• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. huseyin0931
    3. İleti
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    H
    • Profil
    • Takip Edilenler 1
    • Takipçiler 2
    • Konu 0
    • İleti 25
    • En İyi 7
    • Tartışmalı 1
    • Gruplar 0

    huseyin0931 tarafından gönderilen iletiler

    • RE: Meksika’dan ABD’ye kaçak geçen Türk vatandaşlarının sayısında rekor artış yaşandı

      @redsat2000, içinde söyledi: Meksika’dan ABD’ye kaçak geçen Türk vatandaşlarının sayısında rekor artış yaşandı

      Meksika üzerinden Bu yolla kaçak giriş yapanlar Şuan Gc çekilişini hakkıyla kazanıp mülakata bile gidemeyen birçok arkadaşımızın hakkının gasp edilmesine sebep oldular. ABDnin Türkiye deki Konsolosluğunun ağır çalışmasının ve çok az sayıda insanın mülakata gitmesinin sebebidir. Ukrayna’dan sponsor yoluyla mülteci kabulü de bunu daha da alevlendirdi. Göçmen kontenjanı hızlı şekilde doldu. O açıdan buraya illegal yoldan göç etmeye çalışanlar hiçte masum değiller .

      bu iki olay arasinda bi ilgi oldugundan nasil eminiz? nereden biliyoruz buradaki konsoloslugun bu yuzden mulakat vermedigini?

      Gündem ve Sohbet içinde yayımlandı
      H
      huseyin0931
    • RE: AOS (Adjustment of Status) ile Green Card almak

      @meltemarsl rica ederim. almanya cok daha dogru bi secenek olabilir, duydugum kadariyla avrupada sirasi gelen vize almakta sorun yasamadi. ankaranin durumu icler acisi. almanyada surec AOS kadar uzun da surmeyecektir.

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      H
      huseyin0931
    • RE: AOS (Adjustment of Status) ile Green Card almak

      @meltemarsl, içinde söyledi: AOS (Adjustment of Status) ile Green Card almak

      Merhabalar, DV23 talihlisiyim, sıra numaram 29 binlerde. Normalde dil okulu için Amerika'ya gitmek üzere vize başvurusu yapmayı planlıyordum fakat numarası yüksek olanlar için AOS tavsiye edilmiyordu okuduğum kadarıyla. Bu durum hala böyle midir? Bir de DS260 formunu göndermişken F1 için başvuruda bulunmak sorun olur mu? Teşekkürler.

      numara yuksek oldugu icin aos tavsiye edilmeme sebebi aos'in gorece uzun surmesi. siraniz bultende erken gelirse sorun olmaz. bu da bir cok seye bagli, arkanizda kac kisi var vs. ama 29bin yuksek evet riskli bir durum. benim 26bin idi yapabildim, bunun da sebebi subatta bultenin 13binden 27bine cikmasiydi. yoksa ben de acaba siram gelir mi veya gelse bile vakit yeter mi diye stresliydim. 13binden 27bine cikmasi da cok ekstrem bir durum. turkiye'de konsoloslugun durumunu gorunce kalmak da ayri bir problem gibi. zor karar acikcasi. ikinci sorunun cevabini bilmiyorum ama sorun yapabilirler gibime geliyor, daha iyi bilen biri cevaplasin.

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      H
      huseyin0931
    • RE: AOS (Adjustment of Status) ile Green Card almak

      @Güven-Tek kartinizi hazirliyorlar, birkac gune postalarlar. hayirli olsun.

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      H
      huseyin0931
    • RE: AOS (Adjustment of Status) ile Green Card almak

      @crazycells tesekkurler. yardimlariniz icin de ayrica tesekkurler. uscis'in genel bir politikasi mi emin degilim. global aos excel sheet'e baktigimda san antonio'dan basvuran herkes istisnasiz mulakatsiz aldi. diger dosyalar ile ilgili backlog tarzi bir durum ile alakali oldugunu dusunuyorum.

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      H
      huseyin0931
    • RE: AOS (Adjustment of Status) ile Green Card almak

      ben de AOS yapiyorum. diger arkadaslara yardimci olmasi acisindan;

      vize: f-1
      timeline: nisan sonu dosyami yolladim, mayis basinda notice of action geldi. haziran ortasinda parmak izi verdim. bu hafta icerisinde de mulakat olmadan kartimin basildigi bildirimi aldim.
      field office: san antonio, texas

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      H
      huseyin0931
    • RE: AOS (Adjustment of Status) ile Green Card almak

      @crazycells, içinde söyledi: AOS (Adjustment of Status) ile Green Card almak

      @huseyin0931, içinde söyledi: AOS (Adjustment of Status) ile Green Card almak

      selam herkese,

      simdi KCC belge istemeyi kaldirdi. ben ds260 dolduruyorum, ama soyle bi ikilemdeyim: AOS de yapabilirim, Ankara da. normalde AOS daha mantikli ama KCC belge istemeyi kaldirdigi icin Ankara toplu mulakat verebilir. benim siram arkalarda oldugu icin hangisi hizli olur bilemedim. ds260 doldururken hangisini seceyim? diyelim AOS sectim, ama baktim ankara takir takir mulakat veriyor, ona gecebilir miyim? veya ankara sectim ve mulakat vermiyor, sonra AOSye gecmem mumkun mu?

