• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. irem
    3. Konu
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    • Profil
    • Takip Edilenler 0
    • Takipçiler 6
    • Konu 3
    • İleti 4
    • En İyi 4
    • Tartışmalı 0
    • Gruplar 0

    irem tarafından oluşturulan başlıklar

    • irem

      Amerika'da Evlilik Yapmak (Evlilik islemleri)
      Devlet İşleri ve Bürokrasi • • irem

      73
      7
      Oy
      73
      İleti
      21384
      Bakış

      erenotti

      Herkese merhabalar, ben kendim doğru başlığa yazdığımı düşünüyorum ancak başlığa alakasız iletiler girilmiş.

      Amerika'da Amerikan vatandaşı ile yapılan evliliği Türk Konsolosluğu'na posta yolu ile bildiren hiç oldu mu? Eğer bu şekilde bir tecrübe yaşayanınız varsa herhangi bir problem oldu mu sormak istedim.
      İngilizce olan evraklara, marriage certificate, birth certificate, apostil ve tercümeye gerek olmadığı söyleniyor, doğru mudur?
      E-devlet'e ne kadar sürede yansıyor? Eş kendi soyadının değişmesini istemezse, olabiliyor mu, bilenler varsa yanıtlarsa sevinirim.

    • irem

      Amerika'da Evlilik Yapmak (Evlilik islemleri)
      Devlet İşleri ve Bürokrasi • • irem

      73
      7
      Oy
      73
      İleti
      21384
      Bakış

      erenotti

      Herkese merhabalar, ben kendim doğru başlığa yazdığımı düşünüyorum ancak başlığa alakasız iletiler girilmiş.

      Amerika'da Amerikan vatandaşı ile yapılan evliliği Türk Konsolosluğu'na posta yolu ile bildiren hiç oldu mu? Eğer bu şekilde bir tecrübe yaşayanınız varsa herhangi bir problem oldu mu sormak istedim.
      İngilizce olan evraklara, marriage certificate, birth certificate, apostil ve tercümeye gerek olmadığı söyleniyor, doğru mudur?
      E-devlet'e ne kadar sürede yansıyor? Eş kendi soyadının değişmesini istemezse, olabiliyor mu, bilenler varsa yanıtlarsa sevinirim.

    • irem

      Amerika'da Muhendis olarak calismak (Endustri Muhendisligi)
      Mühendislik ve Mimarlık • • irem

      42
      5
      Oy
      42
      İleti
      16409
      Bakış

      H

      @EzgiLera Merhaba,
      20 yıl deneyimli bir endüstri mühendisiyim. Ben bile ilk aşamada giriş seviye bile bir kurumsalda mühendislik işi fırsatı olsa girer çalışırım. Daha doğrusu şimdilik öyle düşünüyorum. Çalışma kültürüne adapte olmak, dil-aksan aşinalığı kazanmak için bu süreçten geçilmesi gerektiğini düşünüyorum. Ondan sonra süreç kendi halinde şekillenecektir zaman. Fırsat bir diğer fırsatın kapısını açar.

    • 1 / 1