• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. idilgokcen
    3. İleti
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    • Profil
    • Takip Edilenler 0
    • Takipçiler 2
    • Konu 0
    • İleti 25
    • En İyi 15
    • Tartışmalı 0
    • Gruplar 0

    idilgokcen tarafından gönderilen iletiler

    • RE: DV2025 Sohbet Odası

      Hayır açılmadı. Ds 260 formu doldurduğum tarih imzamda var. Açıldıktan sonra 3 günde tamamlayabildik. Sayfa sizi atıyordu. Bu yüzden kaydederek ilerlemek lazım. @Lossantosdy

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      idilgokcen
      idilgokcen
    • RE: DV2025 Sohbet Odası

      Instagramda da paylaşıyorum genel olarak yaşadıklarımı.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      idilgokcen
      idilgokcen
    • RE: DV2025 Sohbet Odası

      Ben Orlando’yu çok araştırarak seçtim. Günlerce gözlerim ağrıdı okumaktan. Seçtiğim mahallemi kızımın okulunu, kalacağım evi, kiralayacağım arabamı hep online araştırdım. Yaklaşık bir rakam veremem çünkü seçeceğiniz ev alacağınız eşya çok değiştirir. Ama kişi başı 15.000$ makul

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      idilgokcen
      idilgokcen
    • RE: DV2025 Sohbet Odası

      @melihguney green card kazandıktan sonra boşandım. Mülakata boşanma davam devam ederken girdim. Kızımla beraber geldik 😆

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      idilgokcen
      idilgokcen
    • RE: DV2025 Sohbet Odası

      @mehmet-bekar bir tek amerika değil tüm dünya kıskanıyor 🤩 ama türk dizileri burada çok popüler gerçekten. 🤣. Sultan süleyman’ı herkes biliyor. Bazıları da deveye biniyoruz zannediyor.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      idilgokcen
      idilgokcen
    • RE: DV2025 Sohbet Odası

      Dv2023 talihlisiyim. Onca meşakkatli yoldan sonra size Orlando’dan yazıyorum. Herkesin hayallerine kavuşmasını diliyorum. Annem’in green card kazanmasını bekliyorum. Zaman geçmiyor 🤩

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      idilgokcen
      idilgokcen
    • RE: DV2025 Sohbet Odası

      Annem’in sonucunu bekliyorum. Amerika’da iken başvurduk. Çok heycanlıyız.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      idilgokcen
      idilgokcen
    • RE: I-130 formu ile ilgili sorular

      Merhaba @crazycells . Greencard ile amerikadayım annem ile birlikte. Annem turist vizesiyle burada. Ben annem için I-130 formunu doldurabiliyor muyum?

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      idilgokcen
      idilgokcen
    • RE: [Arşiv] DV2023 Mülakat Deneyimleri

      Çok teşekkür ederim ☺️ herkese çok teşekkür ederim. Mesaj kalabalığı yapıp tecrübeler arkalara düşsün istemem. 🙏🏼 sağolun varolun 🇺🇸🙏🏼

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      idilgokcen
      idilgokcen
    • RE: [Arşiv] DV2023 Mülakat Deneyimleri

      @phenex teşekkür ederim 🙏🏼

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      idilgokcen
      idilgokcen
    • RE: [Arşiv] DV2023 Mülakat Deneyimleri

      Herkese merhaba. Ben happy 🤩

      Mülakat deneyimimi şu an size Amerika’dan yazıyorum. Ben bu süreci boşanma davam sürerken tamamladım. belki bu konuda birilerine yardımı dokunur. Kızımla beraber sağlık muayenesine girdik. Sağlık muayenesinde beraber beklediğimiz, girdiğimiz kişiler onlara çok soru yöneltildiğini söylediler. intihar teşebbüsün var mı ,kocana zarar vermek istedin mi ,çocuklarına şiddet uyguladın mı gibi SORULAR yöneltiyorlarmış Ama bana böyle bir soru yöneltilmedi sadece ameliyat geçmişlerimi sorguladılar. Ertesi gün sağlık raporunu aldım, Anıtkabir‘i ziyaret ettim ve ertesi gün sabah erken saatte konsolosluğunun önünde oldum. Hatta o günün ilk mülakatı kızımla bendik. yani o meşgur sıranın en önünde biz vardık .Yanımda eski eşim olmadığı için kapıda onu sordular bizi içeri almadan önce onun adını anons ettiler. olmadığını söyledim ve tamam siz geçin o zaman diye bizi mülakat odasına aldılar . Bu arada belirtmeden geçemeyeceğim, belgeleri verirken ben hiçbir kabalıkla karşılaşmadım hatta mülakat süresi boyunca hiçbir kabalığı da raslamadım. Benim için çok güzel geçti. Ben yanımda ne olur ne olmaz diye muvafakatname de götürdüm fakat belgeleri verirken özellikle sormama rağmen muvafakat nameyi istemediler. Hatta bana “biz vizeyi verir geçeriz, yurt dışına çıkarken ne yaptığınız sizi ilgilendirir “dedi. Sonra sıramızı beklemeye başladık çünkü ben ilk olmama rağmen benim önümden bir kişiyi aldılar mülakata. Hatta danışmaya sordum acaba problem mi var ilk sırada ben vardım dedim ama onlar bunun bir sırası olmadığını söylediler ben de sadece bekledim. Mülakatımı yaparken kızım yanımdaydı ve sadece bana nereye gitmek istediğimi ne iş yaptığımı sordular. Ama mülakata başlamadan önce eski eşimin neden gelmediğini çok merak ettiler böyle bir fırsatı nasıl kaçırır dediler, bunun ne vizesi olduğunun farkında mısınız siz dediler:) ben de “onun vize talebi olmadığını” söyledim .şaşırdılar o kadar 🙂 biz mülakatmıza devam ettik. O meşhur bir hafta sonra PTT lafını duyunca kızımla seke seke çıkış kapısına doğru gittik.