      Su an ABD'de misiniz?

      evet

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      H
      huseyin0931
    • RE: [Arşiv] Sayılarla DV2022

      harbiden dusununce 35bin talep var. avrupaya 20bin veriyolar saniyorum. bu KCC'nin belge istememesi numarasi yuksek olanlar icin kotu oldu, muhtemelen EU current olmayacak.

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      H
      huseyin0931
    • RE: [Arşiv] Sayılarla DV2022

      @smartcells, içinde söyledi: Sayılarla DV2022

      @gucarslan, içinde söyledi: Sayılarla DV2022

      1 ocak itibariyle CEAC verileri DV2022 için görünür oldu ve ilk çalışmamız sonrası bütün bölgeler için rakamlar netleşti.

      ilgili istatistiklere SaveDiversityVisa sitemizden ulaşabilirsiniz;

      SUMO777 : Rekomendasi Situs Link Gacor Permainan Pragmatic Gampang Menang Hari Ini

      SUMO777 : Rekomendasi Situs Link Gacor Permainan Pragmatic Gampang Menang Hari Ini

      Sumo777 adalah tempat rekomendasi situs link gacor dengan permainan pragmatic paling populer gampang menang hari ini dengan minimal depo 10k

      Bugünden itibaren çekmeye başladığımız DV 2022 dataları üzerinde yaptığımız çalışmalardan 2 özet bilgi:

      1. Her bölge için maksimum Case Numaraları:

      AF 63959
      AS 31042
      EU 27302
      NA 14
      OC 2583
      SA 283

      1. EU bölgesindeki Case Numaralarındaki boşlukların sayısı ve bunların 5 binlik bloklardaki oranları.
        Örnek: CN1-4999 aralığında 1209 adet CN tanımlı değil. bu aralıkta 4999-1209=3790 talihli (CN) var.

      .
      Blok......, Boşluk sayısı, Bloktaki boşluk oranı
      1-4999 - 1209 --------------%24
      5k-9999- 1287 --------------%26
      10k-14999 - 1309 --------------%26
      15k-19999- 1237 --------------%25
      20k-24999- 2046 --------------%41
      25k-27302- 1197 --------------%52

      bunu nasil yorumlamak lazim peki hocam?

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      H
      huseyin0931
    • RE: [Arşiv] DV2022 (2022 Green Card Lotosu) Aşamaları

      CN sayisi neye gore belirleniyor? Mesela bazi yillar daha hizli ilerlerken bazilari yavas. evrak islerinin KCC'den konsolosluklara aktarilmasi bunu etkiler mi?

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      H
      huseyin0931
    • RE: AOS (Adjustment of Status) ile Green Card almak

      selam herkese,

      simdi KCC belge istemeyi kaldirdi. ben ds260 dolduruyorum, ama soyle bi ikilemdeyim: AOS de yapabilirim, Ankara da. normalde AOS daha mantikli ama KCC belge istemeyi kaldirdigi icin Ankara toplu mulakat verebilir. benim siram arkalarda oldugu icin hangisi hizli olur bilemedim. ds260 doldururken hangisini seceyim? diyelim AOS sectim, ama baktim ankara takir takir mulakat veriyor, ona gecebilir miyim? veya ankara sectim ve mulakat vermiyor, sonra AOSye gecmem mumkun mu?

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      H
      huseyin0931
    • RE: AOS (Adjustment of Status) ile Green Card almak

      arkadaslar merhaba, aos telegram grubuna nasil girebilirim?

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      H
      huseyin0931
    • RE: [Arşiv] DV2022 (2022 Green Card Lotosu) Aşamaları

      KCC'nin devreden cikmasiyla AOS'yi nasil gormek lazim? Ben ABD'de yasiyorum ama aslinda Turkiye'den almak istiyordum siram gerilerde oldugundan. Mulakatlar cok verilmedigi icin AOS'ye daha cok isindim buradaki arkadaslarin da tavsiyeleri ile. Simdi ben her iki opsiyonu da acik tutmak icin ds-260 i doldururken Ankara mi diyeyim?

