basvurmak public charge olayını etkiler mi?

      Önlisans ve Lisans Eğitimi içinde yayımlandı
      It s thilda
      It s thilda
    • RE: Florida şehirleri hakkında tavsiyeler..

      Yaklaşık 9 ay kadar miami beach tarafında yaşadım, gitmek isteyen olursa diye deneyimlerimi paylaşmak isterim

      Floridanin en pahalı şehirlerinden bir tanesi, bildiğiniz üzere asgari maaş 7-8 dolar civarı. Evler ise 2binden aşağı zor bulursunuz (hatta yok). Bunun yerine oda kiralanıp kalınabilir o da minımum 900-1000 dolar tutacaktır. Miami beach turistik yer para kasarım mantığı ile gitmeyin derim. Zira yılın yarısını başka yerde geçirmek zorunda kalabilirsiniz işsizlikten. Sezon aralıktan sonra açılıyor, mayısa kadar. Yani mayıs- aralık arası işsiz kalma ihtimaliniz yüksek.

      Ve kış mevsimi yaşanmıyor, hava sürekli 25-30 derece. Arada bir yağmur yağıyor o kAdar. 7/24 denize girebilirsiniz. sürekli yaz mevsimi

      Latin amerikalıların uğrak noktası olduğundan çok fazla İspanyolca konuşuluyor, uber sürücülerinin ingilizce bilmediği Hatta bazılarının tek kelime bile ingilizce konuşmadığını ve yabancılık da çekmediklerini görmem beni epey bir şaşırtmıştı. Zira ben ingilizce bilmeme rağmen amerikada (miamide) yabancılık çeken bendim onlar değil. Bu yüzden işe girerken ispanyolca bilme şartını arayan çokça iş yeri mevcut.

      Miami'de tahmin edebileceğinizden daha çok Türk yaşıyor. Sokakta yürürken sürekli Türkçe sesler duyup şaşırıyordum.
      Bir cadde üzerinde en az 4-5 tane Türk restoranı mevcut. Türk restaurantlarında (eğer çalışma izni yoksa birçok türkün başvurduğu ilk yerler olarak) çalışmanızı önermiyorum. Çok çalıştırıp az verme peşinde hepsi. Adam gibi para ödeyen hiçbir türk restoranı görmedim. Gurbette ... olayı tam olarak doğru ne yazık ki.

      Aralık ayında miami'ye özel olarak Art Basel haftası oluyor. Dünyanın herbir yerinden bir sürü insan geliyor bu sanat galerilerine. Oraya bir yere kapak atıp çalışırsanız güzel para kazanabilirsiniz (aralığın ilk haftası sadece 5-6 günlük) zira ben 6 gün için 700$ maaş + 700 dolar tip ile güzel para kazandığımı düşünüyorum florida gibi bir yerde.

      Onun dışında Flamingo towers dedikleri garip bir site mevcut miami beach'in merkezinde. Site inanılmaz güvenlikli, her yere parmak izi ile vs giriliyor. Güvenlikleri çok arttırmalarının sebebi geçmiş yıllarda fazlaca partileyip epey bir ölümün olmasıymış sitede. Sitede kaçak olup kalan, ya da misafir olarak kendini gösterip ikamet eden (oda kiralayıp) çok insan mevcut. Türklerin birçoğu da orada kalıyor.

      Miami'ye tatile gidilir, güzel de tatil yapılır. Eğer bir mesleğiniz yoksa ve kalifiye eleman değilseniz para biriktiremezsiniz. Belli aylarda da iş sıkıntısı çekebilirsiniz..

      sorusu olan varsa cevaplayabilirim

      Florida içinde yayımlandı
      It s thilda
      It s thilda
    • RE: Amerikan Vatandaşlarının Hibelerden Yararlanması

      Psikoloji bölümü için loan almak ne kadar mantıklı? Şu an by sayfadan okuduğum kadarıyla her bölüm için değmiyor

      Önlisans ve Lisans Eğitimi içinde yayımlandı
      It s thilda
      It s thilda
    • 1
    • 2
    • 1 / 2