• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. imerafera
    3. En İyi
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    • Profil
    • Takip Edilenler 0
    • Takipçiler 0
    • Konu 0
    • İleti 18
    • En İyi 10
    • Tartışmalı 0
    • Gruplar 0

    imerafera tarafından gönderilen en iyi iletiler

    • RE: DV2021 Bekleme Odası

      Gece rüyamda GC kazandım,hatta case numarası da 6 binlerdeydi. Normalde bu kadar beklentim olmazdı, takıntı yapmazdım, ama nedense (herhalde uyumadan önce foruma gelip son postları okumam sebebiyle herhalde) rüyama girmeyi başarmış. Çok büyük beklentim yok, rüya da olsa o heyecanı yaşadım :).Artık çıkmasa da gam yemem.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      imerafera
      imerafera
    • RE: DV2021 Bekleme Odası

      Aslında benim isteme sebeplerim çok mantıklı ama sadece benim özelimde mantıklı.Daha evvelinden 8 aylık bir çalışma sürecim olduğundan(W&T),ve çalıştığım firmanın GC çıkan eski çalışanlarına dört elle sarıldığını bildiğimden istiyorum.4 ayda 15k kadar bir birikim imkanı sunuyor(sezonluk iş olduğundan yaz sezonu çalışabiliyorsun,dilersen kış sezonu da çalışabilirsin tabi ama kazanç ve sosyal olanaklar çok kısıtlanıyor).Kira desen konaklama sağlıyorlar ve fatura vs hiçbirşey yok,aylık 50 dolar.

      Tabi bir de eşsiz doğası var.Yakıp kavursa da gram terletmeyen sıcağı,tertemiz havası ve akşam galaksiyi beyaz perdeye taşırcasına açık gökyüzü ve yıldızlar...

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      imerafera
      imerafera
    • RE: DV2021 Bekleme Odası

      @ibrahimasar Valla imkanları bilmiyorum ama NPS (National Park Service) adı altında polis gibi bir departman var,bu ulusal parklarda görev yapıyorlar,hep karizmatik hem doğa ile iç içe hem de nispeten daha sakin bir iş bana kalırsa.ama nps olmak ile polis olmak arasında bir zorluk farkı var mı bilmiyorum.Araştırabilirsiniz.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      imerafera
      imerafera
    • RE: DV2021 Bekleme Odası

      @ibrahimasar "Yeğenim boş işler gırin kart mırin kart hepsi fasa fiso inanma" deseydiniz ya hocam 😃

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      imerafera
      imerafera
    • RE: DV2020 bekleme odası

      @mutlukurt0534 En azindan cikmadigini biliyorsun, en azindan o cirkin yaziyi gordugunde hafifte olsa " biliydim bole olcagni" diyerek bir tebessum ederek huzura erdiniz.Darisi bakamayanlara :).

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      imerafera
      imerafera
    • RE: DV2021 Bekleme Odası

      @this-time89 Zaten sıranın çok yüksek çıkmasındansa, çıkmamasını tercih ederim. Burdaki çoğu insan da eminim benim gibi düşünüyordur. Bir çok kişinin işi gücü var, bazı süreçler hem psikolojik hem maddi olarak efor gerektiriyor. Ben kendi işimden taviz veremem malesef çok yüksek numaralı bir süreç için.Siz 25k demişsiniz ama ben en az 20k altına sevinrim.Çünkü süreç başlatmak ve süreci takip etmek sanırım benim yoğun iş tempomda zor olacaktır.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      imerafera
      imerafera
    • RE: DV2021 Bekleme Odası

      @ibrahimasar Hocam ilk gün ne de olsa bakamayağımdan, çok farketmez gibi. Geçen sene neydi öyle ya site çökmüştü ben 2 gün sonra öğrenebilmiştim. Asıl dünyadaki arafı yaşamıştım resmen :D.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      imerafera
      imerafera
    • RE: DV2020 bekleme odası

      Site gene gitti arkadas, fakat gelisme var,bu sefer soy isim yazmama izin verdi sistem ama guvenlik kodu yazdirmadi.
      Ciksa da artik sevinemeyecegim galiba 😃

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      imerafera
      imerafera
    • RE: DV2021 Bekleme Odası

      @Mustafa34 yanlış bilmiyorsam kaynakçı,berber,tesisatçı,marangoz,badanacı gibi daha çok el sanatı isteyen işler de çok kazanılıyor ABD'de. Tabi tam teşekküllü bir yazılımcı veya bütçe raporlama uzmanı gibi çok kalifiye işler kadar olmasa da TR deki gibi kazanç uçurumu olmuyor.

      Denklik konusunda bilgim yok ancak eminim ki youtube da bunun hakkında içerik vardır.Eğer çıkarsa GC çok şanslısınız demektir.En azından çok "meşakkatli lisans derecesinde" denklik kovalamayacksınız demektir. Şayet kendi özelimde konuşmak gerekirse,GC çıkar ise 1-2 yıl yarı kalifiye işlerde çalıştıktan sonra yüksek lisans kovalayıp,bir altın bilezik daha eklemek olacak hedefim.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      imerafera
      imerafera
    • RE: DV2022 Bekleme Odası

      @EmreGdk Teşekkürler hocam bir umut ışığı doğdu şuan içime 🙂

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      imerafera
      imerafera
    • 1 / 1