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      H
      huseyin0931
    • RE: AOS (Adjustment of Status) ile Green Card almak

      arkadaslar merhaba,

      bana greencard cikti. sozlumle evlenip beraber basvurmayi dusunuyoruz ama soyle bir durum var: ben amerikada yasiyorum f vizesi ile, o turkiyede yasiyor. turkiyede konsolosluk pek mulakat vermiyor goruldugu uzere, benim de numaram arkalarda (26xxx). biz evlenip basvurursak o turkiyeden normal yolla ben amerikadan AOS ile yapabilir miyim? veya ben green cardi aldiktan sonra evlenmemiz daha mi mantikli olur? ne oneririsiniz?

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      H
      huseyin0931
    • RE: [Arşiv] Sayılarla DV2022

      2018'de 115.000 kisi vardi, en son 25k'lara sira gelmisti. bu sene 120.000 kisi var, benzer bir durum mu beklemeliyiz? yoksa isin icinde (bolge ozelinde ornegin) spesifik dinamikler mi var?

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      H
      huseyin0931
    • RE: AOS (Adjustment of Status) ile Green Card almak

      @crazycells evet 2022 olmali, duzeltecegim tesekkurler. gorunen o ki, en kotu ihtimalle mayisa kadar var vizem (derslerden kalirsam), kalmazsam 2024 e dek.

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      H
      huseyin0931
    • RE: AOS (Adjustment of Status) ile Green Card almak

      merhaba herkese, benim halihazirda f-1 vizem var, b-1 vizem de var. agustosta f-1 vizem ile ABD'ye tekrar giris yapicam. ankara konsoloslugu GC mulakati vermedigi icin AOS yapayim diyordum, ama gorunen o ki DV2021 icin mulakat vermeye basladilar, bu da benim GC'mi ankara'dan alma umudumu arttirdi. yine de, her iki opsiyonu da acik tutmak istiyorum. nasil bir yol izlemeliyim? AOS'e baslamam icin current olmam lazim, benim numaramla (26xxx) bu ancak nisan-mayis-haziran gibi olur. o tarihe kadar sanki ankara'dan alacakmisim gibi baslatayim mi sureci? sonra AOS'e gecmem sikinti olur mu ankara'da bi aksilik ciktigi takdirde?

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      H
      huseyin0931
    • RE: [Arşiv] DV2022 (2022 Green Card Lotosu) Aşamaları

      merhaba herkese, benim halihazirda f-1 vizem var, b-1 vizem de var. agustosta f-1 vizem ile ABD'ye tekrar giris yapicam. ankara konsoloslugu GC mulakati vermedigi icin AOS yapayim diyordum, ama gorunen o ki DV2021 icin mulakat vermeye basladilar, bu da benim GC'mi ankara'dan alma umudumu arttirdi. yine de, her iki opsiyonu da acik tutmak istiyorum. nasil bir yol izlemeliyim? AOS'e baslamam icin current olmam lazim, benim numaramla (26xxx) bu ancak nisan-mayis-haziran gibi olur. o tarihe kadar sanki ankara'dan alacakmisim gibi baslatayim mi sureci? sonra AOS'e gecmem sikinti olur mu ankara'da bi aksilik ciktigi takdirde?

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      H
      huseyin0931
    • RE: AOS (Adjustment of Status) ile Green Card almak

      ben amerikada yasiyorum, ama ankarada da girebilirim. siram 26xxx oldugu ve ankara konsoloslugu yavas calistigi icin AOS mantikli geldi. ankaraya KCC, abd icinse USCIS bakiyor onu biliyorum. ds-260 doldururken hangisini seceyim eger iki opsiyonu da acik tutmak istiyorsam?

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      H
      huseyin0931
    • RE: AOS (Adjustment of Status) ile Green Card almak

      @gucarslan, içinde söyledi: AOS (Adjustment of Status) ile Green Card almak

      @huseyin0931 eğer dosyanızı aos olarak devam edecekseniz, bunu sahip olduğunuzu turist vizeleri ile yapmanızı tavsiye etmem. çünkü vizenizi amaci dışında kullanıp, green card hakkınızı da kaybedebilrisiniz. ama şuan abd sınırları içerisindeyseniz aos yapabilirsiniz.

      ayrıca, aos yapacaksanız kcc'nin bununla alakalı bir izin durumu yok. dosyanıza artik kcc degil USCIS bakacak. kcc'ye bilgi vermemize gerek yok.

      tesekkurler yanitiniz icin. oyleyse surecler ayri isliyor, kcc'ye dosyami atip ankara'yi beklerken duruma gore AOS da deneyebilirim. agustosta ABD'ye donecegim orada ogrenci oldugum icin (f-1 vizem ile), bunun yaninda b-1 vizem de var.

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      H
      huseyin0931
    • 1
    • 2
    • 1 / 2