      Bir hafta sonra pasaportlarımız teslim edildi ve biz hemen Amerika’ya uçmak istedik fakat kızıma yurtdışı çıkış yasagi koydurmuş ve biz bunu havalimanından çıkarken öğrendik. Biletler kiraladığım araba ön ödemesini yaptığım otel mahvoldu o ayrıntıları anlatmayacağım . Ve işin kötüsü adli tatil olmasıydı. Daha sonra adli tatilin bitmesiyle beraber yurtdışı çıkış yasağını kaldırttım ve şu an Florya’da yaşıyoruz . Uğur beye yardımları için çok teşekkür ederim biraz sancılı bir süreçti benim için ama bu forumun destekleriyle de başardım.

      Umarım isteyen herkes amacına ulaşır…

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      idilgokcen
      idilgokcen
    • RE: Ücretsiz DV2025 Green Card Çekiliş Başvurusu Nasıl Yapılır?

      @crazycells merhaba. Şu an annem ile beraber Amerika’dayız. Ben dv ile geldim, ikametgahım Amerika’da fakat annemin ikametgahı Türkiye’de. Şimdi Annem için green card lotosuna başvuracağım. Annem turist vizesiyle 6 ay kesin kalacak. Döneceği tarih de belli değil.başvuru formunda Şimdi yaşadığı adres’e Amerikada’ki adresimizi mi yazmalıyız?

      Teşekkürler.

      Greencard Loto Başvurusu Soruları içinde yayımlandı
      idilgokcen
      idilgokcen
    • RE: [Arşiv] DV2023 Mülakat Deneyimleri

      @sinaanyilmaz o kadar üzüldüm ki. Okurken tüylerim diken diken oldu. O kadar üzüldüm ki anlatamam. Ne diyeceğimi de bilemiyorum. Nasıl teselli edeceğimi de bilemiyorum. Çok üzüldüm.

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      idilgokcen
      idilgokcen
    • RE: Evlilik Sonrası Soyadı Değişikliği ve Eski Pasaporttaki Vize

      @crazycells aynı şey ozaman sarı zarflar için de geçerli. Benim de green card mülakatından sonra boşanmam kesinleşti. Soyismim değişecek. Yanımda boşanma belgem ve tercümesi olduktan sonra soyisim konusunda sorun çıkarmazlar mı? Çünki ben uscis’i de ödedim boşanma kesinleşmeden.

      Amerikan Vizeleri içinde yayımlandı
      idilgokcen
      idilgokcen
    • RE: [Arşiv] DV2023 Mülakat Deneyimleri

      @sevcanozge ben de işlettim mesela, işlettiğim sayfanın da fotokopisini verdim. Yani neresi yazılıysa oranın fotokopisini istiyorlar.

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      idilgokcen
      idilgokcen
    • RE: [Arşiv] DV2023 Mülakat Deneyimleri

      @itsallbegs tebrik ederim. Ben erken girip çıktığım için kimseyle karşılaşamadım o gün.

      Ben de issued olsam da rahat rahat deneyimimi paylaşsam … dakikalar saatler geçmiyor resmen. Herkese sabır diliyorum 🙏🏼

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      idilgokcen
      idilgokcen
    • RE: [Arşiv] DV2023 Mülakat Deneyimleri

      @SemihPehlivan kızımın

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      idilgokcen
      idilgokcen
    • RE: [Arşiv] DV2023 Mülakat Deneyimleri

      @melikemim hayır yapmadılar. Mail de gelmedi. Sanırım ayrı ayrı gönderecekler. Ben 28 temmuzun ilk mülakatıydım. O yüzden erken gelir diye umuyordum.

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      idilgokcen
      idilgokcen
    • RE: [Arşiv] DV2023 Mülakat Deneyimleri

      @Serkan-YILDIZ tebrikler. Darısı başıma.

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      idilgokcen
      idilgokcen
    • 1
    • 2
    • 1 / 2